Ik (debiel als ik ben) liep als een soort Terminator op die vent af die met zijn hamer stond te zwaaien en gelukkig ging hij toen zijn auto weer in. Ik bedoel, als hij me op me kop had geslagen was dat niet fijn geweest natuurlijkquote:
Tsss.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar wel een heel klein beetje netzoals jij het zegt, een mini baasje..
Dat durf ik niet, is het ijs niet dik genoeg voor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ziekii wel, zeker ook op het ijs toch g, gewoon laten zien toch op straat
Oké, nu ga ik mezelf heel zwaar voor schut zetten midden op het centrum van jou woonplaats en dan moet jij wel zelfmoord plegen want mensen zullen je voor altijd uitlachen..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tsss.
Dan ben jij een loser, en ik een mini loser.
Mietjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat durf ik niet, is het ijs niet dik genoeg voor.
Oh ja, en liep je leeg ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tsss.
Dan ben jij een loser, en ik een mini loser.
Doe maar hoor, ik doe gewoon alsof ik je niet ken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oké, nu ga ik mezelf heel zwaar voor schut zetten midden op het centrum van jou woonplaats en dan moet jij wel zelfmoord plegen want mensen zullen je voor altijd uitlachen..
je aura was gewoon zo krachtig dat het een soort van schild om je heen vormdequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik (debiel als ik ben) liep als een soort Terminator op die vent af die met zijn hamer stond te zwaaien en gelukkig ging hij toen zijn auto weer in. Ik bedoel, als hij me op me kop had geslagen was dat niet fijn geweest natuurlijk
Is goed..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doe maar hoor, ik doe gewoon alsof ik je niet ken.
En ja ik liep leeg, problemen?
Ik ben gewoon nogal naïef in dat soort situaties. Ik loop voor niemand weg. Zou beter zijn als ik dat wel deed.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je aura was gewoon zo krachtig dat het een soort van schild om je heen vormde
Is nog strikt geheim..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat ben je van plan dan?
Kom vechten.
Vertel maar, ik kan goed geheimen bewarenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Is nog strikt geheim..
Vechten met de beer?
Ja dat ken ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vertel maar, ik kan goed geheimen bewaren
Wat voor beer?
Volgende keer tot tien tellenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nogal naïef in dat soort situaties. Ik loop voor niemand weg. Zou beter zijn als ik dat wel deed.
Niemand zoekt ons hoor..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:04 schreef -supergirl- het volgende:
aha hier zitten alle kleine kiddies dus verstopt
hey schatjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:04 schreef -supergirl- het volgende:
Je vertrouwt me niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat ken ik![]()
De grote beer (ik)
Nee, waarom zou ik..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je vertrouwt me niet?
Dus je gaat met jezelf(de grote beer) vechten? Cool man.
Omdat ik jou al best lang ken?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik..
Ja, spelen he
Sinds?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat ik jou al best lang ken?
Hè bah.
Dat kan ik niet. Ik kan van heel relaxed opeens ontploffen dan. Ik ben wat dat betreft niet helemaal normaal geloof ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Volgende keer tot tien tellen
Dat is nog niet genoeg om vertrouwen in je te leggen, vertrouwen moet groeien..quote:
opgedonderdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:04 schreef -supergirl- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |