Die laatste is ook wel erg extreem, maar inderdaad, ik had bij SC4 meer het idee dat ik iets maakte waarin echt iemand zou kunnen wonen. Het nieuwe spel vind ik, ondanks dat het de individuele sims daadwerkelijk simuleert, een beetje doods. Het voelt teveel als een spelletje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:43 schreef AureliusM het volgende:
[..]
Dat waren nog eens steden en regio's. Kon je echt trots zijn op je werk.
Waar pre-order je hem voor 45 euro dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:46 schreef davedavy het volgende:
60 Min omIs de 45 euro pre order wel waard denk ik
Straks 5 en dan weer 10 en dan weer 2 en dan weer 1.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:51 schreef valek het volgende:
Het spel is geinstalleerd. Moest nog 10 minuten wachten en gaan met de banaan, DACHT IK. Nu moet ik telkens 2 minuten wachten. Zijn de 2 minuten om, weer 2 minuten wachten
Nee, die hoeft maar 1 keer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:53 schreef blow... het volgende:
Moet je eigenlijk elke keer die tutorial doen?
Ik kon hem volgens mij niet eens een tweede keer doen..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:53 schreef blow... het volgende:
Moet je eigenlijk elke keer die tutorial doen?
Schijnt wel te kunnen, tijdens het spelen op de (...) knop klikken, settings, en dan zou er een knop staan naar de tutorial. Settings vanuit het hoofdmenu toont die knop niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:53 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Ik kon hem volgens mij niet eens een tweede keer doen..
Steekt hand opquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:53 schreef iScripters het volgende:
Had er nog iemand een key nodig? Tijdens het wachten op Twitter actief geweest om keys voor Fok!ers te scoren ^^
Heb je die gekocht? (CitiesXL2012 dan he)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:55 schreef SosuaCafe het volgende:
Nou paar keer gespeeld. Leuk spel. Nu maar even CitiesXL2012 proberen.
Deze mag weer naar iemand anders, heb er inmiddels een gekregen. Maar bedankt!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je een uur og twee wacht krijg je de mijne.
Oke geef hem dan maar aan mij!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:57 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Deze mag weer naar iemand anders, heb er inmiddels een gekregen. Maar bedankt!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |