Da's misschien wel beterquote:
Houd 't ook even in de gaten. Er komt weer eentje aan in de nacht van zondag op maandag.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik voel me dan wel anders, energieker of minder dan andere keren.
Natuurlijk, dat kun je verwachten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:28 schreef t4rt4rus het volgende:
Natalie volgens mij hadden we het hier net over in dat andere topic.
Nu gaat iedereen er een beetje dingen bij zoeken, die dingen koppelen aan volle maan.
Maar dat is al eeuwen zo....quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:29 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat kun je verwachten.
Mensen bestaan ook voor 't grootste deel uit water...quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik denk dat de maan wel invloed heeft. Springtij komt ook door de maan, als de aantrekkingskracht van de maan op die manier merkbaar is, dan zal het bloed ook naar ons hoofd stijgen + dat we theoretisch heel iets lichter zouden moeten zijn, zou ik denken.
A typical normal day idd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gaten in mijn geheugen, op vreemde plaatsen wakker worden, bloed in mijn kleren die niet van mij kon zijn enzovoorts. Niet echt anders dan anders dus.
Dit is geen wetenschappelijk onderzoek...quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:28 schreef t4rt4rus het volgende:
Natalie volgens mij hadden we het hier net over in dat andere topic.
Nu gaat iedereen er een beetje dingen bij zoeken, die dingen koppelen aan volle maan.
Door paranoïde mensen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dit is geen wetenschappelijk onderzoek...
Maar evengoed zijn er verbanden aangetoond hoor. Mijn vriendin heeft voor de politie gewerkt. Met volle maan is het gegarandeerd drukker dan anders, volgens haar.
Apart! Het bloed hoort naar je hoofd te stijgen. Tenzij je brein ook is ingedaald, misschienquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:30 schreef rareziekte het volgende:
Ja, mijn libido stijgt dan meteen en ik val rond volle maan op wat oudere vrouwen (60+)
Wat dan?>quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee, da's niet het eerste waar ik aan denk.
Hoe bedoel je? Met volle maan worden er meer delicten gepleegd.. Dat is heel lang de ervaring van die mensen.quote:
Kan toch dat mensen die een stoornis hebben dan een beetje doorddraaien?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Met volle maan worden er meer delicten gepleegd.. Dat is heel lang de ervaring van die mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |