SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwaquote:
quote:
preciesquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Goede speler, maar geen test voor een speler van het kaliber Murray.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:45 schreef luckass het volgende:
Zou wel mooi zijn als Haase die dubbelpot wint, hebben alle mensen in de poll gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik ook toen ik die poll zag jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:45 schreef luckass het volgende:
Zou wel mooi zijn als Haase die dubbelpot wint, hebben alle mensen in de poll gelijk
Ik was sarcastisch, no worriesquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deal
Ik zeg dat Wozniacki geen Slam wint in 2012, jij zegt dat ze dat wel doet. Locked
Huh wie dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:22 schreef wimderon het volgende:
Opvallend feitje: als Djokovic de finale niet wint is er bij de heren een slamloze #1, terwijl de #1 bij de dames er wel minstens één heeft op dit moment.
Zocht nog naar quotes waarin Wozniacki/Jankovic/Safina hier destijds afgemaakt werden daarvoor, maar die kon ik zo snel niet vinden. Wel deze waarin Franklop er een kratje op zette dat Wozniacki in 2012 een Grand Slam zou winnen
[..]
ja maar als hij finale verliest, dan heeft hij nergens meer een GS in bezit; AO; Murray/Fed, RG; Nadal, SW19; Fed, USO; Murrayquote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:15 schreef TheVulture het volgende:
Djoko heeft toch gewoon Slams gewonnen?
Dat dus, boeiend als het even een jaartje niet lukt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:50 schreef Szura het volgende:
Dat gezeik op #1 dames zonder slam ging over geen GS in hun gehele carrière, niet over een der afgelopen vier GS
Totaal vergeten haha. Maar goed, deal is een deal. Dus Tim, hoe wat wanneer?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:22 schreef wimderon het volgende:
Opvallend feitje: als Djokovic de finale niet wint is er bij de heren een slamloze #1, terwijl de #1 bij de dames er wel minstens één heeft op dit moment.
Zocht nog naar quotes waarin Wozniacki/Jankovic/Safina hier destijds afgemaakt werden daarvoor, maar die kon ik zo snel niet vinden. Wel deze waarin Franklop er een kratje op zette dat Wozniacki in 2012 een Grand Slam zou winnen
[..]
09.40 zullen ze wel beginnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:51 schreef Jaytonism het volgende:
Let's go Federer! Half 10 is de prognose voor de kick-off toch? Zal wel wat later worden, neem ik aan?
geen vuurwerk dit jaar? of zal dat nu zondag zijn? (toch een nationale feestdag in Australie ergens in deze periode?)quote:
Morgen is dat, de 26e.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:00 schreef franklop het volgende:
toch een nationale feestdag in Australie ergens in deze periode?
ah dus dan mogen we dus echt vuurwerk verwachten bij de partij van Baasling!quote:
weggegooid geldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:04 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Zo, net even langs de traiteur geweest voor wat zalm & toastjes. Wijntje uit de kelder gehaald, telefoon van de haak, gordijnen dicht en 30 meier ingezet op Federer met odds van 2.10.
En dan valt opeens de stroom uit.
Serieus? Wat een geld zeg. Ik hoop dat je wint.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:04 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Zo, net even langs de traiteur geweest voor wat zalm & toastjes. Wijntje uit de kelder gehaald, telefoon van de haak, gordijnen dicht en 30 meier ingezet op Federer met odds van 2.10.
[...]
Half 10 de prognose voor de kickoff? Ja, half 10 is de begintijd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:51 schreef Jaytonism het volgende:
Let's go Federer! Half 10 is de prognose voor de kick-off toch? Zal wel wat later worden, neem ik aan?
wtf inderdaaad?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:50 schreef Szura het volgende:
Dat gezeik op #1 dames zonder slam ging over geen GS in hun gehele carrière, niet over een der afgelopen vier GS
Ik zie het als investeringen, ik gok vrijwel alleen op zekerheden, en dan is 20-40% gewoon subliem als je veel inzet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus? Wat een geld zeg. Ik hoop dat je wint.
30 meier op een odd van 2.10quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:04 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
En dan valt opeens de stroom uit.
Bwin.com, FED nu op 2.15quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
30 meier op een odd van 2.10
Toto zeker ? Oh nee wacht, die hebben limieten van 3 tientjes.
Hij begon op 2.30quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:32 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Bwin.com, FED nu op 2.15
Die gast komt hier elke keer alleen maar om tof te doen dat ie meer dan 20 meier inzetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
30 meier op een odd van 2.10
Toto zeker ? Oh nee wacht, die hebben limieten van 3 tientjes.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:43 schreef TheGeneral het volgende:
.
Luthi legt even zijn jack over de camera. Zag ze lachen
Kijk je een andere wedstrijd? Ik hoor niksvan dat commentaarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:48 schreef stefan92 het volgende:
Ok, tuurlijk is het ietsjes aanvallender maar ze doen bij de nos net of Murray nu een aanvallende speler is geworden en het dus heel erg veranderd is.
Op mijn kamer doet eurosport 1 via de decoder het nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:49 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
@Stefan, op naar Eurosport.
Dan wil ik jouw nosquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kijk je een andere wedstrijd? Ik hoor niksvan dat commentaar
Ik heb nu geen TV en moet het doen met de live score van Bwin op mijn iPhone.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:54 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Op mijn kamer doet eurosport 1 via de decoder het nietDus moet het baggercommentaar maar zien te verduren om mooi beeld te hebben. Zwaar leven.
Begrijp niet waarom de NOS nog zoveel geld uitgeeft voor drie tennispotjes...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:02 schreef Norrage het volgende:
Ik heb het nu al gehad met NOS commentaar, zelfs de feiten zijn niet juist...
Echt de NOS, beschamend gewoon weer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:21 schreef luckass het volgende:
Rackets worden op maat gemaakt? WTF NOS
Alleen die van Pimpelnek natuurlijk, voor zover ik weetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Echt de NOS, beschamend gewoon weer.
BBC2 zendt ook uit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:02 schreef Norrage het volgende:
Ik heb het nu al gehad met NOS commentaar, zelfs de feiten zijn niet juist...
Djokovic speelt zondag pasquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:23 schreef Norrage het volgende:
Ook van die opmerkingen van "geen natuurlijke volleerder" en zo
Ik doelde op die volley.. snap soms zijn keuzes echt niet:Pquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
De game pakken?
Murray zometeen serveren voor de 1e set.
En dat is weer nationalistischquote:
Daar kon hij niet veel doen hoor. Snoeiharde return van Murray.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik doelde op die volley.. snap soms zijn keuzes echt niet:P
Idd, die reclames duren ook niet zo lang, dus dat is te overzien.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Kristie Boogert bevalt me eigenlijk prima.
Dikke benen, zag je goed op het bankjequote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:53 schreef Syntix het volgende:
Die mensen ook in het publiek die voor Murray zijnecht donder lkkr op naar Schotland of zo.
haha,quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:53 schreef Syntix het volgende:
Die mensen ook in het publiek die voor Murray zijnecht donder lkkr op naar Schotland of zo.
Mensen op FOK die voor Murray zijn, dat is nog veel erger!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:53 schreef Syntix het volgende:
Nee hij is nu een Brit he, sinds hij US open en OS heeft gewonnen!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:51 schreef opgebaarde het volgende:
retourneerde Federer alleen de vorige game zo dramatisch of is dat al de hele wedstrijd zo?
Engelsen die voor Murray zijn is nog erger.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mensen op FOK die voor Murray zijn, dat is nog veel erger!
Ja mooi is dat he, geniale website ook, die britometerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee hij is nu een Brit he, sinds hij US open en OS heeft gewonnen!
Laat mensen lekker zelf bepalen voor wie ze zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Engelsen die voor Murray zijn is nog erger.
Eensquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja mooi is dat he, geniale website ook, die britometer
heeft ie nog niet veel gedaan deze australian open toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kwestie van tijd voordat de dropshots kwamen...
Is sowieso niet iets wat hij vaak doet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
heeft ie nog niet veel gedaan deze australian open toch?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:11 schreef HulkHeld het volgende:
Hier irriteer ik me dus echt dood aan, schapenkop van die vent..
Live op televee ?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:11 schreef franklop het volgende:
Bevestigd nu; Haasling na de vrouwenfinale die morgen om 9:30 begint.
Zal dus wel missen omdat de trainer het nodig vond een oefenwedstrijd te regelen op kunstgras
Volgens mij hadden ze het daar in het commentaar eerder over jaquote:
Ja en begin deze week zeiden ze op eurosport dat ze de dubbelfinale gaan uitzendenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze het daar in het commentaar eerder over ja
Belabberde backhand bij Federer geloof ik altijd wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:25 schreef HulkHeld het volgende:
Dit is toch ongelofelijk.. weer zo'n belabberde backhand..
Inderdaad. :squote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:26 schreef DeeBee het volgende:
Meh, waarom zo passief op zo'n tweede service...
Kon er niet goed bij.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:29 schreef Szura het volgende:
Waarom ook niet in de andere hoek wegleggen, die 'smash'
Want het was zo'n makkelijke bal jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:29 schreef Szura het volgende:
Waarom ook niet in de andere hoek wegleggen, die 'smash'
Echt hè.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:29 schreef Norrage het volgende:
Maar leuk voor de wedstrijd. Dit moet natuurlijk een 5-set epic worden
Viel wel mee, was deze set wel in evenwichtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Jezus Murray, gewoon de hele set de betere, geef je het zo weg....
Echt een kopie van de Wimbledon-finale dusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Jezus Murray, gewoon de hele set de betere, geef je het zo weg....
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:30 schreef Rosario het volgende:
[..]
Echt hè.
Schreeuwde hij trouwens 'allez' net?
Die PI van jou altijd.quote:
Meh, vond van niet, eigenlijk. Niet dat het veel scheelde, maar Murray toch beter op de service van Federer dan omgekeerd, won een hoger percentage returnpunten, maakte 2 punten meer, etc..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Viel wel mee, was deze set wel in evenwichtMaar die Tiebreak was echt drama.
Da's een acteur.quote:
Inderdaadquote:
Ja, inderdaad.quote:
71-69, kan ik het na mn werk ook nog zienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:50 schreef Norrage het volgende:
Het is grappig dat het Murray is die het meest aanvalt, en dat het Fed is die veel verdedigt en de fouten bij Murray eigenlijk moet afwachten. En verder is het gewoon een beetje serveer-geweld. Rare pot..
Maar als het een 5-setter wordt vergoedt dat alles
Je hebt altijd nog de uitgebreide samenvatting van de NOS als het eerder klaar is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:53 schreef franklop het volgende:
[..]
71-69, kan ik het na mn werk ook nog zien
Ik wacht nog op een 'Kansen nu voor Federer' als het 15-15 staat op de service van Murray.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:55 schreef Zelva het volgende:
"En daar is de break". Een mooi Roelfsje.
Briljante post.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:55 schreef Niox het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog de uitgebreide samenvatting van de NOS als het eerder klaar is.
Ah ja, de vier of vijf setpoints en 1 a 2 punten tussendoor iddquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:55 schreef Niox het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog de uitgebreide samenvatting van de NOS als het eerder klaar is.
Je bent op dreef.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:56 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een 'Kansen nu voor Federer' als het 15-15 staat op de service van Murray.
Uitslag wordt halverwege al verklaptquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Ah ja, de vier of vijf setpoints en 1 a 2 punten tussendoor idd
Dit is Roelfs niet hè.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:55 schreef Zelva het volgende:
"En daar is de break". Een mooi Roelfsje.
Hij heeft wel het Roelfs-onelinerboek.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Anders had ik geen seconde gekeken.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:59 schreef Syntix het volgende:
Wat een kneuzen met hun GB-vlaggenterwijl je zelf uit Engeland komt of zo.
Zijn ze nou echt zo dom daar in Engeland dat ze niet weten dat Schotland een apart land is en dat Murray daar vandaan komt?
quote:TODAY, ANDY MURRAY IS 92% BRITISH
Over 2 weken is ie terug!quote:
Schorsing eindelijk voorbij!quote:
Si senooooooooor.quote:
Nee, hij had een knieblessure.quote:
Ben jij echt zo DOM dat je niet doorhebt dat Murray voor GROOT BRITANNIE speelt en niet voor Schotland?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:59 schreef Syntix het volgende:
Zijn ze nou echt zo dom daar in Engeland dat ze niet weten dat Schotland een apart land is en dat Murray daar vandaan komt?
quote:
Is de rest van de wereld dan echt zo dom om daar niks over te zeggen? Wij doen toch ook niet mee als Benelux zijnde of zoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ben jij echt zo DOM dat je niet doorhebt dat Murray voor GROOT BRITANNIE speelt en niet voor Schotland?
Kijk eens naar het vlaggetje dat voor Murray's naam staat? Juist. Kneus.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:59 schreef Syntix het volgende:
GB is wat anders dan de Benelux, gast, leer eens nadenken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:06 schreef Syntix het volgende:
[..]
Is de rest van de wereld dan echt zo dom om daar niks over te zeggen? Wij doen toch ook niet mee als Benelux zijnde of zoDaarnaast doet Murray voor GB mee, omdat Engeland zelf geen flikker voorstelt qua tennis.
stfu debielquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Kijk eens naar het vlaggetje dat voor Murray's naam staat? Juist. Kneus.
Dat gezegd hebbende, als Nadal ooit nog naar Rotterdam komt overweeg ik met de Europese vlag te komen.
Eens ik kijk ook meer, omdat hij er juist niet is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:07 schreef Zelva het volgende:
"Nadal wordt node gemist"
Door mij niet hoor, ben juist meer tennis gaan kijken sinds dat sujet een tijdje weggebonjourd is.
QFT.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:07 schreef Zelva het volgende:
"Nadal wordt node gemist"
Door mij niet hoor, ben juist meer tennis gaan kijken sinds dat sujet een tijdje weggebonjourd is.
Ik ben echt benieuwd of hij nou ook sneller gaat spelen nu die time rule iets meer geforceerd wordt ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:10 schreef franklop het volgende:
Partijen lijken ook stuk sneller tegaan zonder Nadal. Als het Murray - Nadal was geweest hadden we nu pas halverwege tweede set geweest met al dat gepunnik van hem
Zal wel moeten als hij ooit nog een eerste service wil slaan, lijkt me.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:11 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd of hij nou ook sneller gaat spelen nu die time rule iets meer geforceerd wordt ja.
Maarja, die gewoontes van hem zijn zo ingesleten, ben benieuwd hoe hij er mee omgaatquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zal wel moeten als hij ooit nog een eerste service wil slaan, lijkt me.
ghaters gonna ghate, no?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:10 schreef franklop het volgende:
Partijen lijken ook stuk sneller tegaan zonder Nadal. Als het Murray - Nadal was geweest hadden we nu pas halverwege tweede set geweest met al dat gepunnik van hem
Gewoon berry berry gappy dat die malloot een tijdje niet meedoet.quote:
Daarom heeft ie ook elke GS een keer gewonnen hequote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Iban Mayo, dat was pas een gore kutbal
Blijkbaar is dat op Grand Slams niet zo die 'nieuwe' regel, hoop dat dat door Nadal extra gaat opvallen en de ITF er ook op gaat letten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zal wel moeten als hij ooit nog een eerste service wil slaan, lijkt me.
Hij is toch geblesseerdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:16 schreef Salamando het volgende:
[..]
Daarom heeft ie ook elke GS een keer gewonnen he.
Dan moesten de kwartfinales nog beginnen denk ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:10 schreef franklop het volgende:
Klopt, maar totdat de FO begint zal hij nog wel flink wat ATP toernooien spelen, lijkt me zo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:16 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat op Grand Slams niet zo die 'nieuwe' regel, hoop dat dat door Nadal extra gaat opvallen en de ITF er ook op gaat letten.
Jep, en dan gaat dat heel erg opvallen op de FO dat het raar is dat ze daar niet ook 'strenger' zijn, terwijl de regel dat officieel wel is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Klopt, maar totdat de FO begint zal hij nog wel flink wat ATP toernooien spelen, lijkt me zo.
Huppa 3-1!quote:
Hoeveel had je ook alweer ingezet op Federer?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:28 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Yeeh de elektricien is gearriveerd bij de onderbuurvrouw, misschien ga ik nog wat van de wedstrijd zien.
3K, wel spannend zo zonder beeld.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hoeveel had je ook alweer ingezet op Federer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |