Wat een idioot zegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hij moet z'n muziek gewoon zachter zetten
Die gast verdient het om flink in elkaar gebeukt te wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en dan ook nog vernederd worden, wat een schaamte
Boehoe, ik ben bang hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ben er ook om het leven jou zuur te maken
nou nou, geweld met gewed bestrijden is denk ik niet zo'n goede optiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die gast verdient het om flink in elkaar gebeukt te worden
Dat is waar maar dit soort jochies moeten denk ik echt een keer flink in elkaar getrapt worden om het af te leren. Een taakstrafje van 40 uur haalt immers geen zak uit. Breek die gast zijn kaak en beide armen maarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nou nou, geweld met gewed bestrijden is denk ik niet zo'n goede optie
ik heb de bokshandschoenen al klaar liggen hoor als jij naar NL komtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar maar dit soort jochies moeten denk ik echt een keer flink in elkaar getrapt worden om het af te leren. Een taakstrafje van 40 uur haalt immers geen zak uit. Breek die gast zijn kaak en beide armen maar
Topquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik heb de bokshandschoenen al klaar liggen hoor als jij naar NL komt
overigens hebben we denk ik allemaal zo'n stoere fase gehad in onze jeugd. niet dat ik het goed praat, maar die gast leeft in z'n eigen wereldquote:
Ik heb wel eens mensen uitgescholden maar ik ben geen geweldadig typequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
overigens hebben we denk ik allemaal zo'n stoere fase gehad in onze jeugd. niet dat ik het goed praat, maar die gast leeft in z'n eigen wereld
Oké, nou is de pis lauw...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
G, ik vloer je binnen 10 sec bitch, dus bring it on.
#swaggerboyfasequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
overigens hebben we denk ik allemaal zo'n stoere fase gehad in onze jeugd. niet dat ik het goed praat, maar die gast leeft in z'n eigen wereld
voor wat schold jij mensen uitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel eens mensen uitgescholden maar ik ben geen geweldadig type
Cool en heet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent lauw.
Ik ben cool en heet.
Motherfucker bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
voor wat schold jij mensen uit?
ja....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:40 schreef Stuart het volgende:
Kreeg de indruk dat het een Marokkaan was trouwens
Ik ben in het verkeer niet echt een heer eigenlijkquote:
Blijf me verbazen dat lui die in NL zijn geboren toch met zo'n walgelijk accent sprekenquote:
Ben je een vampier onder de zon ofzo met jouw glinsters.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Cool en heet?
Dus dit komt gewoon neer op lauw..
Ik ben lauw want ik loop met een miljoen glinsters
Nee, mijn bling enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je een vampier onder de zon ofzo met jouw glinsters.
Als ik boos ben verander ik bijna van gedaantequote:
doen ze expresquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijf me verbazen dat lui die in NL zijn geboren toch met zo'n walgelijk accent spreken
een puppyquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik boos ben verander ik bijna van gedaante![]()
In het Nederlands graag.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
Beach, heb je al een endo op je motor gebost?
Ben ik dan een mini bazin omdat ik jouw dochter ben?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ben mezelf, zo baas als ik maar kan zijn
ging je de confrontatie aan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel eens hier (paar maanden terug) iemand gehad die met een klauwhamer op me af kwam rennen. Een of andere gestoorde builder die daarmee uit zijn auto kwam en ik stapte ook uit
Ja, maar wel een heel klein beetje netzoals jij het zegt, een mini baasje..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben ik dan een mini bazin omdat ik jouw dochter ben?
Beach
blijf eens aan het lijntje fauxquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:47 schreef Faux. het volgende:
Jouw handschrift gaf mijn ogen een ongeneeslijke ziekte. Thanks, TS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |