Het heeft z'n voordelen inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je wordt er wel idioot nauwkeurig van. Aan de andere kant, je wordt er wel een typische jurist van en je gaat overal (nog meer) erg juridische antwoorden op geven. Cover your ass druipt overal vanaf.
Als ik niet iets met 100% zekerheid kan zeggen, dan zeg ik nooit 'will' of 'is', maar dan gebruik ik 'may', 'can' of 'should'. De verschillende woorden (is, will, may, should, more likely than not etc. geven ook daadwerkelijk gradaties aan uitgedrukt in percentages).
Maar je wordt er ook irritant vanquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het heeft z'n voordelen inderdaad.
Dat ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar je wordt er ook irritant van, althans voor je (normale) omgeving. Solution: geen juridische discussies aangaan.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is een film inderdaad. Niet mijn all-time favourite of iets hoor. Het is de strijd om een nickname te kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is dat bijzonder? Wat moest je daarvoor dan om je in te tekenen? Een postduif sturen?
Ja wij dus niet. Aanmelden betekende deelnemen, of een tentamenkans verbruiken. Zo heb ik ooit mijn eerste tentamen drie maanden ver weg gezet om vervolgens een maand duimen te moeten draaien. Hoe stoer is dit:quote:
Er zijn zekere positieve kanten. Je gaat alleen merken dat heel veel van je antwoorden heel vaak zullen (gaan) beginnen met 'Hangt er vanaf'. Soms heb je helemaal geen zin om alle 'vanafs' te gaan beredeneren, uitleggen of uitschrijvenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:40 schreef Keyos het volgende:
Ik zie juist de positieve kanten bij mijzelf sinds ik deze opleiding doe, ik ging voorheen altijd met gestrekt been discussies in zonder soms zeker te zijn van elk beetje informatie, nu probeer ik alles, maar dan ook alles te baseren op 100% waterdicht bewijs. Word je gelijk een stuk serieuzer genomen en leert je dingen soms te relativeren.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:40 schreef N0rah het volgende:
[..]Je plaatje doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook waar. Ik ben wel vooruit gegaan sinds m'n 17equote:Op donderdag 24 januari 2013 22:40 schreef Keyos het volgende:
Ik zie juist de positieve kanten bij mijzelf sinds ik deze opleiding doe, ik ging voorheen altijd met gestrekt been discussies in zonder soms zeker te zijn van elk beetje informatie, nu probeer ik alles, maar dan ook alles te baseren op 100% waterdicht bewijs. Word je gelijk een stuk serieuzer genomen en leert je om dingen soms te relativeren.
Vindt ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:39 schreef Ties02 het volgende:
Valid lijkt me een uitstekende jurist aangezien hij zijn posts altijd edit totdat ze perfect zijn.
God, je had mij moeten zien tot m'n 20e. Vanaf daar ben ik een stuk relaxter geworden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Ik ben wel vooruit gegaan sinds m'n 17e
Vooral dat 'geen zin hebben' herken ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er zijn zekere positieve kanten. Je gaat alleen merken dat heel veel van je antwoorden heel vaak zullen (gaan) beginnen met 'Hangt er vanaf'. Soms heb je helemaal geen zin om alle 'vanafs' te gaan beredeneren, uitleggen of uitschrijven
Ik ging vaak bijna schreeuwend om m'n eigen gelijk discussies inquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
God, je had mij moeten zien tot m'n 20e. Vanaf daar ben ik een stuk relaxter geworden.
Ik zou ook eigenlijk mijn huidige Fok en Facebook account moeten deleten om opnieuw te beginnen, zal vast ergens in de afgelopen jaren wat dingen hebben gezegd die ik nu terug zou willen nemen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Ik ben wel vooruit gegaan sinds m'n 17e
Tof!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:42 schreef Paxcon het volgende:
Zometeen maar even naar P&W. Een vriend van me zit in het publiek vanavond.
Who cares. Die tijden horen er ook bij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik zou ook eigenlijk mijn huidige Fok en Facebook account moeten deleten om opnieuw te beginnen, zal vast ergens in de afgelopen jaren wat dingen hebben gezegd die ik nu terug zou willen nemen.
Oh op Facebook niet. Ik in ieder geval. En ik heb al een nieuwe Fokquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik zou ook eigenlijk mijn huidige Fok en Facebook account moeten deleten om opnieuw te beginnen, zal vast ergens in de afgelopen jaren wat dingen hebben gezegd die ik nu terug zou willen nemen.
Kon dat in het echte leven ook maarquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Bij ons op het hbo was er eentje die een bankier mailde met het adress Gangstertje_nogiets@hotmail.com.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:44 schreef N0rah het volgende:
[..]
Who cares. Die tijden horen er ook bij.
Enige wat ik altijd heb, hoe kan die roommate nou in het begin van de film die tafel uit het raam gooien?quote:
Dat heb ik nooit begrepen. Mensen die na de middelbare school nog dat soort adressen gebruikenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bij ons op het hbo was er eentje die een bankier mailde met het adress Gangstertje_nogiets@hotmail.com.
Die werd even mooi afgezeken door betreffende damen voor een volle collegezaal en mocht daarna met een 3 naar huis
Maar verwijder in elk geval je hyves!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:44 schreef N0rah het volgende:
[..]
Who cares. Die tijden horen er ook bij.
Oke oke Laphroaig eigenlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat vervelend.
Hoe lang heb je nog?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar verwijder in elk geval je hyves!
Wat heb jij op je kerfstok dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kon dat in het echte leven ook maar
[ afbeelding ]
Ik zit nog op hyves voor de schakelbrommer community. Hoe weet ik anders welke tandwielen ik moet kopen? Daar vragen is makkelijker dan de tanden van die dingen gaan tellen en mijn ketting metenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Have fun.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:48 schreef Keyos het volgende:
Dit is sowieso een maand voor films ; Lincoln, The Master en Zero Dark Thirty.
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zullen we het daar maar bij laten? Details zijn niet nodig denk ik.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vind je nog wel lief hoor. Heb je over mijn aanbod nagedacht?
Ja maar ik heb mijn brommer helemaal niet hierquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vind je nog wel lief hoor. Heb je over mijn aanbod nagedacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |