Bij ons op het hbo was er eentje die een bankier mailde met het adress Gangstertje_nogiets@hotmail.com.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:44 schreef N0rah het volgende:
[..]
Who cares. Die tijden horen er ook bij.
Enige wat ik altijd heb, hoe kan die roommate nou in het begin van de film die tafel uit het raam gooien?quote:
Dat heb ik nooit begrepen. Mensen die na de middelbare school nog dat soort adressen gebruikenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bij ons op het hbo was er eentje die een bankier mailde met het adress Gangstertje_nogiets@hotmail.com.
Die werd even mooi afgezeken door betreffende damen voor een volle collegezaal en mocht daarna met een 3 naar huis
Maar verwijder in elk geval je hyves!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:44 schreef N0rah het volgende:
[..]
Who cares. Die tijden horen er ook bij.
Oke oke Laphroaig eigenlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat vervelend.
Hoe lang heb je nog?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar verwijder in elk geval je hyves!
Wat heb jij op je kerfstok dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kon dat in het echte leven ook maar
[ afbeelding ]
Ik zit nog op hyves voor de schakelbrommer community. Hoe weet ik anders welke tandwielen ik moet kopen? Daar vragen is makkelijker dan de tanden van die dingen gaan tellen en mijn ketting metenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Have fun.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:48 schreef Keyos het volgende:
Dit is sowieso een maand voor films ; Lincoln, The Master en Zero Dark Thirty.
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zullen we het daar maar bij laten? Details zijn niet nodig denk ik.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vind je nog wel lief hoor. Heb je over mijn aanbod nagedacht?
Ja maar ik heb mijn brommer helemaal niet hierquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vind je nog wel lief hoor. Heb je over mijn aanbod nagedacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |