SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 25-01-2013 20:58:22 ]Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Oh handigquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Stevenmac en Steve bedoel je?
En dan hebben we nog Stephan5
gewoon mee etenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:18 schreef Steve het volgende:
Als het eten niet uitkomt regel ik wel even wat hoor. Is m'n eigen schuld..
komt absoluut uit, want Greys moest al eerder het aantal doorgeven je daarna waren er nog een paar ziekmeldingen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:18 schreef Steve het volgende:
Er was 1 reserveplek en daar zit jij inquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:18 schreef Steve het volgende:
Het grootste deel van de parteh is ook gewoon in de kroeg hoor, stel je niet ál teveel voor van de afterpartyquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:30 schreef kanovinnie het volgende:
Jammer dat ik niet bij de afterparty kan zijn
Jawel joh, kleine stukkies iddquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:28 schreef Cat22 het volgende:
19 slapers!
Zou ik dan met 1 vlaai ( Hollandse stukjes want plek nodig voor orgasmes en bitter- en andere ballen) genoeg hebben?
Nee. red je niet. Je haalt never 19 stukken uit een vlaai. Max 15.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:28 schreef Cat22 het volgende:
19 slapers!
Zou ik dan met 1 vlaai ( Hollandse stukjes want plek nodig voor orgasmes en bitter- en andere ballen) genoeg hebben?
Maar toch.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het grootste deel van de parteh is ook gewoon in de kroeg hoor, stel je niet ál teveel voor van de afterparty
Ik heb aan 1 happie genoeg hoor, gewoon voor de lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. red je niet. Je haalt never 19 stukken uit een vlaai. Max 15.
Ehm? Silent polonaise? Balkon zuipsessies?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het grootste deel van de parteh is ook gewoon in de kroeg hoor, stel je niet ál teveel voor van de afterparty
We hebben geen balkonquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm? Silent polonaise? Balkon zuipsessies?
Red je het nog nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb aan 1 happie genoeg hoor, gewoon voor de lekker
Dan deel ik wel met iemand.
quote:
Dan neem ik nog wel een paar pakken koeken mee ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Red je het nog niet
Maar goed, kom je vanzelf achter.Ik had 2 vlaaien, vorige x dacht ik. Waarvan 1.5 opging
Wtf, waarom niet. Ik neem orgasme mee, kun je best tomatensoep meenemen!quote:
Ja denk het wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf, waarom niet. Ik neem orgasme mee, kun je best tomatensoep meenemen!
Waar lunchen jullie? Thuis?
zoveel urenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef Greys het volgende:
OMG de OP telt nu af in uren alleen nog maar, niet meer in dagen
Ja maar dan moet ik die 13,50 weer zelf bijleggenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef Magneet het volgende:
Als het takaiki niet lukt een vriendin in mijn plaats me te nemen kan Steve mij evt de 13,50 overmaken dan is dat ook geregeld
oke, oke. Ik moet ff kijken waar ik lunch. Denk maar in de auto dan.quote:
ook goed hoor, was maar een ideequote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik die 13,50 weer zelf bijleggen
Want Steve viel al in een andere afzegger (MeneerMaes).
Anders doen wij wel half half ofzo... Ik kan er ook niets aan doenMaar als ik mensen die niet komen geld ga terug geven moet ik dat dus allemaal zelf bijleggen. Want ik heb er 44 opgegeven dus dat is ingekocht.
quote:
In de treinquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf, waarom niet. Ik neem orgasme mee, kun je best tomatensoep meenemen!
Waar lunchen jullie? Thuis?
Maar de kroeg is toch niet 'afgehuurd'? Ik bedoel, het kan toch zijn dat er meer mensen komen eten, gewoon andere klanten dus geen FOK!kers? Komt dat eten dan niet sowieso op?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik die 13,50 weer zelf bijleggen
Want Steve viel al in een andere afzegger (MeneerMaes).
Anders doen wij wel half half ofzo... Ik kan er ook niets aan doenMaar als ik mensen die niet komen geld ga terug geven moet ik dat dus allemaal zelf bijleggen. Want ik heb er 44 opgegeven dus dat is ingekocht.
Nee hij neemt geen andere eters aan voor morgen hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar de kroeg is toch niet 'afgehuurd'? Ik bedoel, het kan toch zijn dat er meer mensen komen eten, gewoon andere klanten dus geen FOK!kers? Komt dat eten dan niet sowieso op?
Dan ga ik bij die onbekenden zitten en hele verhalen vertellen over diverse seskuele behoeftes die ik hebquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar de kroeg is toch niet 'afgehuurd'? Ik bedoel, het kan toch zijn dat er meer mensen komen eten, gewoon andere klanten dus geen FOK!kers? Komt dat eten dan niet sowieso op?
Nee, de kroeg is niet afgehuurd, maar ik denk niet dat Henk andere eters naast ons verwacht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gewoon stoelendans met je bord in je handen om te beslissen wie mag zitten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:48 schreef Greys het volgende:
Het wordt al een uitdaging om 44 mensen te laten zitten met hun eten
Okquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hij neemt geen andere eters aan voor morgen hoorWant die plekken heeft ie simpelweg niet. En ook de gaspitten niet om er nog eens andere menu's bij te maken
^^quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee, de kroeg is niet afgehuurd, maar ik denk niet dat Henk andere eters naast ons verwacht.
Maar het is heel erg lullig als je op het laatste moment ziek wordt en niet kunt komen, maar die 13,50 overleeft iedereen wel. Anders had je ook geen geld voor de meet gehad.
Ik voel me aangevallenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee, de kroeg is niet afgehuurd, maar ik denk niet dat Henk andere eters naast ons verwacht.
Maar het is heel erg lullig als je op het laatste moment ziek wordt en niet kunt komen, maar die 13,50 overleeft iedereen wel. Anders had je ook geen geld voor de meet gehad.
Waarom zou je daarvoor bij onbekenden gaan zitten?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan ga ik bij die onbekenden zitten en hele verhalen vertellen over diverse seskuele behoeftes die ik heb
Jij had 1 vlaai skatquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Red je het nog niet
Maar goed, kom je vanzelf achter.Ik had 2 vlaaien, vorige x dacht ik. Waarvan 1.5 opging
Omdat ik weet dat anderen mij al vrij snel zat zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom zou je daarvoor bij onbekenden gaan zitten?
En is IMHO ook een risico dat je neemtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Niet aangevallen voelen, truffelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik voel me aangevallen
Maar ik snap het ook wel en ben er mee eens dat mensen geen geld terug krijgen. Greys kan er immers ook niets aan doen. Het was maar een vraagje.
Wat!?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind echte Limburgse vlaai gewoon niet zo lekkerhaal liever vlaai bij de hema
Ja, hoeveel was zo'n ritje ongeveer?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:50 schreef Qwea het volgende:
Hotellers : Houden jullie er rekening mee dat je CONTANT GELD meeneemt voor de taxi, zowel voor de heen als terugweg?!
Was niet richting jou, maar jij post er net over.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik voel me aangevallen
Maar ik snap het ook wel en ben er mee eens dat mensen geen geld terug krijgen. Greys kan er immers ook niets aan doen. Het was maar een vraagje.
Tuurlijk ga jij niet bijleggen. Ziek worden is hartstikke vervelend, maar om te gaan Henken kun je helaas geen annuleringsverzekering afsluiten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet aangevallen voelen, truffel![]()
Niemand wordt aangevallen. Het is gewoon zo dat Henk met de vrij kleine keuken en beperkte mogelijkheden er toch altijd zalig buffetje van weet te maken, maar dat ik wel vast zit aan het doorgegeven aantal. Dus dat ik niet wil bijleggen
Nee natuurlijk ga je dat niet bijleggen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet aangevallen voelen, truffel![]()
Niemand wordt aangevallen. Het is gewoon zo dat Henk met de vrij kleine keuken en beperkte mogelijkheden er toch altijd zalig buffetje van weet te maken, maar dat ik wel vast zit aan het doorgegeven aantal. Dus dat ik niet wil bijleggen
Omg, ik denk dat wij op zn vroegst om 16 uur wegrijdenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:58 schreef Oognip het volgende:
Ik heb nog een heel lijstje af te handelen voordat ik morgen kan vertrekken van huis
douchen
benen scheren
seksen
nadenken wel/geen koffer meenemen
tas/koffer inpakken
nagels lakken
avondeten
slapen
ontbijten
Als ik dat maar redTrein gaat al om 10:15
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:58 schreef Oognip het volgende:
Ik heb nog een heel lijstje af te handelen voordat ik morgen kan vertrekken van huis
douchen
benen scheren
seksen
nadenken wel/geen koffer meenemen
tas/koffer inpakken
nagels lakken
avondeten
slapen
ontbijten
Als ik dat maar redTrein gaat al om 10:15
quote:
Jullie kunnen nog heerlijk uitslapen morgenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omg, ik denk dat wij op zn vroegst om 16 uur wegrijden
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:59 schreef LompeHork het volgende:
Zo, net vers geschoren bij de kapper
Nu m'n hoofd nog.
Ik moet mijn geschoren bol eer aan doen natuurlijk.quote:
Waarheidquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moet mijn geschoren bol eer aan doen natuurlijk.anders kan jij er niet glansrijk overheen wrijven.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:07 schreef Oerbeer het volgende:
Hoe krijgen users het toch ook voor elkaar om via de TR te reageren. Dat zie je toch?
Ik dacht alquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:07 schreef Oerbeer het volgende:
Hoe krijgen users het toch ook voor elkaar om via de TR te reageren. Dat zie je toch?
Welja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:09 schreef Ole het volgende:
We laten de TR's even open voor Greys toch
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met LH is het ook altijd feest.![]()
En oerbeer, was jij ook niet bij die ene cremeet in Amsterdam begin vorig jaar?
Waarheid in deze post. Ik heb al eens meer gezegd dat er veel meer lui zoals onze Mono moeten zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:47 schreef Monopoly het volgende:
LompeHork en Oerbeer weten het. Met Monopoly is het altijd feest
Klopt, zelfs een NK Keezwedstrijd (geen grapquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:47 schreef Monopoly het volgende:
LompeHork en Oerbeer weten het. Met Monopoly is het altijd feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |