Dag jonge damequote:
Waarom heeft hij een feestje?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou jij ook naar Faxie zijn feestje willen komen?
Dag Tijntjequote:
Faxman verjaard danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een feestje?
[..]
Dag Tijntje
Hij is dan jarig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een feestje?
[..]
Dag Tijntje
Die hoef ik niet, al kreeg ik er geld bij.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beelden, voor een prijs.
He nee man, bahquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik denk dat hij de dirty sanchez gaat doen/geven
Ow en je bent niet benieuwd hoe je die moet doen?quote:
Dat is wat ik gisteravond deed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef ook_gek het volgende:
Joy!!! Haaaaaai
Zuipen en stappen! Dat is wat deze jongen vanavond gaat doen!
Ik een beetje gedaan gisteren. Heb vanavond een zware leuke avond voor de boeg!quote:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik een beetje gedaan gisteren. Heb vanavond een zware leuke avond voor de boeg!
Pacha on tour
quote:
Pacha is 1 van de grootste en bekenste clubs van Ibiza. Alles lekker over de top.quote:
zeik dan zelf ook nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:53 schreef dawg het volgende:
ook wel goed. bijna het koude weer voorbij dus ook geen gezeik over dat kutschaatsen meer.
Ahaaa, wat voor soort muziek?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Pacha is 1 van de grootste en bekenste clubs van Ibiza. Alles lekker over de top.
En goede dj's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |