Ik ben AICAR wel eens tegengekomen in onderzoeken naar behandelingsmethoden van Complex I def. waarbij AICAR zou zorgen voor verhoging van mitochondriële biosynthese.quote:
Oh juistquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:47 schreef No-P het volgende:
[..]
Ik ben AICAR wel eens tegengekomen in onderzoeken naar behandelingsmethoden van Complex I def. waarbij AICAR zou zorgen voor verhoging van mitochondriële biosynthese.
Het zal niet de invloed hebben op de sport vergelijkbaar met wat epo heeft gedaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:47 schreef No-P het volgende:
[..]
Ik ben AICAR wel eens tegengekomen in onderzoeken naar behandelingsmethoden van Complex I def. waarbij AICAR zou zorgen voor verhoging van mitochondriële biosynthese.
Het "ademen" in de cel zelf gebeurd in de mitochondriën.quote:
Dat denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:52 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Het zal niet de invloed hebben op de sport vergelijkbaar met wat epo heeft gedaan.
ah fijn een begrijpelijke uitlegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:47 schreef No-P het volgende:
[..]
Hehe, ik wist het ook niet meer precies en dan is het helemaal moeilijk.quote:
Zijn wel oude spullen maar heb hier nog wel ergens een boekje met namen van oude dopingmiddelen. Gedeelte is in ieder geval injectbare vitaminen en mineralen maar die glucocorticoiden (waaronder bentelan) zijn corticosteroïden en werden toen zeker wijdverbreid gebruikt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kokers, neoton cluphos, glucocorticoid steroiden, epargriseovit, creatergyl pernamon, bentelan, testo en volgens de volkskrant ook een bloedtransfusie. Misschien kan Ericr het een beetje duiden, maar dat het niet zomaar wat gerommel was lijkt me vrij duidelijk.
http://www.cyclingnews.co(...)attle-against-dopingquote:Sir Bradley Wiggins opened up to reporters at the Team Sky camp in Mallorca regarding the UCI's current efforts to deal with the revelations of the US Anti-Doping Agency's investigation into Lance Armstrong and the US Postal Service team.
Wiggins predicts that in 10 years time, Team Sky will be regarded as forging the way for a clean sport.
"I think the sport has moved forward from the Lance Armstrong era," Wiggins says. "That happened a long time ago. What we need now as riders is leadership from the powers that be, which is the UCI. They're obviously picking up the pieces from the people that were running the UCI 10-15 years ago."
"I think we're leading the way as a sport, more so than any other sport."
Wiggins says that actions will speak louder than words, and points to the steps his team has taken as the path forward. Team Sky's strict anti-doping policy has meant the departure of several members of the team, including Bobby Julich and Steven de Jongh.
Wiggins predicts the process of cleaning up cycling will take some time.
"This isn't something that's going to be fixed over night. I think the actions this team has taken in the past few months are the things that are going to last a long time. In 10 years time we'll probably look back and say 'Sky paved the way'."
quote:Amnestie voor bekennende renners
Toegevoegd: vrijdag 25 jan 2013, 21:52
De UCI en het WADA hebben afgesproken dat renners die bekennen dat ze in het verleden doping hebben gebruikt, niet geschorst zullen worden."We willen er zeker van zijn dat het wielrennen een definitieve streep in het zand zet", zo liet UCI-voorzitter Pat McQuaid weten.
De internationale wielerbond en het mondiale anti-dopingagentschap gaan een 'waarheids- en verzoeningscommissie' in het leven roepen, waar renners kunnen bekennen zonder een straf te riskeren.
De onafhankelijke onderzoekscommissie die de UCI eerder instelde en die vrijdag ruziede met een advocaat van de UCI over procedures en agenda, wordt opgeheven.
Kittel is ook niet echt serieus te nemen nee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:10 schreef heywoodu het volgende:
http://www.wielerflits.nl(...)t-op-voor-kemna.html
Weet niet helemaal wat ik ervan moet denken, hij was eerder toch zo ontzettend fel gekant tegen iedereen die gebruikt heeft?
de uci begint een beetje zielig te worden. ik heb iets meer vertrouwen in het WADA. Jammer dat het CAS vanuit haar positie hier geen rol in kan nemen, want dat is het instituut wat de grootste geloofwaardigheid heeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:45 schreef whaley het volgende:
Dus de commissie die de UCI zelf zou controleren, is door de UCI opgeheven? Lekker hoor.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:47 schreef debeterebob het volgende:
'Sastre, Evans en Wiggo' aldus Wiggo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |