Het is een film inderdaad. Niet mijn all-time favourite of iets hoor. Het is de strijd om een nickname te kiezen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oooh... het is een film?Ik zal wel de enige zijn die dit niet wist
Ik kon ook niks bedenken... Toen dacht ik aan dat spelletje en toen heb ik de 'x' en de 'c' nog verkeerd om gedaan ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is een film inderdaad. Niet mijn all-time favourite of iets hoor. Het is de strijd om een nickname te kiezen.
De strekking van mijn standpunt was dat ik er voor pleit dat universiteiten niet als een mak lam hun onderwijsprogramma aanpassen naar aanleiding van elke roep uit de rechtspraktijk en daarmee het karakter (en tevens ook de meerwaarde) van een wo rechtenstudie verloochenen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je leest m'n andere posts dan niet goed. Ik beaamde al dat er wellicht te weinig metajuridische vakken worden gedoceerd. Dat betekent niet dat je, zoals jij zei, maar de hele beroepspraktijk kunt gaan negeren.
Je weet dat ik, als praktijkman, erg allergisch ben voor argumenten als 'de strekking van mijn verhaal'. Zeg het dan gewoon.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De strekking van mijn standpunt was dat ik er voor pleit dat universiteiten niet als een mak lam hun onderwijsprogramma aanpassen naar aanleiding van elke roep uit de rechtspraktijk en daarmee het karakter (en tevens ook de meerwaarde) van een wo rechtenstudie verloochenen.
Tuurlijk hoef je de rechtspraktijk niet compleet te negeren (zoals ik hierboven ook al zei; wellicht was ik eerder iets te ongenuanceerd) maar de pure rechtspraktijk mag nooit het zwaartepunt van de studie worden. En daar dienen universiteiten voor te waken.
Nou ja precies. En dat moet dan je online identiteit reflecteren. En dat voor vele jaren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kon ook niks bedenken... Toen dacht ik aan dat spelletje en toen heb ik de 'x' en de 'c' nog verkeerd om gedaan ook
Dat weet ik. Do forgive me.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je weet dat ik, als praktijkman, erg allergisch ben voor argumenten als 'de strekking van mijn verhaal'. Zeg het dan gewoon.
Poeh ja... benieuwd hoeveel jaar ik nog op FOK blijf..quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou ja precies. En dat moet dan je online identiteit reflecteren. En dat voor vele jaren.
Je kunt gewoon een nieuwe maken hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou ja precies. En dat moet dan je online identiteit reflecteren. En dat voor vele jaren.
Dan ben je je zorgvuldig opgebouwde postcount kwijtquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een nieuwe maken hoor.
Niet Heel Deftig alleen, non?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een nieuwe maken hoor.
Dat is wel waarquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan ben je je zorgvuldig opgebouwde postcount kwijt
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet Heel Deftig alleen, non?
I feel you. Ik denk ook altijd dat ik 'conservative' zou stemmen als ik in Engeland zou wonen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
K.U.T. Het hele menu omgegooid bij de OU. En inderdaad, ik kan niet tegen verandering
Vòlkomen acceptabel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet Heel Deftig alleen, non?
Toch ben ik het nog met het OM eensquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Was gisternacht nog een lange discussie over met Tchock, lees maar terug voor de grap
Ik vergeef het je. Ik ben ook gewoon verpest door de praktijk. Ik kan niet eens meer tellen hoe vaak ik naar m'n hoofd geslingerd heb gekregen dat bedoelingen de prullenbak in kunnen. Wil je iets zeggen, dan moet je het letterlijk zeggen.quote:
David Cameron zou in ieder geval mijn stem krijgen, wat een baas met zijn speech gisteren. Ik ben absoluut niet anti-Europa, ik ben wel voor het Europa zoals de Britten dat willen hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
I feel you. Ik denk ook altijd dat ik 'conservative' zou stemmen als ik in Engeland zou wonen.
Danku!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik vergeef het je. Ik ben ook gewoon verpest door de praktijk. Ik kan niet eens meer tellen hoe vaak ik naar m'n hoofd geslingerd heb gekregen dat bedoelingen de prullenbak in kunnen. Wil je iets zeggen, dan moet je het letterlijk zeggen.
quote:e. Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken.
quote:f. Het is niet toegestaan een extra account te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare boete van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze kloon geplaatste posts of verzonden private messages of direct messages geldt als één gebeurtenis.
Is dat bijzonder? Wat moest je daarvoor dan om je in te tekenen? Een postduif sturen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Woohoo. OK. Vergeet alles wat ik heb gezegd over verandering.
We kunnen nu naast digitaal aanmelden voor tentamens ook digitaal AFmelden voor tentamens. Excuse me, while I kiss the sky
Dat kan hier al heel langquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Woohoo. OK. Vergeet alles wat ik heb gezegd over verandering.
We kunnen nu naast digitaal aanmelden voor tentamens ook digitaal AFmelden voor tentamens. Excuse me, while I kiss the sky
Je wordt er wel idioot nauwkeurig van. Aan de andere kant, je wordt er wel een typische jurist van en je gaat overal (nog meer) erg juridische antwoorden op geven. Cover your ass druipt overal vanaf.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Danku!
Ik kreeg dat laatst over een 'misschien' naar m'n hoofd geslingerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |