Dan neem ik nog wel een paar pakken koeken mee ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Red je het nog niet
Maar goed, kom je vanzelf achter.Ik had 2 vlaaien, vorige x dacht ik. Waarvan 1.5 opging
Wtf, waarom niet. Ik neem orgasme mee, kun je best tomatensoep meenemen!quote:
Ja denk het wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf, waarom niet. Ik neem orgasme mee, kun je best tomatensoep meenemen!
Waar lunchen jullie? Thuis?
zoveel urenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef Greys het volgende:
OMG de OP telt nu af in uren alleen nog maar, niet meer in dagen
Ja maar dan moet ik die 13,50 weer zelf bijleggenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef Magneet het volgende:
Als het takaiki niet lukt een vriendin in mijn plaats me te nemen kan Steve mij evt de 13,50 overmaken dan is dat ook geregeld
oke, oke. Ik moet ff kijken waar ik lunch. Denk maar in de auto dan.quote:
ook goed hoor, was maar een ideequote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik die 13,50 weer zelf bijleggen
Want Steve viel al in een andere afzegger (MeneerMaes).
Anders doen wij wel half half ofzo... Ik kan er ook niets aan doenMaar als ik mensen die niet komen geld ga terug geven moet ik dat dus allemaal zelf bijleggen. Want ik heb er 44 opgegeven dus dat is ingekocht.
quote:
In de treinquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf, waarom niet. Ik neem orgasme mee, kun je best tomatensoep meenemen!
Waar lunchen jullie? Thuis?
Maar de kroeg is toch niet 'afgehuurd'? Ik bedoel, het kan toch zijn dat er meer mensen komen eten, gewoon andere klanten dus geen FOK!kers? Komt dat eten dan niet sowieso op?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik die 13,50 weer zelf bijleggen
Want Steve viel al in een andere afzegger (MeneerMaes).
Anders doen wij wel half half ofzo... Ik kan er ook niets aan doenMaar als ik mensen die niet komen geld ga terug geven moet ik dat dus allemaal zelf bijleggen. Want ik heb er 44 opgegeven dus dat is ingekocht.
Nee hij neemt geen andere eters aan voor morgen hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar de kroeg is toch niet 'afgehuurd'? Ik bedoel, het kan toch zijn dat er meer mensen komen eten, gewoon andere klanten dus geen FOK!kers? Komt dat eten dan niet sowieso op?
Dan ga ik bij die onbekenden zitten en hele verhalen vertellen over diverse seskuele behoeftes die ik hebquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar de kroeg is toch niet 'afgehuurd'? Ik bedoel, het kan toch zijn dat er meer mensen komen eten, gewoon andere klanten dus geen FOK!kers? Komt dat eten dan niet sowieso op?
Nee, de kroeg is niet afgehuurd, maar ik denk niet dat Henk andere eters naast ons verwacht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |