Ik heb ook heel de dag jeuk, maar dat komt meer door het weerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
O my![]()
Ik heb nog steeds kriebels voor je hoor
Kriebels zijn fijn, jeuk nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb ook heel de dag jeuk, maar dat komt meer door het weer
Nee, ik hoop dat het snel beter weer wordt.quote:
Hoe is het, nu je wat meer tijd hebt met Patjen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat het snel beter weer wordt.
En dan kom ik ook eindelijk eens kijken naar je kite-kunsten
Ja goed ik zit in zijn huis en hij is er nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het, nu je wat meer tijd hebt met Patjen?
Drink zijn bier op, dat zal hem leren!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja goed ik zit in zijn huis en hij is er niet
Ow dan moet ik weer even goed oefenenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat het snel beter weer wordt.
En dan kom ik ook eindelijk eens kijken naar je kite-kunsten
ghehehe de rest van de details zijn al uitgebreid besproken?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We weten alleen nog niet hoeveel meiden.
Nee, hij is er zowaar een keer helemaal stil over. Maar niet stil genoeg.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe de rest van de details zijn al uitgebreid besproken?
Een hele lijstquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, hij is er zowaar een keer helemaal stil over. Maar niet stil genoeg.Misschien was het zijn idee, nu hebben we het namelijk over wie faxie allemaal gedaan heeft.
oh.. hoelang is de lijst alquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, hij is er zowaar een keer helemaal stil over. Maar niet stil genoeg.
Misschien was het zijn idee, nu hebben we het namelijk over wie faxie allemaal gedaan heeft.
Ik heb een paar feiten en een paar vermoedens, maar het is niet chique voor mij om dat openbaar te maken. Als hij dat wil laten weten, mag hij dat zelf vertellen.quote:
Op welk aantal gok jij?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We weten alleen nog niet hoeveel meiden.
Dag jonge damequote:
Waarom heeft hij een feestje?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou jij ook naar Faxie zijn feestje willen komen?
Dag Tijntjequote:
Faxman verjaard danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een feestje?
[..]
Dag Tijntje
Hij is dan jarig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een feestje?
[..]
Dag Tijntje
Die hoef ik niet, al kreeg ik er geld bij.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beelden, voor een prijs.
He nee man, bahquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik denk dat hij de dirty sanchez gaat doen/geven
Ow en je bent niet benieuwd hoe je die moet doen?quote:
Dat is wat ik gisteravond deed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef ook_gek het volgende:
Joy!!! Haaaaaai
Zuipen en stappen! Dat is wat deze jongen vanavond gaat doen!
Ik een beetje gedaan gisteren. Heb vanavond een zware leuke avond voor de boeg!quote:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik een beetje gedaan gisteren. Heb vanavond een zware leuke avond voor de boeg!
Pacha on tour
quote:
Pacha is 1 van de grootste en bekenste clubs van Ibiza. Alles lekker over de top.quote:
zeik dan zelf ook nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:53 schreef dawg het volgende:
ook wel goed. bijna het koude weer voorbij dus ook geen gezeik over dat kutschaatsen meer.
Ahaaa, wat voor soort muziek?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Pacha is 1 van de grootste en bekenste clubs van Ibiza. Alles lekker over de top.
En goede dj's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |