eens, maar 14 graden the fuckquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:13 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Tchock denkt aan het milieu, hij is een hippie tenslotte
Heb ik niets mee te maken hoor. Mijn ouders hebben zo'n automatische thermostaat zodat ons huis niet gestookt wordt als ze slapen of werken. Wat op zich niet heel raar is, maar rond deze tijd van het jaar echt te koudquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:13 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Tchock denkt aan het milieu, hij is een hippie tenslotte
Ja beetje grieks is dat. Wij hebben gewoon een thermostaat die aan de hand van de buitentemperatuur stooktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb ik niets mee te maken hoor. Mijn ouders hebben zo'n automatische thermostaat zodat ons huis niet gestookt wordt als ze slapen of werken. Wat op zich niet heel raar is, maar rond deze tijd van het jaar echt te koud
Ja heb ik thuisthuis ook, in de zomer is het altijd wel heerlijk koelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb ik niets mee te maken hoor. Mijn ouders hebben zo'n automatische thermostaat zodat ons huis niet gestookt wordt als ze slapen of werken. Wat op zich niet heel raar is, maar rond deze tijd van het jaar echt te koud
Hahahahquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja heb ik thuisthuis ook, in de zomer is het altijd wel heerlijk koel
godverdomme verkeerde accountdit is nieuw voor mij
Ik log in en uit for now, komt omdat ik even dm's moest sturen naar iemand van een ander topicquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahahHoe FOK! je nu dan? Met twee browsers of een proxy of log je gewoon in en uit?
Twee browsers is veel makkelijker. En - wat ik altijd doe- verander de postkleur van een van de accounts naar knalroze of zo. Raak je niet in de war.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:31 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik log in en uit for now, komt omdat ik even dm's moest sturen naar iemand van een ander topic
maar het zal niet weer gebeuren ik beloof het
Oeh tactisch, bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twee browsers is veel makkelijker. En - wat ik altijd doe- verander de postkleur van een van de accounts naar knalroze of zo. Raak je niet in de war.
SJOKKO BOY IS KLOON TR GEDAANquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twee browsers is veel makkelijker. En - wat ik altijd doe- verander de postkleur van een van de accounts naar knalroze of zo. Raak je niet in de war.
Mijn kloon. Wat doe je?quote:
Ik bedoel wat werkt er nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:41 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Dat zie je toch
zal wel iets met die clients moeten doen denk ik
Ja 1 februari, volgende week dusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:39 schreef Ties02 het volgende:
Jij nog tentamens bb?
(2 browsers werkt niet tchock)
Oh ik probeerde met 2 Chrome venstersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel wat werkt er nietGewoon met Chrome inloggen op Ties en met Firefox op Aurelius (of welke browser je verder ook gebruikt, dat maakt niet uit)
Als het goed is werkt het gewoonquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:41 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Dat zie je toch
zal wel iets met die clients moeten doen denk ik
Haha, ja. Vensters werkt niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:43 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Oh ik probeerde met 2 Chrome vensters![]()
moeten dus echt 2 aparte browsers zijn
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als het goed is werkt het gewoonEen vriendin van mij staat ook op een andere browser ingelogd dan mijn account.
Mocht ik ooit gaan posten in het nagellak topic dan ben ik dat niet :p
Snel post allemaal gore enzo zodat ze geband wordt, vet lachenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:45 schreef Tchock het volgende:
[..]Ik sta ook ingelogd op mijn vriendins laptop in een browser die ze niet gebruikt volgens mij.
Beter lezen, haha.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:46 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Snel post allemaal gore enzo zodat ze geband wordt, vet lachen![]()
![]()
![]()
Staat leukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:48 schreef Tchock het volgende:
Maar Aurelia, wat is nou het nut van een kloon als het helemaal geen geheim is wat het originele account is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |