Heb je die gekocht? (CitiesXL2012 dan he)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:55 schreef SosuaCafe het volgende:
Nou paar keer gespeeld. Leuk spel. Nu maar even CitiesXL2012 proberen.
Deze mag weer naar iemand anders, heb er inmiddels een gekregen. Maar bedankt!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je een uur og twee wacht krijg je de mijne.
Oke geef hem dan maar aan mij!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:57 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Deze mag weer naar iemand anders, heb er inmiddels een gekregen. Maar bedankt!!
En dat is dan nog niksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:58 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Zit al een kwartier te wachten om er in te komen
Je kan überhaupt niet spelen zonder online te gaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:59 schreef Boterbartje het volgende:
Moet zeggen dat ik het wel gay vindt dat er zo weinig beschikbaar is in de beta. De hele shit draait om dat samen werken tussen steden, en juist dat kun je niet doen. Hoe kun je het spel nou goed bugtesten dan?
Ja dat /care niet. Maar je kan nu enkel in 1 stad spelen ipv dat hele dubbelsteden ding te testenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je kan überhaupt niet spelen zonder online te gaan.
Denk dat dat deels is om twijfelaars over te halen tot kopen, omdat je toch wilt weten hoe dat is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dat /care niet. Maar je kan nu enkel in 1 stad spelen ipv dat hele dubbelsteden ding te testen
Ik wel het gewoon uitproberenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dat /care niet. Maar je kan nu enkel in 1 stad spelen ipv dat hele dubbelsteden ding te testen
Ik al een uur langerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:58 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Zit al een kwartier te wachten om er in te komen
hier ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:08 schreef cherrycoke het volgende:
could not log in to SimCity due to a network errorwat is deze
Nope al gebruikt, maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:12 schreef iScripters het volgende:
Doler12 laat even weten of hij werkt
server is toch downquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:13 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nope al gebruikt, maar toch bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |