Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Ik heb gisteren spierversterkende oefeningen gedaan... auw
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Op vrijdag 25 januari 2013 11:07 schreef GotC het volgende: Ik mag weer gaan hardlopen! Gewoon, zelf! En ben ontslagen bij de fysio! En ik heb m'n zooltjes! Vanavond met Yur wat minuutjes lopen om te kijken hoe het gaat!
Op vrijdag 25 januari 2013 11:07 schreef GotC het volgende: Ik mag weer gaan hardlopen! Gewoon, zelf! En ben ontslagen bij de fysio! En ik heb m'n zooltjes! Vanavond met Yur wat minuutjes lopen om te kijken hoe het gaat!
Yay
Isn't it ironic, don't you think Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Wat fijn GotC, ik denk dat het dan nog best meevalt met het verlies van je conditie na 7 weken. Maar hopelijk kan je voetje het ook meteen goed aan dan. Heb je helemaal geen pijn meer?
Uhu. Eerlijk gezegd wil ik zoveel tijd in mijn werk steken zodat ik eind vd middag met wat mensen een borrel kan doen én dat ik volgende week een paar daagjes vrij ben (voor nieuwe baan begint...).
Ofwel, prioriteiten dingetje En er passen maar 24 uur in een dag!
Op vrijdag 25 januari 2013 11:49 schreef bloodymary1 het volgende: Wat fijn GotC, ik denk dat het dan nog best meevalt met het verlies van je conditie na 7 weken. Maar hopelijk kan je voetje het ook meteen goed aan dan. Heb je helemaal geen pijn meer?
Nauwelijks! En dat kleine stukje mag, is waarschijnlijk wat littekenweefsel dat m'n lichaam zelf moet verwerken Denk dat ik vanavond als een hijgend paard in de bosjes hang
voor GotC!!! Eindelijk....hopelijk lukt het vanavond een beetje en is je conditie niet heel hard gekelderd
Ik ga waarschijnlijk vanavond lopen....gisteren is het er niet meer van gekomen en ik mag vanmiddag eerder gaan, dus eerder thuis en tijd over ik hou stiekem wel van mijn flexibele bazen met veel borrels ed
Ik ga zelf even een week hoogtestage doen op m'n ski's en snowboard, weekje niet rennen is ook wel prima eigenlijk, zeker omdat de lange afstanden wel even wennen waren de laatste weken in training.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Ja! Na 7 weken niks is dit wel heel erg welkom nieuws!
Dus, iedereen bedankt voor het meeleven deze hele periode, heeft me wel een hoop geholpen!
wel opletten dat je ook 7 weken terug gaat in je schema ;-) Maar daar heb je Yur natuurlijk ook voor
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy