Heb je geen schakelbrommercommunity binnen Fok!?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zit nog op hyves voor de schakelbrommer community. Hoe weet ik anders welke tandwielen ik moet kopen? Daar vragen is makkelijker dan de tanden van die dingen gaan tellen en mijn ketting meten
Dat is tot nu toe een clubje van 3 man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Heb je geen schakelbrommercommunity binnen Fok!?
Ik heb hem nog niet verwijderd, heb daar zoveel foto's op. Is eigenlijk een soort van back-up systeem haha. Maar wel alles gesloten voor alles en iedereenquote:
Terug in je eendenkooi jij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als dat geen afpaling wordt.
Ik zou het ook wel willen maar ik heb tegelijkertijd geen zin om alle accounts om te zeggen. Daarnaast gebruik ik al 10 jaar hetzelfde adres, vrij lastig om ineens een ander te nemen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:50 schreef Boterbartje het volgende:
Er was iemand die als email naar professor had gemaild met 'geilebeer_89@hotmail.com ofzo
Ik vind trouwens 'hotmail' een lelijk naam
en ik vind _ en - lelijk in mail. Daarom heb ik een nieuw mailadress enzo
Heb je hotmail dan? Die kan je omzetten naar eigen gewenste outlook.com adresquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel willen maar ik heb tegelijkertijd geen zin om alle accounts om te zeggen. Daarnaast gebruik ik al 10 jaar hetzelfde adres, vrij lastig om ineens een ander te nemen.
Want jij hebt ook geilebeer in je adres?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel willen maar ik heb tegelijkertijd geen zin om alle accounts om te zeggen. Daarnaast gebruik ik al 10 jaar hetzelfde adres, vrij lastig om ineens een ander te nemen.
Geilebeer in je huisadres, dat is pas ernstig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Want jij hebt ook geilebeer in je adres?
Eendenkooien zijn tof.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Geilebeer in je huisadres, dat is pas ernstig.
Geilebeer 69.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, heb account met mijn naam erin met een _ tussen de voor & achternaam. Het is alleen wel eens tijd om het iets professioneler op te zetten en om te zorgen voor een zuiver account (in de zin van de grote hoeveelheid spam).quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Want jij hebt ook geilebeer in je adres?
Ja ik woon op de Geilebeer nummer 10.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Waarmee?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik was sneller, en beffen bestaat echt
Ik dacht al.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, heb account met mijn naam erin met een _ tussen de voor & achternaam. Het is alleen wel eens tijd om het iets professioneler op te zetten en om te zorgen voor een zuiver account (in de zin van de grote hoeveelheid spam).
Dan woon je vlakbij Maharbalquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja ik woon op de Geilebeer nummer 10.
You can think of one or two things.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was de eerste die zo'n grapje postte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |