quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:47 schreef Fok-it het volgende:
verder post je niks dus ga andere lapo`s niet kapen tering smurf
Misschien is hij wel een tering reusquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:47 schreef Fok-it het volgende:
verder post je niks dus ga andere lapo`s niet kapen tering smurf
met bierbuikquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien is hij wel een tering reus
Boeit me niet. En ik had een leuke TTquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien is hij wel een tering reus
Vind het ook ziek en zielig gedrag. Zulke users voegen niets toe maar weten niet hoe ze normaal met anderen om moeten gaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boeit me niet. En ik had een leuke TT
wat was je TT?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:49 schreef Fok-it het volgende:
Ik had echt een leuke TTMaarja heeft nu geen zin meer
AA voor AJ?quote:
Nou ja, laat hem lekker. Hoe bozer iedereen reageert hoe leuker zo'n josti dat vindquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:49 schreef Fok-it het volgende:
Ik had echt een leuke TTMaarja heeft nu geen zin meer
Vertel het eens aan mama A-Jquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boeit me niet. En ik had een leuke TT
hihiquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, laat hem lekker. Hoe bozer iedereen reageert hoe leuker zo'n josti dat vind
hopelijk ruk je je nu helemaal suf op je zolderkamer. Moet je wel genoeg voldoening geven voor een jaar lijkt me zoquote:
Wat. Na 5 keer lezen snap ik het nog steeds niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:51 schreef ChesterPerry het volgende:
als ik assie rook drink ik AA dick zo dik je bitch zegt AA
Hij post niks maar jat alleen lapo'squote:Op donderdag 24 januari 2013 21:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ken hem niet, maar mijn eerste indruk is nou niet bepaald positief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wollah waz met jou skere zemmel. praat je niet zo als al je matties dang?Gquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wat. Na 5 keer lezen snap ik het nog steeds niet.
Leuk he, dat je zo'n geliefd persoon hier bent? Als jij maar even kunt lachen toch? Als je slaapt weet je toch weer wat voor triest kutventje je werkelijk bentquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar ik heb wel zin in AA....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi, ik ben AJ en ik heb een probleem.
Hallo AJ!
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja nee ik snap het wel. Maar zo random iets zeggen want nergens op slaat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wollah waz met jou skere zemmel. praat je niet zo als al je matties dang?G
ja.quote:
Ik ben AJ en ik ben boos.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
....![]()
Hoi, ik ben AJ en ik heb een probleem.
Hallo AJ!
Het ging over AA.... dus geen random dingenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja nee ik snap het wel. Maar zo random iets zeggen want nergens op slaat.
Hahahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben AJ en ik ben boos.
Want dit is niet mijn verhaal, maar verhaal van iemand die het niet kan vertellen.
Jij kijkt MTVquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben AJ en ik ben boos.
Want dit is niet mijn verhaal, maar verhaal van iemand die het niet kan vertellen.
Same! Zulke mensen kunnen beter wegblijvenquote:
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same! Zulke mensen kunnen beter wegblijven
Het slaat alsnog nergens op.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:54 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Het ging over AA.... dus geen random dingen
Deed hij paar topics hiervoor ook al dusquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
OP verneuken en dan weer weggaan
Het ergste is nog dat ook dat soort mensen door de Staat worden onderhoudenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
OP verneuken en dan weer weggaan
Nee, maar meer van; muahaha ik weet wat je kijkt.quote:
Ja daaromquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deed hij paar topics hiervoor ook al dus
ja irritantquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deed hij paar topics hiervoor ook al dus
Ik schrok van je muwhahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, maar meer van; muahaha ik weet wat je kijkt.
Liefde enzulks
en DC en NG en comedy central en nickelodeon voor Spongebob. Ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker alleen naar NL 1, 2 en 3.
Welke zin dan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:58 schreef ChesterPerry het volgende:
Vertaal die zin eens in VWO slang hypo
En dan lach je mij uit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
en DC en NG en comedy central en nickelodeon voor Spongebob. Ja.
Wat is DC en wat is NG?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee! is prima zo!quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
OP uit 't vorige topic hier erin?
Wat kijk je op DC?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Doe maar gewoon van Brownie als het aan mij ligt..quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
OP uit 't vorige topic hier erin?
Zit je onder 't plak ja?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe maar gewoon van Brownie als het aan mij ligt..
quote:
ok danquote:
RTL 5?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:59 schreef JRRY het volgende:
Nederland 3![]()
MTV![]()
Comedy Central![]()
RTL4![]()
RTL5![]()
RTL7
die oranje van rock vond ik leukerquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke? Linkje naar een juiste OP aub.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe niet zo vervelend jijquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Slijmen hoeft niet, ze is er niet hoor.
JNG / [Jong! Slowchat #307] You know you love me, xoxo A-Jquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke? Linkje naar een juiste OP aub.
Toe maarquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dude. Ga er dan niet telkens op in.
Oh. OHHH. Dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:00 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ok dan
Als ik assie(hasj,joint) rook, drink ik AA, me lul zo dik dat je meisje AA zegt.
Je kan ook niet reageren op iemand die zelf nauwelijks reageertquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toe maar![]()
Alsof ik een topic vol post met reacties op hem. Ik reageer nauwelijks op de persoon in kwestie thank you
Nee maar ik bedoel. Daar gaat het hem om.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toe maar![]()
Alsof ik een topic vol post met reacties op hem. Ik reageer nauwelijks op de persoon in kwestie thank you
Inclusief Blair en Chuck ajbquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JNG / [Jong! Slowchat #307] You know you love me, xoxo A-J
is een leuke zin om te zeggen tijdens avondeten ofzoquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oh. OHHH. Dat verklaart een hoop.
quote:
Met je kop door de helftquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met je kop door de heluuffft
GMTAquote:
Zal het onthouden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:02 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
is een leuke zin om te zeggen tijdens avondeten ofzo
Ik heb 2x gequote. Misschien even terugkijken naar de eerste reacties? Beetje zoeken ditquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je kan ook niet reageren op iemand die zelf nauwelijks reageert
kusje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Jullie zijn gemeeheeeeeen.
Ik ga mijn man halen.
Ik heb hem 2x gequote en je spreekt mij erop aan. Lijkt me een beetje overdreven gezien de reacties van anderen maar goed, ik zal het wel niet begrijpen :")quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel. Daar gaat het hem om.
Ja dat kan ik niet meer heh.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]tegen je vader als hij vraagt of je nog wat meer wilt
het maakt mij niet uitquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb 2x gequote. Misschien even terugkijken naar de eerste reacties? Beetje zoeken dit
Er volgen nu meer reacties na mijn 2 quotes van jullie maar goed, ik zal me bek wel houden want ik heb geen zin in een volledig zinloze en domme discussie over iemandquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het maakt mij niet uitik zeg alleen dat ie nauwelijks reageert
welke manquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga mijn man halen.
oh hijquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je was zelfs mijn bruidsmeisje, en je weet het niet meer?
Zeg het eens skatje?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga mijn man halen.
En terecht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er volgen nu meer reacties na mijn 2 quotes van jullie maar goed, ik zal me bek wel houden want ik heb geen zin in een volledig zinloze en domme discussie over iemand
Grafkk jij eens opquote:
stap nu op de bus, wacht bij stationquote:
Die lui nemen zichzelf echt té serieus.quote:
eh taboun dimek je hebt mijn wa niet eensquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:11 schreef ChesterPerry het volgende:
ik whatsapp je ga aguyimlahmacuncilek
Ja dat welquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
Blijf het wel een lekker nummer vinden
Maar jij begonquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zomaar doe je gemeen gvd
Cannonballquote:
Ik heb zo'n scheithekel aan dat kroontje van hem in die clip, ik ben benieuwd of iemand anders dan hijzelf het met hem eens is dat hij de king is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
Blijf het wel een lekker nummer vinden
Heb ook een hekel aan dat kroontje in je UIquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:13 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Ik heb zo'n scheithekel aan dat kroontje van hem in die clip, ik ben benieuwd of iemand anders dan hijzelf het met hem eens is dat hij de king is.
Iedereen, niet meer gemeen doen tegen mijn schatje! Ik heb haar nog nodig en graag in geestelijk gezonde toestandquote:
Introspectiequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:13 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Ik heb zo'n scheithekel aan dat kroontje van hem in die clip, ik ben benieuwd of iemand anders dan hijzelf het met hem eens is dat hij de king is.
Alsof ik gek word door zequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Iedereen, niet meer gemeen doen tegen mijn schatje! Ik heb haar nog nodig en graag in geestelijk gezonde toestand
Lol krootje in mn ui? ik lust die shit niet eens, behalve op döner of cheeseburgers dan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ook een hekel aan dat kroontje in je UI
whut?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:15 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Lol krootje in mn ui? ik lust die shit niet eens, behalve op döner of cheeseburgers dan.
hallo bazin. Hoe vond je Hunger Games?quote:
UI: User Interfacequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:16 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Is gewoon correct nederlandsch hoor!
Nu lieg je weerquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daar lieg ik niet over
ik dacht, User Icon?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
UI: User Interface
Je plaatje. onder je naam?
Of dat ja. geen idee ookquote:
Engquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hallo bazin. Hoe vond je Hunger Games?
Wij moeten altijd lopend door de drive want ze gooien het binnen al vaak vroeg dicht op de zaterdagquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha toch lijkt het me grappig om met flink wat drank op naar de mac te gaan om die mensen lastig te vallen, dat gaat ook op mijn prioriteitenlijst
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
UI: User Interface
Je plaatje. onder je naam?
Doe eens lief tegen mijn vrouwtje. Anders zet ik je uitkering stop.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daar lieg ik niet over
Haha ik vind het bestquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wij moeten altijd lopend door de drive want ze gooien het binnen al vaak vroeg dicht op de zaterdag
Als het weer warmer is keer met Bart en Bas lopend naar de mackan je lachen
Dan ben ik zeker weer een uitzondering.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee echt ik kan niet gemeen zijn
Klopt!quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik schrok van je muwhaha
Jij kijkt het ook, anders wist je het niet.
Eng?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
EngEn ziek verhaal eigenlijk
Maar op zich wel leuk
Hou van je.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen mijn vrouwtje. Anders zet ik je uitkering stop.
gemeen is andersquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker weer een uitzondering.
Kut peter.. echt hij moet ook echt alles aan de hele buurt vertellen en hij vind het raar dat wij telkens dubbel liggen om zijn hoofdquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha ik vind het bestwas het gezellig bij Peter?
Gaan we een keer samen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wij moeten altijd lopend door de drive want ze gooien het binnen al vaak vroeg dicht op de zaterdag
Als het weer warmer is keer met Bart en Bas lopend naar de mackan je lachen
Jongen, kutkloon, rot opquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:19 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Vind je dat al goed? Dan had je die van mij eens moeten zien!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eng?was toch niet eng
Was gewoon steengoed man
en spannend soms
En verhaal vond ik wel cru inderdaad op het begin. vooral dat stuk dat ze gaan beginnen, begint gelijk al heftig
hahahahaha arme jijquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kut peter.. echt hij moet ook echt alles aan de hele buurt vertellen en hij vind het raar dat wij telkens dubbel liggen om zijn hoofd!
Ja inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
had vorig topic nog een speciaal plekje voor je
Kan toch weer terug in de volgendequote:
Je tekening was echt mooi rock, trek je niks aan van die cultuurbarbaren.quote:
Laat dit een begin zijn van het zien van nog meer goede filmsquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]Ik vond het wel eng. In het begin.
Joah!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan toch weer terug in de volgende
Dankjewel poepiequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Je tekening was echt mooi rock, trek je niks aan van die cultuurbarbaren.
Maar ik hou van hem, en haat jou.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:20 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Vogeltjesdans hoeft niks te wetenhihi
Oke, noem de volgende maar alvast op.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat dit een begin zijn van het zien van nog meer goede films
Intouchables. Totaaal niet engquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, noem de volgende maar alvast op.
Ik ga nu wel stukje kijken oke. Als ik een goede link kan vinden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Intouchables. Totaaal niet engMaar wel heel mooi. Je hebt wel ondertiteling nodig want hij is Frans.
Lijkt me flink klote zeg als je daar het slachtoffer van wordquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:21 schreef Rockiejj het volgende:
Valse biljetten van ¤50,-- duiken op in Leiden en de Bollenstreek. Winkels en horeca zijn het slachtoffer. Wees alert. Bij aantreffen bel!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Intouchables. Totaaal niet engMaar wel heel mooi. Je hebt wel ondertiteling nodig want hij is Frans.
Leer gewoon downloadenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga nu wel stukje kijken oke. Als ik een goede link kan vinden.
Ja hij is echt nice. Heb je Perks of being a wallflower al gezien?quote:
Nee vind ik lastigquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leer gewoon downloadenEcht binnen 5 minuten weet je het
twitter:ccharellx twitterde op donderdag 24-01-2013 om 21:24:36voor het eerst ongesteld geworden, super blij! http://t.co/gfqWGTOg reageer retweet
Hoe weet je dat nou al van te voren?quote:
Wat is dezequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:25 schreef Rockiejj het volgende:
twitter:ccharellx twitterde op donderdag 24-01-2013 om 21:24:36voor het eerst ongesteld geworden, super blij! http://t.co/gfqWGTOg reageer retweet
Omdat ik het stuk of vier keer heb geprobeerd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou al van te voren?
het is maar waar je blij mee bentquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:25 schreef Rockiejj het volgende:
o m gquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:25 schreef Rockiejj het volgende:
Naja echt elke kip kan het maar oke.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik het stuk of vier keer heb geprobeerd.
HA! HA! HA!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:20 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Vogeltjesdans hoeft niks te wetenhihi
Nee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hij is echt nice. Heb je Perks of being a wallflower al gezien?
twitter:ccharellx twitterde op donderdag 24-01-2013 om 22:03:19ik geniet van de fame dit is dus hoe een tieneridool zich voelt dit is dus waar het allemaal om draait reageer retweet
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik hou van hem, en haat jou.
Downloadenquote:
#retweet Ik ben ook ongesteldquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:25 schreef Rockiejj het volgende:
ja niemand wilt het mij leren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja echt elke kip kan het maar oke.Dan moet je goed zoeken vrees ik
Ik heb niks met haarquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DownloadenJa lastig uit te leggen
Met Emma Watson
Heb je jouw tampon ook uitgezogen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik was ongesteld en nu niet meer
met lang haar vond ik haar best mooiquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb niks met haar
Snap ook niet wat mannen mooi aan haar vinden.
Ik leer het je welquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja niemand wilt het mij leren.
http://www.movshare.net/video/kg7mvp29lgifl
heb al een link
ja het was heerlijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb je jouw tampon ook uitgezogen?
Ze speelt gewoon super leuk in deze film.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb niks met haar
Was je twitter schatje?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
#retweet Ik ben ook ongesteld
Wisten jullie al dat ik twitter had?
12quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:30 schreef Fok-it het volgende:
kus @ccharellx
ffies me nagels laten doen, toedeletyfuskanker ♡
Wtfhoe oud is dat kind
Je hebt t al 5 weken met Takk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik was ongesteld en nu niet meer
Dat wel, alleen totaal geen vormen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met lang haar vond ik haar best mooi
kus @ccharellxquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat wel, alleen totaal geen vormen.
Nu met kort haar
Wat! Ben je nu ongesteld?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
#retweet Ik ben ook ongesteld
Wisten jullie al dat ik twitter had?
Mag ik die van j... Laat maarquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb je jouw tampon ook uitgezogen?
even een pic van mijn maandverband op twitter zettenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wist je al dat een vriend van mij op tv was??
[..]
Liefje, shhhtquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mag ik die van j... Laat maar
Zij is alleen maar het allerlekkerste wijf uit Engeland dat je kan vinden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb niks met haar
R&Rquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
even een pic van mijn maandverband op twitter zetten
Hoe moet ik anders thee trekkenquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:33 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Zij is alleen maar het allerlekkerste wijf uit Engeland dat je kan vinden.
Belediging voor mij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kus @ccharellx
het komt net bij me binnen dat er nooit meer een nieuwe afl van gg komt al het leven wordt uit me gezogen van verdriet en bedankt hoor obama
AJ ben jij dit niet hahaha?
Viespeukquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders thee trekken
Haha ik zei trekken.
oh datquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1321371
Ook niet in je Nederlands zekerquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:35 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Die is nog niet eens in mijn top 3
quote:
lolwut.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ook niet in je Nederlands zeker
Slaap lekkerquote:
Leuke plaat: WE ARE PROSTITUTES!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Viespeuk
Niet zo hardop zeggen, hier zitten minderjarigen
Praat voor jezelf ajb.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Leuke plaat: WE ARE PROSTITUTES!
Allemaal poepie.quote:
mooizoquote:
Dat kun je niet eens horen, je kan alleen schrijven op fok.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat je geen Nederlands kan lullen.
Sowieso Pownewsquote:
En je schrijft niet ABNquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:39 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Dat kun je niet eens horen, je kan alleen schrijven op fok.
Dronken gassies, die zich weer eens niet in kunnen houden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
Ik heb eigenlijk niks meegekregen van die hoofdschoppers
Ik alleen wat 'koppen' online in het nieuws. Maar goed, die gast die 120 uur dienstverlening heeft gekregen is ook walgelijk (40 voorwaardelijk)quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
Ik heb eigenlijk niks meegekregen van die hoofdschoppers
Is het hier altijd zo leuk? Kan ik een abonnement krijgen hier?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |