Gebruik je maar een mailadres dan? Ik heb er drie.. een voor professionele gebruik, een voor privegebruik en een voor registraties en spam bij allerlei bedrijven en webshops e.d.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel willen maar ik heb tegelijkertijd geen zin om alle accounts om te zeggen. Daarnaast gebruik ik al 10 jaar hetzelfde adres, vrij lastig om ineens een ander te nemen.
We barbecuen ook samen enzo in de zomer. Allebei hetzelfde teakhouten teunmeubel. Zelfde parasol.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dan woon je vlakbij Maharbal
Teun? Ben jij dat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
We barbecuen ook samen enzo in de zomer. Allebei hetzelfde teakhouten teunmeubel.
BBQ... heerlijk :quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
We barbecuen ook samen enzo in de zomer. Allebei hetzelfde teakhouten teunmeubel.
Goede BBQ's welquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik de Weber weer aan kan zetten.
Er ligt sneeuw.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mag wel weer ja. Als er geen sneeuw ligt hoeft die kou van mij niet
Ik heb er twee (exclusief schoolmail en nieuwe mail) , één daarvan komt alleen maar spam en heeft een niet zo nette google naam dat ik in een opwelling had gekozen, ander komt er veel spam in en de rest van de belangrijke mails. Maar ik zie het wel, een keer een streep zetten onder oude accounts op sites , digitale media en mails kan wel eens goed zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:58 schreef N0rah het volgende:
[..]
Gebruik je maar een mailadres dan? Ik heb er drie.. een voor professionele gebruik, een voor privegebruik en een voor registraties en spam bij allerlei bedrijven en webshops e.d.
Waar komt dat notaris ineens vandaan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:02 schreef Yreal het volgende:
Maharbal![]()
Notarissen![]()
Werken![]()
Machtsmisbruik
Voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Waar komt dat notaris ineens vandaan?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:02 schreef Yreal het volgende:
Maharbal![]()
Notarissen![]()
Werken![]()
Machtsmisbruik
Nouwja, vanwaar dan je vraag?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoe kan ik me aangesproken voelen door 'notarissen'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |