Hoe dat?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:43 schreef Stuart het volgende:
Nou, ging iets anders dan de bedoeling was maar who cares
Ja, daar lijkt het wel op inderdaadquote:
Eigenlijk wilde ik ook gaan huntenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar riekt het wel naar inderdaad
Nee, doe ik ook niet hoor maar het was inderdaad een leuke titel geweestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Achjoh. Trek het je niet persoonlijk aan hoor
DAAROMquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet hoor maar het was inderdaad een leuke titel geweest
Weet ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:48 schreef JRRY het volgende:
Ik was een beetje laat hypo want ik was bezig met posten enzo
Dus jij doet het omdat het stoer is of om uit de echte wereld te kunnen ontsnappen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bier drinken omdat het lekker is
Als je iets wil drinken omdat het lekker is drink dan iets dat niet schadelijk is, zoals fristi
Ik drink geen bier.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Dus jij doet het omdat het stoer is of om uit de echte wereld te kunnen ontsnappen?
Ik weet niet wanneer je je meer zorgen moet gaan maken, een biertje omdat het lekker is of dit hierboven.
bier is gewoon lekker.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Dus jij doet het omdat het stoer is of om uit de echte wereld te kunnen ontsnappen?
Ik weet niet wanneer je je meer zorgen moet gaan maken, een biertje omdat het lekker is of dit hierboven.
Haai.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:50 schreef Stuart het volgende:
Hoi tegen wie ik (nog) geen hoi had/heb gezegd
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
gadverdamme, dit kan je van de op maken
Omg, dit kan echt niet, schopje naar SEX dit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
gadverdamme, dit kan je van de op maken
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Omg, dit kan echt niet, schopje naar SEX dit.
Bah.
Mijn 12 jarige oogjes doen er pijn van.
Slecht voor je.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar waarom vind je het raar als iemand bier drinkt omdat het lekker is dan
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
HYPO[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik maak wiet ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee, whiskey atten is goed voor je lichaam
Bier is tenminste '''natuurlijk'' gemaakt.
Hardstikke natuurlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik maak wiet ook natuurlijk.
Bier drink ik al en ik rook niet dus ook geen wietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Welles, bier en wiet.
En een beetje whiskey
Ikke ook niet rokenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bier drink ik al en ik rook niet dus ook geen wiet
Misschien moet ik maar wat eten gaan halen
Prima postquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Ikke ook niet roken![]()
Wel bier![]()
Wel eten![]()
Geen whiskey![]()
Wat moet dit een kutpost zijn om te lezen
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik zal het faux nooit meer vergeven
alsjeblieeeeeeft ik was FOK! vergeten daaromquote:
Wat heeft hij gezondigdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee fuax heeft een zonde begaan en in de jong sc is iedereen puur
ik ben niet puur.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee fuax heeft een zonde begaan en in de jong sc is iedereen puur
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:34 schreef Faux. het volgende:
ik ben gebroken maar zal aan het verzoek voldoen vaarwel
hij heeft de koning laten wachtenquote:
quote:
Iedereen de SC uitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
hij heeft de koning laten wachten
[..]
[ afbeelding ]HYPO MOET OOK WEG[ afbeelding ]
sowieso chocolaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:38 schreef Hypocriet het volgende:
pure chocola is wel het lekkerste trouwens.
pure wodka ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:38 schreef Hypocriet het volgende:
pure chocola is wel het lekkerste trouwens.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Altijd tijd voor chocola, vooral chocolademelk
chocolademelkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Altijd tijd voor chocola, vooral chocolademelk
Wodkagummiberenquote:
dat is voor mietjesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
chocolademelk![]()
[..]
Wodkagummiberen
Was er niet ooit iemand op FOK! die gummiberen met LSD had getrakteerd op haar laatste werkdag zonder dat iemand doorhad dat er LSD in zat?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
chocolademelk![]()
[..]
Wodkagummiberen
Wat een heldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was er niet ooit iemand op FOK! die gummiberen met LSD had getrakteerd op haar laatste werkdag zonder dat iemand doorhad dat er LSD in zat?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was er niet ooit iemand op FOK! die gummiberen met LSD had getrakteerd op haar laatste werkdag zonder dat iemand doorhad dat er LSD in zat?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:36 schreef Hypocriet het volgende:
Fuax klinkt wel leuk eigenlijk. Fuax. Fuax.
quote:
hypoquote:
jaquote:
quote:
quote:
lief hoorquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:54 schreef Faux. het volgende:
ik kijk Kuifje en het geheim van de eenhoorn echt waar ging het mis
ninja edit xdxdquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jong! reddingsactie, zou episch worden
een epische faal jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jong! reddingsactie, zou episch worden
strips lezenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:54 schreef Faux. het volgende:
ik kijk Kuifje en het geheim van de eenhoorn echt waar ging het mis
Dan zou het goed komen, game ervaring enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
als jij bij zou dragen aan het plan
spoelen met sterke drankquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:02 schreef Stuart het volgende:
WTF, ik heb nog steeds dat mijn bek in de fik staat van de chilli sauce
Daar ben ik mee bezigquote:
dientjuhquote:
Hier alles wel okay. Hoe is het met jou?quote:
jaa ook welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier alles wel okay. Hoe is het met jou?
Oooh, dat is minder. Lang (als in veel uren)quote:
quote:
Ik vind het 'Universal' nogal groot als het begintquote:
Das moooooooooooiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het 'Universal' nogal groot als het begint
Janken dan..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vind het nog steeds jammer dat ik jou gisteren niet zag.
mwa mischien 5 uurjtes ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat is minder. Lang (als in veel uren)
Nou ja, dat is nog enigzins te doenquote:
Was toch grapje, en wat bedoel je met die 6 maand?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doe ik toch.
En ik ga het nog 6 maanden lang doen ook
Jawelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, dat is nog enigzins te doen
Dat ik 6 maanden lang boos op je blijf.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Was toch grapje, en wat bedoel je met die 6 maand?
Net was het nog verdrietig toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat ik 6 maanden lang boos op je blijf.
Beide.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Net was het nog verdrietig toch?
hij moet z'n muziek gewoon zachter zettenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:31 schreef Stuart het volgende:
Zie net zo'n gezellige jongen in de bus op de Telegraaf
Wat een idioot zegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hij moet z'n muziek gewoon zachter zetten
Die gast verdient het om flink in elkaar gebeukt te wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en dan ook nog vernederd worden, wat een schaamte
Boehoe, ik ben bang hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ben er ook om het leven jou zuur te maken
nou nou, geweld met gewed bestrijden is denk ik niet zo'n goede optiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die gast verdient het om flink in elkaar gebeukt te worden
Dat is waar maar dit soort jochies moeten denk ik echt een keer flink in elkaar getrapt worden om het af te leren. Een taakstrafje van 40 uur haalt immers geen zak uit. Breek die gast zijn kaak en beide armen maarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nou nou, geweld met gewed bestrijden is denk ik niet zo'n goede optie
ik heb de bokshandschoenen al klaar liggen hoor als jij naar NL komtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar maar dit soort jochies moeten denk ik echt een keer flink in elkaar getrapt worden om het af te leren. Een taakstrafje van 40 uur haalt immers geen zak uit. Breek die gast zijn kaak en beide armen maar
Topquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik heb de bokshandschoenen al klaar liggen hoor als jij naar NL komt
overigens hebben we denk ik allemaal zo'n stoere fase gehad in onze jeugd. niet dat ik het goed praat, maar die gast leeft in z'n eigen wereldquote:
Ik heb wel eens mensen uitgescholden maar ik ben geen geweldadig typequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
overigens hebben we denk ik allemaal zo'n stoere fase gehad in onze jeugd. niet dat ik het goed praat, maar die gast leeft in z'n eigen wereld
Oké, nou is de pis lauw...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
G, ik vloer je binnen 10 sec bitch, dus bring it on.
#swaggerboyfasequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
overigens hebben we denk ik allemaal zo'n stoere fase gehad in onze jeugd. niet dat ik het goed praat, maar die gast leeft in z'n eigen wereld
voor wat schold jij mensen uitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel eens mensen uitgescholden maar ik ben geen geweldadig type
Cool en heet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent lauw.
Ik ben cool en heet.
Motherfucker bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
voor wat schold jij mensen uit?
ja....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:40 schreef Stuart het volgende:
Kreeg de indruk dat het een Marokkaan was trouwens
Ik ben in het verkeer niet echt een heer eigenlijkquote:
Blijf me verbazen dat lui die in NL zijn geboren toch met zo'n walgelijk accent sprekenquote:
Ben je een vampier onder de zon ofzo met jouw glinsters.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Cool en heet?
Dus dit komt gewoon neer op lauw..
Ik ben lauw want ik loop met een miljoen glinsters
Nee, mijn bling enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je een vampier onder de zon ofzo met jouw glinsters.
Als ik boos ben verander ik bijna van gedaantequote:
doen ze expresquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijf me verbazen dat lui die in NL zijn geboren toch met zo'n walgelijk accent spreken
een puppyquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik boos ben verander ik bijna van gedaante![]()
In het Nederlands graag.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
Beach, heb je al een endo op je motor gebost?
Ben ik dan een mini bazin omdat ik jouw dochter ben?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ben mezelf, zo baas als ik maar kan zijn
ging je de confrontatie aan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel eens hier (paar maanden terug) iemand gehad die met een klauwhamer op me af kwam rennen. Een of andere gestoorde builder die daarmee uit zijn auto kwam en ik stapte ook uit
Ja, maar wel een heel klein beetje netzoals jij het zegt, een mini baasje..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben ik dan een mini bazin omdat ik jouw dochter ben?
Beach
blijf eens aan het lijntje fauxquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:47 schreef Faux. het volgende:
Jouw handschrift gaf mijn ogen een ongeneeslijke ziekte. Thanks, TS.
Ik (debiel als ik ben) liep als een soort Terminator op die vent af die met zijn hamer stond te zwaaien en gelukkig ging hij toen zijn auto weer in. Ik bedoel, als hij me op me kop had geslagen was dat niet fijn geweest natuurlijkquote:
Tsss.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar wel een heel klein beetje netzoals jij het zegt, een mini baasje..
Dat durf ik niet, is het ijs niet dik genoeg voor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ziekii wel, zeker ook op het ijs toch g, gewoon laten zien toch op straat
Oké, nu ga ik mezelf heel zwaar voor schut zetten midden op het centrum van jou woonplaats en dan moet jij wel zelfmoord plegen want mensen zullen je voor altijd uitlachen..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tsss.
Dan ben jij een loser, en ik een mini loser.
Mietjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat durf ik niet, is het ijs niet dik genoeg voor.
Oh ja, en liep je leeg ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tsss.
Dan ben jij een loser, en ik een mini loser.
Doe maar hoor, ik doe gewoon alsof ik je niet ken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oké, nu ga ik mezelf heel zwaar voor schut zetten midden op het centrum van jou woonplaats en dan moet jij wel zelfmoord plegen want mensen zullen je voor altijd uitlachen..
je aura was gewoon zo krachtig dat het een soort van schild om je heen vormdequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik (debiel als ik ben) liep als een soort Terminator op die vent af die met zijn hamer stond te zwaaien en gelukkig ging hij toen zijn auto weer in. Ik bedoel, als hij me op me kop had geslagen was dat niet fijn geweest natuurlijk
Is goed..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doe maar hoor, ik doe gewoon alsof ik je niet ken.
En ja ik liep leeg, problemen?
Ik ben gewoon nogal naïef in dat soort situaties. Ik loop voor niemand weg. Zou beter zijn als ik dat wel deed.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je aura was gewoon zo krachtig dat het een soort van schild om je heen vormde
Is nog strikt geheim..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat ben je van plan dan?
Kom vechten.
Vertel maar, ik kan goed geheimen bewarenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Is nog strikt geheim..
Vechten met de beer?
Ja dat ken ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vertel maar, ik kan goed geheimen bewaren
Wat voor beer?
Volgende keer tot tien tellenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nogal naïef in dat soort situaties. Ik loop voor niemand weg. Zou beter zijn als ik dat wel deed.
Niemand zoekt ons hoor..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:04 schreef -supergirl- het volgende:
aha hier zitten alle kleine kiddies dus verstopt
hey schatjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:04 schreef -supergirl- het volgende:
Je vertrouwt me niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat ken ik![]()
De grote beer (ik)
Nee, waarom zou ik..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je vertrouwt me niet?
Dus je gaat met jezelf(de grote beer) vechten? Cool man.
Omdat ik jou al best lang ken?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik..
Ja, spelen he
Sinds?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat ik jou al best lang ken?
Hè bah.
Dat kan ik niet. Ik kan van heel relaxed opeens ontploffen dan. Ik ben wat dat betreft niet helemaal normaal geloof ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Volgende keer tot tien tellen
Dat is nog niet genoeg om vertrouwen in je te leggen, vertrouwen moet groeien..quote:
opgedonderdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:04 schreef -supergirl- het volgende:
Laat ook maar, tfoequote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is nog niet genoeg om vertrouwen in je te leggen, vertrouwen moet groeien..
hihhihiihihihihh
Het is zeg maar net als nep gras, als je het legt blijft het nep..quote:
Ik ga lekker op de gras staan, en springen en erop spugen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het is zeg maar net als nep gras, als je het legt blijft het nep..
Gras is echt en het groeit langzaam en daar kan je op vertrouwen..
Okéquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga lekker op de gras staan, en springen en erop spugen.
Nou doei, ben naar vrienden.
Byequote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga lekker op de gras staan, en springen en erop spugen.
Nou doei, ben naar vrienden.
wat is dat soort van whisky toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
Ik neem maar een 3e Strongbow en hoop op het beste
Ciderquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
wat is dat soort van whisky toch?
Proost man, ik trek zojuist weer een Hertog Jan open.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
Ik neem maar een 3e Strongbow en hoop op het beste
Cheers! Klinkt goed, laat het je smakenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Proost man, ik trek zojuist weer een Hertog Jan open.
Dank, jij ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cheers! Klinkt goed, laat het je smaken
gebruik voor wap?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kreeg net een berichtje van Whatsapp dat mijn gebruik verlengd is tot 09-02-2014
Met een rietje doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:30 schreef Hypocriet het volgende:
Je tanden poetsen en er dan achter komen dat je nog een glas drinken had staan.1st world problems.
Yokiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:30 schreef Hypocriet het volgende:
Je tanden poetsen en er dan achter komen dat je nog een glas drinken had staan.1st world problems.
Rietjesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
rietjes zoeken is meer werk dan nog een keer tanden poetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |