Waarom wil je dat weten als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:27 schreef IlBacio het volgende:
Stu, wat doe jij in Engeland, als ik vragen mag?
jij woont toch niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nijmegen Oost![]()
En de Waalbrug
Zomerfeesten![]()
Vierdaagse
De bossen
De heuvels
Het is gewoon top.
Interesse tonen enzoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten als ik vragen mag?
ja duh. Arnhem is het beste. Het is niet voor niets de hoofdstad van Gelderland.quote:
Dankjequote:
Heb ik nooit gezegd. Ik haat het hier hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee dat klotedorp waar jij woont is leuk.
oh oké.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, kom er wel vaak want familie woont er.
Tss Arnhemquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja duh. Arnhem is het beste. Het is niet voor niets de hoofdstad van Gelderland.
Dus je doet hypocriet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd. Ik haat het hier hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
Ik zou zo graag in Engeland willen wonenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankje
Ik werk hier. Ik woon hier. Dat is het wel zo'n beetje
Maar vanaf het noorden Anrhem binnenkomen is trouwens wel top, als ik dan weer terugga richting Lelystad is het lelijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:29 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Tss Arnhem
Als je Nijmnegen binnenkomt, dan heb je zo'n mooi zicht op de Waalkade, als je Arnhem binnenkomt, dan heb je, tja, Nelson Mandela brug
Waar heb jij het overquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:30 schreef supersof het volgende:
mij maakt het niet uit hoe mooi het is ofzo. Het is meer de emotionele gedachte erachter. En ik heb er geen zin in dat fok dat weet.
Dan moet je dat doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:31 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Ik zou zo graag in Engeland willen wonen
Gewoon om de taal.
over arnhem - nijmegen. Geen zin om iemand uit te kiezen om te quotenquote:
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer 7 uur opslaapse allemaal
Ik 5.45quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
Slaaplekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
Okay, thanks anywayquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:32 schreef supersof het volgende:
[..]
over arnhem - nijmegen. Geen zin om iemand uit te kiezen om te quoten
Eerst nog gaan studeren, dan een baan zoeken en dan pas kan het misschien wat worden.quote:
weltrusten!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
Stu, is kuiken piep in engelse versie bij jullie ook een radiohit?quote:
quote:
zou iemand ooit echt van me houden, denken jullie?quote:
f*ck it, alleen op piszenders als 538 en 3fm is het een hit. Oja en qmusic ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Stu, is kuiken piep in engelse versie bij jullie ook een radiohit?
wat ben jij voor hater gewordenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
f*ck it, alleen op piszenders als 538 en 3fm is het een hit. Oja en qmusic ook.
Ik hou van je. Echt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:34 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
zou iemand ooit echt van me houden, denken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |