Ik heb een key voor de gesloten beta van SimCityquote:
Gezeur van die beroepsorganisatiesquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:02 schreef Valid het volgende:
[..]
Eens. Naar mijn idee heb je een goed begrip van de (rechts)geschiedenis nodig om zinnige dingen te zeggen over de actuele ontwikkeling van de rechtswetenschap, dus in die zin heeft het ook zeker niet. Helaas speelt de kritiek op de rechtenstudie (hij zou 'flinterdun' zijn volgens de Orde) vanuit de toga-wereld wel degelijk mee in het vormgeven van de studie. Daaruit blijkt maar weer dat de mensen die roepen dat het een verkapte beroepsopleiding is (wat mij betreft) gelijk hebben.
Was gisternacht nog een lange discussie over met Tchock, lees maar terug voor de grapquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:07 schreef Giku het volgende:
Ik krijg mensen niet uitgelegd dat heksenjachten misschien toch niet de goede weg is (misdrijf van Eindhoven)
Dat is natuurlijk een andere uiterste. Hoe graag je het ook anders wil, uiteindelijk gaat het gros van die studenten wel fatsoenlijk moeten kunnen functioneren in een beroepsomgeving. Leuk dat je dan de Digesten uit je hoofd kunt citeren, maar daar hebben ook wij niets aan. Overigens geldt dit eigenlijk wel voor alle studies.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gezeur van die beroepsorganisaties. Maar je hebt wel een punt. Universiteiten moeten zich eigenlijk ook gewoon niks van dergelijke geluiden aantrekken maar juist tegendraads beginnen met van rechtswetenschap weer een academische studie, een wetenschap, te maken.
Ja sjokko heeft overal wel mening over te verkondigen jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Was gisternacht nog een lange discussie over met Tchock, lees maar terug voor de grap
Irony says hi.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja sjokko heeft overal wel mening over te verkondigen ja
Overigens wel altijd min of meer beargumenteerd en voorzien van nuance.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een mening over iets hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Doe niet zo raar joh. Trek je burka nou maar weer aan en ga koken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een mening over iets hebben
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Doe niet zo raar joh. Trek je burka nou maar weer aan en ga koken.
Maar dat moet geen vrijbrief zijn om het hele wetenschappelijke karakter van de studie te grabbel te gooien. En die ontwikkeling is tragisch genoeg wel waarneembaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een andere uiterste. Hoe graag je het ook anders wil, uiteindelijk gaat het gros van die studenten wel fatsoenlijk moeten kunnen functioneren in een beroepsomgeving. Leuk dat je dan de Digesten uit je hoofd kunt citeren, maar daar hebben ook wij niets aan. Overigens geldt dit eigenlijk wel voor alle studies.
Gechargeerd, ofcourse.
Goede vraag. Nooit behoefte aan gehad eigenlijk. Ik zie de lacune uiteraard, en ik heb ook overwogen om hem op te vullen maar de Rain Man in mij zou me dan dwingen om ook een UI van Eternal Sunshine Of The Spotless Mind te nemen. Nah.quote:
Inderdaad, het OM heeft mijn standpunt ook nog eens extra duidelijk gemaakt vandaag.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Was gisternacht nog een lange discussie over met Tchock, lees maar terug voor de grap
Je leest m'n andere posts dan niet goed. Ik beaamde al dat er wellicht te weinig metajuridische vakken worden gedoceerd. Dat betekent niet dat je, zoals jij zei, maar de hele beroepspraktijk kunt gaan negeren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar dat moet geen vrijbrief zijn om het hele wetenschappelijke karakter van de studie te grabbel te gooien. En die ontwikkeling is tragisch genoeg wel waarneembaar.
Wellicht was mijn post niet helemaal genuanceerd genoeg maar de kern was duidelijk en daar blijf ik achter staan.
Bruine suiker en kaneel er door. Dig in.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:16 schreef Paxcon het volgende:
Ik maakte van de week rijst en dat mislukte een beetjeNiet goed afgegoten ofzo waardoor het onderin helemaal ging plakken en één bal werd..
Link? heb geen nieuws gevolgd vandaagquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Inderdaad, het OM heeft mijn standpunt ook nog eens extra duidelijk gemaakt vandaag.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)handeling-eindhoven/quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Link? heb geen nieuws gevolgd vandaag
Oooh... het is een film?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goede vraag. Nooit behoefte aan gehad eigenlijk. Ik zie de lacune uiteraard, en ik heb ook overwogen om hem op te vullen maar de Rain Man in mij zou me dan dwingen om ook een UI van Eternal Sunshine Of The Spotless Mind te nemen. Nah.
Te veel gedoe...quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bruine suiker en kaneel er door. Dig in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |