quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:47 schreef Fok-it het volgende:
verder post je niks dus ga andere lapo`s niet kapen tering smurf
Misschien is hij wel een tering reusquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:47 schreef Fok-it het volgende:
verder post je niks dus ga andere lapo`s niet kapen tering smurf
met bierbuikquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien is hij wel een tering reus
Boeit me niet. En ik had een leuke TTquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien is hij wel een tering reus
Vind het ook ziek en zielig gedrag. Zulke users voegen niets toe maar weten niet hoe ze normaal met anderen om moeten gaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boeit me niet. En ik had een leuke TT
wat was je TT?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:49 schreef Fok-it het volgende:
Ik had echt een leuke TTMaarja heeft nu geen zin meer
AA voor AJ?quote:
Nou ja, laat hem lekker. Hoe bozer iedereen reageert hoe leuker zo'n josti dat vindquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:49 schreef Fok-it het volgende:
Ik had echt een leuke TTMaarja heeft nu geen zin meer
Vertel het eens aan mama A-Jquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boeit me niet. En ik had een leuke TT
hihiquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, laat hem lekker. Hoe bozer iedereen reageert hoe leuker zo'n josti dat vind
hopelijk ruk je je nu helemaal suf op je zolderkamer. Moet je wel genoeg voldoening geven voor een jaar lijkt me zoquote:
Wat. Na 5 keer lezen snap ik het nog steeds niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:51 schreef ChesterPerry het volgende:
als ik assie rook drink ik AA dick zo dik je bitch zegt AA
Hij post niks maar jat alleen lapo'squote:Op donderdag 24 januari 2013 21:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ken hem niet, maar mijn eerste indruk is nou niet bepaald positief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wollah waz met jou skere zemmel. praat je niet zo als al je matties dang?Gquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wat. Na 5 keer lezen snap ik het nog steeds niet.
Leuk he, dat je zo'n geliefd persoon hier bent? Als jij maar even kunt lachen toch? Als je slaapt weet je toch weer wat voor triest kutventje je werkelijk bentquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar ik heb wel zin in AA....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi, ik ben AJ en ik heb een probleem.
Hallo AJ!
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja nee ik snap het wel. Maar zo random iets zeggen want nergens op slaat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wollah waz met jou skere zemmel. praat je niet zo als al je matties dang?G
ja.quote:
Ik ben AJ en ik ben boos.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
....![]()
Hoi, ik ben AJ en ik heb een probleem.
Hallo AJ!
Het ging over AA.... dus geen random dingenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja nee ik snap het wel. Maar zo random iets zeggen want nergens op slaat.
Hahahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben AJ en ik ben boos.
Want dit is niet mijn verhaal, maar verhaal van iemand die het niet kan vertellen.
Jij kijkt MTVquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben AJ en ik ben boos.
Want dit is niet mijn verhaal, maar verhaal van iemand die het niet kan vertellen.
Same! Zulke mensen kunnen beter wegblijvenquote:
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same! Zulke mensen kunnen beter wegblijven
Het slaat alsnog nergens op.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:54 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Het ging over AA.... dus geen random dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |