en hoe had ik jou kunnen herkennen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:30 schreef kvd het volgende:
[..]
Nog niemand met een bloem in het haar gespot...wel 1 op een jasje...
Nu vraag ik me dus af waarom daar voor gekozen isquote:Op zaterdag 9 februari 2013 07:43 schreef Thijz het volgende:
Ik weeten daarom is februari ook korter, is gewoon een opvulmaand aan het einde van het jaar. Imo ook logischer dat het nieuwe jaar begint als de lente begint ipv midden in de winter, maar goed.
Kennelijk omdat politici in Rome hun termijn begonnen op 1 januari, en dat als begin van het jaar werd gezien. Later is dat door anderen overgenomen uit consistentie.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu vraag ik me dus af waarom daar voor gekozen isWaarom begint ons jaar op 1 januari
En de oktoberrevolutie in Rusland wordt in november herdacht.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:29 schreef Copycat het volgende:
Ik heb echt nooit stilgestaan bij SEPTember, OKTober, NOVember en DECember. Goeie gewaarwording!
niet bij mijquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:57 schreef ejvdb het volgende:
Ik kom er net achter dat als je ctrl+alt+een pijltjestoets indrukt je beeld dan draait..
Ligt eraan of er een Intel chipje in je computer zit dat je beeld verwerkt. Die hebben voor zo'n toetsencombinatie gekozen om het beeld te draaien.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:57 schreef ejvdb het volgende:
Ik kom er net achter dat als je ctrl+alt+een pijltjestoets indrukt je beeld dan draait..
Sommige montioren kun je draaien van landschap naar portret en weer terug.quote:
Waarom kan het bij mij op m'n laptop dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ligt eraan of er een Intel chipje in je computer zit dat je beeld verwerkt. Die hebben voor zo'n toetsencombinatie gekozen om het beeld te draaien.
Dit is voor beeldschermen die aan het plafond of de muur gemonteerd zijn, of bijvoorbeeld hiervoor:
[ afbeelding ]
Misschien kun je op je laptop ook nog wel een extra scherm aansluitenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom kan het bij mij op m'n laptop dan?![]()
achsoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien kun je op je laptop ook nog wel een extra scherm aansluiten.
Ik ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef Anesthetic het volgende:
Dit.
Ik heb altijd gedacht dat "Als [randomwoord] zijnde" gewoon correct Nederlands was.
Ik ookquote:Op zondag 10 februari 2013 21:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik dacht vroeger dat een Grand Prix altijd een racewedstrijd was.
Toevallig heb ik dat net in mijn boek van rechtsgeschiedenis gelezen. Heeft te maken met de Romeinen en iemand die een keer van 1 jan t/m 31 dec aan de macht was. Dat is hier vervolgens zo gebleven en is altijd ons kalenderjaar gebleven.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu vraag ik me dus af waarom daar voor gekozen isWaarom begint ons jaar op 1 januari
Ik was die ene die daar alleen stond...(met af en toe een chagrijnig gezicht omdat er weer eens mensen voor mijn neus gingen staan en ik niks meer kon zien of omdat ik steeds heen en weer werd geduwd door mensen omdat ze steeds langs mij heen moesten om drinken te halen of te brengen naar vrienden)quote:Op zaterdag 9 februari 2013 07:59 schreef flowerbox het volgende:
[..]
en hoe had ik jou kunnen herkennen?
Nee, het is gewoon ingebouwde Windows 7 functionaliteit.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ligt eraan of er een Intel chipje in je computer zit dat je beeld verwerkt. Die hebben voor zo'n toetsencombinatie gekozen om het beeld te draaien.
Dit is voor beeldschermen die aan het plafond of de muur gemonteerd zijn, of bijvoorbeeld hiervoor:
[ afbeelding ]
Windows XP heeft het ook al...quote:Op maandag 11 februari 2013 14:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon ingebouwde Windows 7 functionaliteit.
In Windows XP niet hoor.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Nee hoor, het hangt van je videodrivers af.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |