Moet jij niet naar een concert, hosselbaas?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar kwam je nou alleen maar hier omdat je m'n naam zag?
Plannen zijn veranderd. We gaan naar een andere tent omdat daar ook optredens zijn die iets interessanter zijn, maar dat begint laterquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet jij niet naar een concert, hosselbaas?
Wat dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als Fax haar kan hosselen, dan dan dan....
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kan geen worden vinden.
Ik wilde zeggen: dan post ik in KPD. Maar dat zou ik nooit doen. Zelfs dan niet.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: dan post ik in KPD. Maar dat zou ik nooit doen. Zelfs dan niet.
Wat denk je?quote:
Getver * muhahaha haalt een sneeuwbal van buiten en stopt ie in zijn onderbroek.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hihi je hebt m'n pener gezien gekkie
Ik vatte hem wel. Niet letterlijk maar figuurlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik snap er niks van.
Alleen op foto.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hihi je hebt m'n pener gezien gekkie
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen op foto.
Per ongeluk.
Meerdere malen.
Hoax een fax kan niet neukenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Heeft Faxie geneukt of is Faxie geneukt?
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar kwam je nou alleen maar hier omdat je m'n naam zag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |