abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121996708
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:10 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Het punt is of iemand zwaar lichamelijk letsel heeft.

Precies de reden dat simpel volk zich niet met de rechtspraak bezig hoeft te houden, die kopieeren wat ze bevalt op internet en denken dan hetzelfde oordeel te kunnen vellen als iemand die er jaren voor gestudeerd heeft.
Vandaag nog werd er tegen doodschopper en slaander 3 jaar GEEIST
3 Jaar voor een leven weg en dat van familieleden kapot voor altijd.
verjaardagen huwelijken waar het slachtoffer nooit meer deel kan zijn

3 Jaar GVDGVDGVD

[ Bericht 4% gewijzigd door sp3c op 24-01-2013 19:28:54 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:19:35 #127
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_121996723
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:15 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

heb ik het ff gemist misschien, maar de kranten spreken toch echt van zware mishandeling.
Zou er verschil zitten tussen de juridische term en het waardeoordeel wat kranten eraan geven ?
pi_121996751
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:19 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Zou er verschil zitten tussen de juridische term en het waardeoordeel wat kranten eraan geven ?
Ligt aan de journalist.
pi_121996838
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:19 schreef desiredbard het volgende:

[..]
-

Vandaag nog werd er tegen doodschopper en slaander 3 jaar GEEIST
3 Jaar voor een leven weg en dat van familieleden kapot voor altijd.
verjaardagen huwelijken waar het slachtoffer nooit meer deel kan zijn

3 Jaar GVDGVDGVD

Waarom is het verschil tussen zware mishandeling en moord? Of dood door schuld?

Moord zie je vaak straffen van 10jaar+ terwijl dood door schuld door bijvoorbeeld geweld zie je vaak maar lage straffen. 3 jaar bijvoorbeeld. Lachwekkend

[ Bericht 6% gewijzigd door sp3c op 24-01-2013 19:31:11 ]
pi_121996848
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:19 schreef gnaeus het volgende:

[..]

link dan even naar het artikel waar staat hoe het is gesteld met het slachtoffer, want zo komen we ook niet verder
pi_121996909
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:20 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Ik zal eens aangifte doen.
quote:

[..]

Precies de reden dat simpel volk zich niet met de rechtspraak bezig hoeft te houden, die kopieeren wat ze bevalt op internet en denken dan hetzelfde oordeel te kunnen vellen als iemand die er jaren voor gestudeerd heeft.
:r
pi_121996936
Desiredbard is duidelijk weer op het punt aangekomen dat hij even moet gaan afkoelen...
Ga even een kwartiertje buiten lopen joh...
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:24:02 #133
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_121996970
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:21 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

link dan even naar het artikel waar staat hoe het is gesteld met het slachtoffer, want zo komen we ook niet verder
quote:
Het slachtoffer hield er diverse breuken in het gezicht, een hersenschudding en een gescheurde wenkbrauw aan over.
http://www.nu.nl/binnenla(...)re-mishandeling.html
pi_121997027
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb er flarden van meegekregen, maar heb geen zin om terug te zoeken:

Waren het Marokkanen? Zo ja, dan blijf ik even.

Zo nee, dan ga ik weer weg.
Bij die groep was een Marokkaan en één jongen met een Marokkaanse moeder.

Verder wonen er een hoop rijke Nederlanders net over de grens in België. Ik hoorde straks in de sportschool een paar jongens praten over een paar van de daders, zijn gewoon gasten met een rijke papa en mama die een verdomd goede advocaat zouden kunnen betalen.

Maar goed, eigenlijk waren het er maar twee die zich misdroegen, waarvan die Brent de ergste was. Held.
pi_121997077
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:25 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Bij die groep was een Marokkaanse jongen en één jongen met een Marokkaanse moeder.

Verder wonen er een hoop rijke Nederlanders net over de grens in België. Ik hoorde straks in de sportschool een paar jongens praten over een paar van de daders, zijn gewoon gasten met een rijke papa en mama die een verdomd goede advocaat zouden kunnen betalen.

Maar goed, eigenlijk waren het er maar twee die zich misdroegen, waarvan die Brent de ergste was. Held.
Ah jammer, dan moet ik het weer gedwongen veroordelen.

Bij deze dan. Het waren rot-Marokkanen, zeg ik je!
Allah Al Watan Al Malik
pi_121997104
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:25 schreef ZuidGrens het volgende:

die woont nou niet bepaald in een villa
pi_121997146
quote:
In de Club Q-zaak worden zes jongeren verdacht van het mishandelen van de 16-jarige Redmar Smedema bij de discotheek Club Q in het Friese Noardburgum. Smedema overleed een paar uur later aan zijn verwondingen. Het OM eiste celstraffen tot 3 jaar, waarvan 6 maanden voorwaardelijk. (ANP)
3 jaar voor een dooie.
Wat zullen deze lieverdjes krijgen
pi_121997248
-

[ Bericht 99% gewijzigd door sp3c op 24-01-2013 19:31:53 ]
pi_121997250
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:26 schreef computergirl het volgende:

[..]

die woont nou niet bepaald in een villa
Nee, het ging ook over twee andere gasten volgens mij.

Maar die flapoor met zijn puistenbakkes moeten ze eigenlijk zaterdagavond gewoon verplicht in Eindhoven op stap te laten gaan. Dan leert hij zijn lesje wel denk ik.
pi_121997399
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:59 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Dat klopt ook.
Heb je een bron waaruit blijkt dat hij geen blijvende schade heeft opgelopen?
Hou het bij je zoektocht gaarne niet alleen bij lichamelijke condities..
pi_121997452
edit
pi_121997461
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:11 schreef Murdera het volgende:

[..]

Bron? Linkje aub.

En mij gelijk "simpel volk" noemen. :') Wat ontzettend kinderachtig. Zo weet je elke discussie wel te bederven he? Lijkt mij meer zeggen over jouw denkbeelden dan over mijn gesteldheid.

Ik denk het niet hoor. Er zijn ooit mensen geweest die nagedacht hebben over dit onderwerp, en die hebben na jaren van studie en veel beraad gemeend mishandeling onder te verdelen in verschillende gradaties van ernst, zodat de rechter wat meer houvast heeft. Die zal namelijk een klap met de vlakke hand wat minder hard willen bestraffen dan iemand de benen breken met een ijzeren staaf. Zwaar is hier dus geen krachtterm als vet! of heftig, maar een begrip met inhoud en consequenties, en binnen het juridisch jargon.

Mensen die daar totaal aan voorbij gaan en zich zelfs niet eens afvragen wat daarmee bedoeld wordt en meteen beginnen te blaten zou ik geen simpel volk noemen. Dat is te aardig, er is immers genoeg simpel volk dat nog wel begrijpt dat hun eerste ingeving mbt een woord niet per se de juiste is. Die mensen zou ik eerder achterlijk verwaand noemen, of verwaand door achterlijkheid. Te dom om de eigen beperkingen in te zien in ieder geval.

Overigens zal meneer de kopschopper hoogstwaarschijnlijk vervolgd worden voor poging tot doodslag.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_121997545
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

[..]

8 keer tegen het hoofd schoppen is niet gericht om iemand zwaar lichamelijk letsel toe te brengen nee?
Nee want er was een aanleiding!
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_121997559
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik denk het niet hoor. Er zijn ooit mensen geweest die nagedacht hebben over dit onderwerp, en die hebben na jaren van studie en veel beraad gemeend mishandeling onder te verdelen in verschillende gradaties van ernst, zodat de rechter wat meer houvast heeft. Die zal namelijk een klap met de vlakke hand wat minder hard willen bestraffen dan iemand de benen breken met een ijzeren staaf. Zwaar is hier dus geen krachtterm als vet! of heftig, maar een begrip met inhoud en consequenties, en binnen het juridisch jargon.

Mensen die daar totaal aan voorbij gaan en zich zelfs niet eens afvragen wat daarmee bedoeld wordt en meteen beginnen te blaten zou ik geen simpel volk noemen. Dat is te aardig, er is immers genoeg simpel volk dat nog wel begrijpt dat hun eerste ingeving mbt een woord niet per se de juiste is. Die mensen zou ik eerder achterlijk verwaand noemen, of verwaand door achterlijkheid. Te dom om de eigen beperkingen in te zien in ieder geval.

Overigens zal meneer de kopschopper hoogstwaarschijnlijk vervolgd worden voor poging tot doodslag.
De mensen die 3 jaar EISEN voor doodschoppen.
Wat een verspilling van tijd en stufi dat ze daar zolang voor hebben geleerd
pi_121997645
-

[ Bericht 50% gewijzigd door sp3c op 24-01-2013 19:37:16 ]
pi_121997746
quote:

[..]

Er staat letterlijk 'toe te brengen'.
Jij bent hier dus duidelijk de simpele!
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_121997907
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:14 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Het staat verdomme in de wikipedia pagina die je copy-paste kerel !
Nee daar staat juist dat de handeling an sich genoeg is.

Kerel!
pi_121997911
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:34 schreef desiredbard het volgende:

[..]

De mensen die 3 jaar EISEN voor doodschoppen.
Wat een verspilling van tijd en stufi dat ze daar zolang voor hebben geleerd
Voor het bepalen van die 3 jaar hebben ze ook niet gestudeerd. Strafmaat is geen onderdeel van de rechtswetenschap.

Maar ik zie politici ook al decennia geen voorstellen terzake van een betere strafmaatbepaling indienen. Die vinden het ook te ingewikkeld, die laten hooguit hier en daar een ballonnetje op over minimumstraffen, wat nogal stompzinnig is en getuigt van onbegrip ten aanzien van het strafproces als geheel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_121997927
quote:
-
verkeerde slachtoffer
Dit is een andere zaak... zou je kunnen lezen uit de leeftijden en de datum

Wat is de reden tot het verwijderen?
Meneer beweert zo begaan te zijn met het slachtoffer, en het simpele volk pleurt alles maar neer wat het op het internet leest.

Maar zijn eigen links zijn incorrect

[ Bericht 5% gewijzigd door sp3c op 24-01-2013 19:42:06 ]
  Moderator donderdag 24 januari 2013 @ 19:40:54 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121997977
schelden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')