Wie moet de ochtend dan overnemen van Giel?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De TT is de waarheid
Giel move over, naar Q ofzo
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:34 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wie moet de ochtend dan overnemen van Giel?
Timur, simpel. of Veenstra, die kan dat ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:34 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Timur!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:34 schreef MarijeH het volgende:
[..]
of de nog onbekende dj Rockie3....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:34 schreef MarijeH het volgende:
[..]
QFTquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:38 schreef MK84 het volgende:
Timur moet sowieso elke dag op de radio. Het liefste in plaats van Giel inderdaad!
Waarheid als eenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:38 schreef MK84 het volgende:
Timur moet sowieso elke dag op de radio. Het liefste in plaats van Giel inderdaad!
Als giel naar elders gaat is Paul ook weg.....win/win voor velen!quote:
Hoezo gaat Paul weg als Giel weg gaat?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Als giel naar elders gaat is Paul ook weg.....win/win voor velen!
Niet Paul Rabbering, dé Paul. FOK!-Paul!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoezo gaat Paul weg als Giel weg gaat?
14-16 is een niksig tijddstip. Daarom zit Rabbering daar ook. Als filler.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:42 schreef FZN05 het volgende:
Giel moet sowieso niet weg!
Laat Timur maar 14-16 doen, al zal dat moeilijk worden, twee programma's van BNN achter elkaar.
Owh, diequote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:42 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Niet Paul Rabbering, dé Paul. FOK!-Paul!
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoezo gaat Paul weg als Giel weg gaat?
dat dusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:42 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Niet Paul Rabbering, dé Paul. FOK!-Paul!
krijg je daar bericht van? just wondering...quote:
Ik wel ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
krijg je daar bericht van? just wondering...
dat instrument. Kan er niet opkomen godverquote:
ZOMFG!!quote:
Nou, snap ik je nog niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:43 schreef wolfrolf het volgende:
Oh wacht ik snap FZN05 verkeerd. En hij mij
Ik bedoel niet Rabbering. Maar Paul van hieroquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:47 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nou, snap ik je nog niet?
Laat ik even duidelijk zijn: ik wil Giel en Timur allebei graag op 3FM houden
Domien mogen ze daar ook wel neerzetten. Beide niet veel aan, al is Rabbering nog wel meer 'eigen' dan Domien vind ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
14-16 is een niksig tijddstip. Daarom zit Rabbering daar ook. Als filler.
Precies, dat legde ik dus uit!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik bedoel niet Rabbering. Maar Paul van hiero
Hoi lurkerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:47 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Domien mogen ze daar ook wel neerzetten. Beide niet veel aan, al is Rabbering nog wel meer 'eigen' dan Domien vind ik.
Timur voor Giel zou ik ook niet verkeerd vinden.
Dan maak ik er een zooitje vanquote:
pleurtop joh!quote:
Paulquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:53 schreef Paul het volgende:
Het blijft een kutprogramma, snel naar Radio Veronica
Ik erger me er vooral aan dat je in het half uurtje wat ik luister of Robbie Williams of Passenger voorbij hoor komen, omdat hij daar een zelfbevlekkende intro bij heeft. Zonder dat is het wel te doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:51 schreef MK84 het volgende:
s'Nachts is Giel nog wel aardig, maar zijn ochtend show vind ik soms gewoon vervelend om te luisteren. Zeker zijn standaard reactie op de artiesten en dan het voorlezen van de sms'en van zijn blijkbaar labiele luisteren met een hoorgebrek die blijkbaar elke cover beter vinden dan het origineel. Tenenkrommend vaak.
Nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
https://twitter.com/Anna_AliciaS
deze dame doet straks gezellig mee op die straalpaal!
ik ook niet. en ik zou haar mn bed niet uitschoppen denk ik. behalve als ze vieze windjes laat.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.
[ afbeelding ]
Ziet er wel aardig uit opzich.
Dan ook niet want jij mag blij zijn dát ze in je bed ligt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook niet. en ik zou haar mn bed niet uitschoppen denk ik. behalve als ze vieze windjes laat.
nou Pino. dat vind ik wel een beetje een kutopmerkingquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan ook niet want jij mag blij zijn dát ze in je bed ligt.
met meerdere smakenquote:
ik gok aan dat datum te zien dat het deze is:quote:
volgens Timur werd de smaak dan Minthy-er.....ik weet niet, maar zit jij in de tabaksindustrie?quote:
Dat klopt. Ik heb het net even opgezocht op wikipedia.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik gok aan dat datum te zien dat het deze is:
Timur vervangt en persoonlijk vind ik Timur altijd wel het luisteren waard. dus nu ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
spontaan doet fok het op mijn mobiel!
Genialiteit ten top.
Hoe is de ekstra zonder Gerard?
Ja. Ik verdien tonnen per jaar tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens Timur werd de smaak dan Minthy-er.....ik weet niet, maar zit jij in de tabaksindustrie?
Tonnen milli-euro's?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. Ik verdien tonnen per jaar tegenwoordig
regentonnen met water zekersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. Ik verdien tonnen per jaar tegenwoordig
fijn weekend!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
jeuh ik ben weer Zwollywood.
Fijn weekend allen!
joe!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Fijn weekend allen!
Goed weekend!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Fijn weekend allen!
neequote:
nou, echt wel! heeft Timur al een jaar of 2 geleden gedaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:20 schreef Evertjan het volgende:
omg Frank Dane op TV 538![]()
ze hebben in de nieuwe studio van 538 zelfs tribunes voor het publiek hoe vooruitstrevend zijn ze daar
volg ik al...ik zou het eigenlijk leuker/eerlijker vinden als ze dat pakket onder alle followers zouden verloten...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:24 schreef Evertjan het volgende:
https://twitter.com/nosop3
ff volgen mensen
Ik mis SC nu alquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:33 schreef Pino112 het volgende:
Zeroes.
Inb4 gezeur over veel Coldplay in de top10.
Een mix daarvan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
Cheezer!
jongens en meisjes...help1
moet ik in mijn zeroeslijst gaan voor platen die ik toen goed vond, die ik nu goed vind of guilty pleasures?
wordt moeilijk....bij de A had ik er al 4quote:
En daarom maak ik dus geen lijstjes.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wordt moeilijk....bij de A had ik er al 4Alizee, alien ant farm, adele en 3 doors down...
ik ga toch een poging wagen. maar ik kan bijv geen top10 maken met een echte nr 1.....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En daarom maak ik dus geen lijstjes.
jijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, een beetje droog, hard en smakeloos
Hoezo hard en smakeloos?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, een beetje droog, hard en smakeloos
Het is gewoon taai en het zou wat zout kunnen gebruikenquote:
niet echt hoor! nee hoor!quote:
ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:44 schreef FZN05 het volgende:
WUT?! Is Tjibbe nou serieus van de Eiffeltoren gesprongen????![]()
![]()
Ben je doof?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:44 schreef FZN05 het volgende:
![]()
Volgens mij was het een geintje hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:44 schreef FZN05 het volgende:
![]()
ja, dat zei je vorig weekend ook al....eerst horen dan gelovenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Hoi Pino ik kom dit weekend op de radio he!!!!!!!!!!
Wanneer?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ja maar nu hadden ze weer gebeld enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat zei je vorig weekend ook al....eerst horen dan geloven
Weet ik!11quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
weet ik veel johquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wiedefuck heeft dat bedacht eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boerenboterhammenzak!quote:
ik scheld je uitquote:
Hoezo officieel?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:15 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Timur bewijst keer op keer weer een held te zijn
Nooit spijt gehad dat ik officiële Timur-fanboy geworden ben
SPOILER: ZandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Remcoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
werkt dit?
http://go.3fm.nl/zeroes-request/playlist/VcwmeY4y_tGphbdV
zo ja: mijn zeroes lijst! geef je mening![]()
haha, zo onbekend is mijn naam niet hoor. check mn twitter maarquote:
Haha dat wist ik hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, zo onbekend is mijn naam niet hoor. check mn twitter maar
ik ben btw uitermate blij met mijn naam. niet te mainstream, maar ook niet te zeldzaam. like itquote:
Nee maar ik ben donderdag weer gebeld!! Door Timur en Rámon tegelijk hahahaha echt het leukste gesprek ooit gehadquote:
Was je donderdag op de radio?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nee maar ik ben donderdag weer gebeld!! Door Timur en Rámon tegelijk hahahaha echt het leukste gesprek ooit gehad
Nu kom ik dit weekendIk weet niet waarom ik vorig weekend niet meer was gebeld
Nee ze belden gewoon vanaf de redactie om wat meer informatie en te zeggen dat ze mij standby wilden hebben voor in de uitzendingquote:
ik heb timur en Ramon al 2x gesproken! 1x om een plaat aan te vragen zo'n jaar geleden. en afgelopen jaar nog over 1persoonsbeddenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nee ze belden gewoon vanaf de redactie om wat meer informatie en te zeggen dat ze mij standby wilden hebben voor in de uitzending
En volgens mij verveelden ze zich, ze waren echt aan het ouwehoeren over vanalles
Ik heb Tomas en Roos aan de lijn gehad.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb timur en Ramon al 2x gesproken! 1x om een plaat aan te vragen zo'n jaar geleden. en afgelopen jaar nog over 1persoonsbedden
éénpersoonsbedden'quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb timur en Ramon al 2x gesproken! 1x om een plaat aan te vragen zo'n jaar geleden. en afgelopen jaar nog over 1persoonsbedden
Ik heb Timur lekker tijdens Serious Request 2011 aan de lijn gehadquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Jij belt nooit?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:37 schreef minthy het volgende:
Gaan we weer een wedstrijdje ver-pissen over hoeveel mensen we aan de lijn hebben gehad?
Helemaal niemand!
Haha ja ik deed maar ff meequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:37 schreef minthy het volgende:
Gaan we weer een wedstrijdje ver-pissen over hoeveel mensen we aan de lijn hebben gehad?
Helemaal niemand!
*meepistquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:37 schreef minthy het volgende:
Helemaal niemand!
Niet naar 3FM nee. Sowieso zo min mogelijk, ik kots op bellenquote:
Ik ook niet. Heb wel een keer meegedaan met de wincode, maar ben niet teruggebeld.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:37 schreef minthy het volgende:
Helemaal niemand!
Als malloot bij Nachtegiel die ie na 10sec wegdrukt?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:39 schreef Paul het volgende:
Nou ik ben ok keivaak bij Timur in de show geweest en eeeh bij andere dj's enzo ook bij GIEEEEEEEL
In dat geval: Ik kom ze zo goed als dagelijks tegen op de gang, of ze lopen langs m'n bureau.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:37 schreef minthy het volgende:
Helemaal niemand!
Mag ik je even aanraken? Heel eventjes maar!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In dat geval: Ik kom ze zo goed als dagelijks tegen op de gang, of ze lopen langs m'n bureau.
Het ging om bellen hequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In dat geval: Ik kom ze zo goed als dagelijks tegen op de gang, of ze lopen langs m'n bureau.
geil!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
dan ben ik niemandquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Oh en over iedereens hoeveelheid: niemand geeft enen neuck.
Precies. Daarnaast gaat het niet om de lengte, maar om wat je ermee doet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Oh en over iedereens hoeveelheid: niemand geeft enen neuck.
boerenboterhammenzakquote:
callcenteragent?quote:
Oh, maar gezien de pi meent hij er geen sappige biet vanquote:
hangt van t project af enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, planner
In een callcenter bel je wel meer neem ik aan
jij hebt sappige bietjesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, maar gezien de pi meent hij er geen sappige biet van
Mazzel, anders had je er als een recalcitrante relnicht bijgelopen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
heb toen een roze didopolo gewonnen. nooit gekregen
Mijn PI's ook gezien?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, maar gezien de pi meent hij er geen sappige biet van
doe ik nu ook al meid!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mazzel, anders had je er als een recalcitrante relnicht bijgelopen.
Ja, maar je weet hier nooit wat er achterlangs via dm wordt gesiepeldquote:
past niet, mijn lul is te dikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Steek je dan ook je lul in auto uitlaten?
ah. cool! that's my kinda uitlaat!quote:
hihi de uitlaat wordt dan de inlaatquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah. cool! that's my kinda uitlaat!
ze heeft leren pijpenquote:
jij hebt een vriendin en een lanparty. lucky basterd!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:57 schreef minthy het volgende:
Belt m'n vriendin net; of ik morgen mee ga stappen. Kutkutkut, heb van 10 tot 23u een lanparty op m'n werk![]()
![]()
/liefdagboek
Dan ga je daarna toch stappen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:57 schreef minthy het volgende:
Belt m'n vriendin net; of ik morgen mee ga stappen. Kutkutkut, heb van 10 tot 23u een lanparty op m'n werk![]()
![]()
/liefdagboek
Truequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij hebt een vriendin en een lanparty. lucky basterd!
Also truequote:
Na zo'n lange dag ga ik nergens meer naartoequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan ga je daarna toch stappen?
Oh, en lanparty.
Als je iets duidelijker uitlegt wat je daarmee bedoelt, durf ik wel een antwoord te gevenquote:
FPS spelen. Schieten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je iets duidelijker uitlegt wat je daarmee bedoelt, durf ik wel een antwoord te geven
First person shooters. als je dat nu gelijk had gezegdquote:
Waarom heb je haar kwijt gemaakt danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef 3rdRock het volgende:
geweldig, mijn "meisjegezocht-tweet" is al 32x geretweet. ook door jullie! dank jullie wel!
nog totaal geen resultaat
had ik maar vriendenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef Pino112 het volgende:
Teveel met je vrienden bezig zijn waardoor je de spange chickas mist
Lexa
wolf......jij bent echt niet goed. ik ben niet helemaal goed, maar jij spant de kroon. hulde!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom heb je haar kwijt gemaakt dan
haha goeie grap he
maak ik ook altijd bij busjes die zeggen collega gezocht
o o de hilariteit elke keer
is heet geen goede grap danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wolf......jij bent echt niet goed. ik ben niet helemaal goed, maar jij spant de kroon. hulde!
de grap is prima. de verteller daarentegen....quote:
Zeg, wolfje is keigarpig!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de grap is prima. de verteller daarentegen....
een keizervarken???quote:
tis geen pesten! een beetje plagenquote:
kan prima.....ik zoek ook een meiske met dat leeftijdsverschil. ik 30, zij 5.....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:13 schreef Pino112 het volgende:
Mental Theo is verloofd met Maaike Jansen, die heeft in 2007 So You Wanna Be A Popstar won.
Zij is 22. Hij 47.
Sorry, ik trek dan niet... Straks gaat ie huilenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis geen pesten! een beetje plagen
Sjemig, dan zit je toch ook aardig in verschillende levensfasesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:13 schreef Pino112 het volgende:
Mental Theo is verloofd met Maaike Jansen, die heeft in 2007 So You Wanna Be A Popstar gewonnen.
Zij is 22. Hij 47.
ja, en dan mag je hem troosten! heerlijk tochquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik trek dan niet... Straks gaat ie huilen
Ik kijk wel uit, straks gaat hij motorboatenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, en dan mag je hem troosten! heerlijk toch
wattes? dat ken ik niet...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, straks gaat hij motorboaten
vind ik. hou niet van rauwe uiquote:
". The act of pushing one's face in between two ample breasts, and rocking one's head side to side very rapidly while making a vigorous, lip-vibrating "brrr" sound. "quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wattes? dat ken ik niet...
ik ken Spiderman en one-legged pirate....maar motorboaten...
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wattes? dat ken ik niet...
ik ken Spiderman en one-legged pirate....maar motorboaten...
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
". The act of pushing one's face in between two ample breasts, and rocking one's head side to side very rapidly while making a vigorous, lip-vibrating "brrr" sound. "
wehehehehe, klinkt gezelligquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
". The act of pushing one's face in between two ample breasts, and rocking one's head side to side very rapidly while making a vigorous, lip-vibrating "brrr" sound. "
Eens!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Smerig goeie track.
Sorry, leuk plaatje bedoel ik
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
voor de mensen met relatie iets leuks voor vanavond:
One-legged Pirate: The act of ejaculating in your partner's eye and then kicking her in the shin, causing her to move around like a one-legged pirate.
Ergens ben ik blij dat ik single ben...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
voor de mensen met relatie iets leuks voor vanavond:
One-legged Pirate: The act of ejaculating in your partner's eye and then kicking her in the shin, causing her to move around like a one-legged pirate.
iph'tjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
kabouter pollewop was in de studio lijkt het...
mee eens!quote:
spoilerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |