Ik ben de twaalfde reincarnatie van de Doctor, shhhquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom wordt jouw Zwabber achtervolgd door een Dalek?
Ik heb geen flauw ideequote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:25 schreef Muis006 het volgende:
Hee Greeeeeees welke outfits neem je morgen mee?
Dat jurkie is echt veel te koud denk ik. En ik heb niks voor er overquote:
Longsleeve eronder geen optie?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat jurkie is echt veel te koud denk ik. En ik heb niks voor er over
Dus misschien dat ik maar gewoon spijkerbroek en t-shirt doe
Da's geen porum met dat ene jurkje.quote:
Oh leuk fashiun show in L'Hotelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's geen porum met dat ene jurkje.
Misschien met een ander wel... Ik kwak wel wat in een tas
dito hier, maar dan truitje ipv t-shirtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat jurkie is echt veel te koud denk ik. En ik heb niks voor er over
Dus misschien dat ik maar gewoon spijkerbroek en t-shirt doe
Tot morgen oognipjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:04 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mijn wekker om 8:30 gezet en ga nu lekker slapenAls het lukt van de zenuwen tenminste
Doei!
Zenuwachtig? Ik ben gewoon mens hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:04 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mijn wekker om 8:30 gezet en ga nu lekker slapenAls het lukt van de zenuwen tenminste
Doei!
Ik moest heel hard lachenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:08 schreef Cee het volgende:
Geen idee hoe laat ik de wekker moet zetten.Ongetwijfeld is het al minstens zestien keer vermeld maar hoe laat verzamelt de hotelbende? Of verzamelen we niet en druppelen we binnen? Ik krijg al stressvlekken als ik denk aan het moment dat ik met m'n koffertje aan kom stiefelen en binnenloop bij de receptie en bij de desk zeg
"![]()
![]()
....ehhhh. hihihihi. Eh.
Is er al iemand geweest van Hont22?![]()
![]()
"
Qwee is er geloof ik ronnd half 1, wat anderen ook. Ikzelf ben er rond half 2quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:08 schreef Cee het volgende:
Geen idee hoe laat ik de wekker moet zetten.Ongetwijfeld is het al minstens zestien keer vermeld maar hoe laat verzamelt de hotelbende? Of verzamelen we niet en druppelen we binnen? Ik krijg al stressvlekken als ik denk aan het moment dat ik met m'n koffertje aan kom stiefelen en binnenloop bij de receptie en bij de desk zeg
"![]()
![]()
....ehhhh. hihihihi. Eh.
Is er al iemand geweest van Hont22?![]()
![]()
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |