2 keer per weekquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben echt overtuigd. We gaan hem nu 2x per week instellen en in het weekend zelf stofzuigen. Voor ons is het zéker een goeie toevoeging
Ja dat verwacht ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
2 keer per weekZelf stofzuigen
In het weekend!
!
Over een week rijd dat ding gewoon elke dag en staat de stofzuiger stof te verzamelen
Hondenhaar draait er niet omheen, opzich geldt dat alleen voor lang haar (vrouwen) en dan wordt het pas lastig als het veel is en je deze een week lang niet schoonmaakt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:40 schreef quirina het volgende:
Hondenhaar draait toch vast in de wieltjes en in de borsteltjes? Dan lijkt me die robot meer voor mensen die geen huisdieren hebben. Want je robot gaat er van kapot begrijp ik.
En uren lang laden voor een uurtje zuigen ( of meer wapperen) vind ik echt niet handig.
Toch is mijn Roomba een van de beste aankopen van de afgelopen jaren. Ik heb hem nu 3 jaar en de keren dat ik met de hand gestofzuigd heb, is echt heel weinig. Ik heb er geen spijt van, het scheelt me heel veel werk en ik vind het zeker niet zonde van het geldquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:24 schreef quirina het volgende:
Oh kritische vragen worden hier niet op prijs gesteld?
En als ik geen interesse zou hebben had ik dit topic niet eens gelezen. Of is inlezen ook verboden?
Ik snap alleen niet waarom mensen honderden euro's uitgeven aan een apparaat die maar half werkt.
De neato lijkt me nog de enigste die een beetje deugdelijk werk kan verzetten maar de roomba lijkt me echt zonde van t geld.
In dat geval ben ik het met je eens. De Neato is ook wel redelijk te vergelijken met een normale stofzuiger, de roomba niet. Desalniettemin zijn er genoeg mensen blij met hun Roomba.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:24 schreef quirina het volgende:
De neato lijkt me nog de enigste die een beetje deugdelijk werk kan verzetten maar de roomba lijkt me echt zonde van t geld.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:01 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn man werd alleen een beetje gek van mijn vele "KIEK EM GAAN.. WAT EEN BAZENDING.. WALL-EEEE" geschreeuw![]()
Hoezo werkt een Roomba maar half?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:24 schreef quirina het volgende:
Ik snap alleen niet waarom mensen honderden euro's uitgeven aan een apparaat die maar half werkt.
zou wel zo logisch zijn als je erover nadenkt, je verplaatst meubels nog wel eensquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:57 schreef Tamara123123 het volgende:
Hij schijnt telkens opnieuw te scannen (heb ik me laten vertellen).
Duh.... het is een man en anders werd het tijd voor een nieuwe.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens is m'n man nu helemaal overtuigd van de meerwaarde
Mijn irobot kan ik elke 2 rondjes helemaal schoonmaken. Blijkt dat ie totaal niet tegen de haren van mijn vrouw kan. 2-4 haren en het ding loopt vast. Ze draaien uiteindelijk in het glijlagertje van de rollen en dan blokkeert de boel. Best triest voor zo'n duur ding, zou hem niet aanraden.quote:Op zondag 7 april 2013 20:26 schreef Tamara123123 het volgende:
De irobot is meer een rolborstel, opzich prima. Het is net wat je van het apparaat verwacht...
De Neato zal ook het kleed tevens stofzuiger, een kleine hobbel/drempel is geen obstakel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |