Oh ja, rugpijn. Ook zo'n fijne bijkomstigheid van lekker lang slapen. Dit keer geen last van gehad.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
lol, herkenbaar
rugpijn en hoofdpijn .. standaard als ik zo lang erin lig haha
Herken het gevoel!quote:Op zondag 27 januari 2013 17:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Absurd hoe hard je broertje soms het bloed onder de nagels uit kan halen. Wat een simplistisch kut kind.
Samequote:Op zondag 27 januari 2013 17:07 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik ga zo hard falen bij het komende tentamen.
Broertjesquote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Herken het gevoel!![]()
Lekkere luie zondag gehad. Uitgeslapen, weinig doen, koudje heeft zich gelukkig ook niet hard doorgezet.
Nog iets meer dan 3 uur en hij is al weer voorbij, no worriesquote:
Als je dat zo leest, zou je haast gaan denken dat ze 't er om doet he?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:03 schreef msacras het volgende:
Extreem geïrriteerd.![]()
Doe je een praktische opdracht samen met iemand voor school wat 15% examen is, blijkt mevrouw nog dommer dan het achtereind van een koe te zijn en niks te doen. Nu ben ik dus al 2 uur bezig met haar werk corrigeren, en dat terwijl we een gezamenlijk cijfer krijgen.![]()
Even ter illustratie: voor de opdracht moesten we een CV bijvoegen. Ik citeer uit het gemaakte CV van mevrouw:
"Talen:
Nederlands, Engels, ene klein beetje Frans en Duits.
It-kennis en vaardigheden:
Ik kan prima met word werken. Powerpoint is ook geen probleem. Werken met excell snap ik niet."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was aanleiding om mijn onderschrift even bij te werkenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Meh, voel me een beetje kut.
Weet alleen niet waarom
Komt goed kwiwi, trap is ook niet om te vallenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:54 schreef kwiwi het volgende:
boos en pijnlijk. net van de trap gevallen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |