BWOEHAHAHAHAquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:08 schreef Cee het volgende:
Geen idee hoe laat ik de wekker moet zetten.Ongetwijfeld is het al minstens zestien keer vermeld maar hoe laat verzamelt de hotelbende? Of verzamelen we niet en druppelen we binnen? Ik krijg al stressvlekken als ik denk aan het moment dat ik met m'n koffertje aan kom stiefelen en binnenloop bij de receptie en bij de desk zeg
"![]()
![]()
....ehhhh. hihihihi. Eh.
Is er al iemand geweest van Hont22?![]()
![]()
"
Ieder z'n fetisj.quote:
Plintenpieserquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:19 schreef Muis006 het volgende:
Oh Greys ik krijg net een DTH update van Hummer met foto
Hij is zo lief!
quote:
Trusten!quote:
Slaap lekker!quote:
Ja!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Trusten!
Bijna kunnen we zeggen: vandaag!
quote:Zaterdagochtend kan het vooral glad zijn op regionale wegen door lichte sneeuw. De snelwegen zijn zo goed gestrooid, dat daar de overlast mee zou moeten vallen. Volgens het KNMI kan er 3 tot 5 centimeter sneeuw vallen.
Ik ben klaar met die sneeuwquote:
Wat zie je er leuk uit!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:00 schreef Muis006 het volgende:
Ik verwacht wel dat jullie morgen allemaal zeggen hoe leuk ik eruit zie.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:02 schreef Cee het volgende:
Opzouten met die sneeuw. Ben er klaar mee.
Met sneeuw een eind autorijden gaat prima, maar tis wel nogal vermoeiend qua concentraaaaaasie enzo. Dus gun die mensen morgen nou een droog daggie johquote:
GA MAAR OP SIBERIË LOPEN TE BOARDEN MET JE BOARD IK KRIJG EEN KOUWE NEUS VAN DIT WEER.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:04 schreef sp3c het volgende:
HET IS NOG NIET KLAAR VERDORRE!!!!
zet maar een muts op ofzo
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:05 schreef Cee het volgende:
[..]
GA MAAR OP SIBERIË LOPEN TE BOARDEN MET JE BOARD IK KRIJG EEN KOUWE NEUS VAN DIT WEER.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |