OMG WAT EEN BAZENDING

Naja ik ben echt meer dan tevreden

Ik heb de kabels eerst even weg gewerkt en toen laten opladen. Qua geluid valt het me 100% mee. Ik had het veel erger verwacht. Wellicht ook omdat ik nog een oude bauknecht stofzuiger bezit en die echt mega veel lawaai maakt. Hij ziet alle hoekjes en gaat zelf onder het doolhof van tafelpoten door; onder de eetkamertafel. Iets wat ik nog wel eens wil overslaan omdat we er zelden zitten

Mijn oude stofzuiger zoog ook duidelijk niet zo goed als deze. Als je nu over de (stenen) vloer gaat met je hand is het gewoon schoon...

Ok wij waren niet de 'netste' mensen (1x per week... soms zelfs per 2 weken) stofzuigen en met een langharige hond; zag je vaak de haren liggen

De haren hangen níet vast aan de borstels; het is ook eerder een rubberen rol...ding... iets... maar hij zuigt erg goed. Ik had wel vaker gelezen van die borstels dat die meer het vuil 'verschuiven' ipv echt opzuigen.
Overigens is dat filmpje van babypoeder (ik had het ook al eerder gezien toen ik reviews zocht namelijk). Zelfs mijn huidige stofzuiger zou daar niet overweg mee kunnen.
Ik ben echt overtuigd. We gaan hem nu 2x per week instellen en in het weekend zelf stofzuigen. Voor ons is het zéker een goeie toevoeging

Hij heeft 35min gedaan over onze woonkamer en had maar 20 min. nodig met opladen. Ik ben erg blij dat ik voor de (slimme) neato heb gekozen en niet de (domme) irobot. Zo hoef ik ook mijn plantenpot op de grond niet weg te zetten

En ja zelfs mijn man vindt hem wel tof

I am happehhh
[ Bericht 0% gewijzigd door PriemGirl op 28-03-2013 11:57:33 ]
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7