Verhaal kun je op facebook lezenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn vriend is gister 30 keer neegestoken. We hebben ze nog wel paar klappen kunnen geven. De reden houd ik liever voor mijzelf.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn vriend is gister 30 keer neegestoken. We hebben ze nog wel paar klappen kunnen geven. De reden houd ik liever voor mijzelf.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja man niet eens hoeven draaien niks kan ik toch niet heb ik maten voor jwt.
Zaterdag hard gaan in de Timeless![]()
HYPERRR
TimelessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Jongen ga poepen met je wildstylezquote:
Jongen, het gaat om het momentquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Jongen ga poepen met je wildstylez
Zullen we weer rellen in ... dat was echt één van de geniaalste momentenquote:
Als het halve maan is wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben wel enigzins in de war door de titel van het filmpje Goatman.
als ik google op Goatman kom ik hier op uit:
[ afbeelding ]
terwijl Strootman toch echt geen baard heeft.
spytoolt*quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zullen we weer rellen in ... dat was echt één van de geniaalste momenten
VI HOOLIGANS
(Het leuke is dat Rens alles spytoold)
[..]
Als het halve maan is wel.
Gast, ik sla je neer met mn pink man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Oké vanavond 22 uur op station Zwolle
Zie je daar
Ik las pik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, ik sla je neer met mn pink man.
Waar het hart vol van is.quote:
Ik kom ook goffetommequote:Op donderdag 24 januari 2013 14:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Oké vanavond 22 uur op station Zwolle
Zie je daar
om iedereen naar de kk te slaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Om onze schoenen schoon te poetsen toch.
Hij mag op de bel slaan en in een bikini met zo'n ROUND # bordje rondlopenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Om onze schoenen schoon te poetsen toch.
Het was toch een grapje?quote:
Jij bent echt een troll.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het was toch een grapje?
Ik wil niet echt vechten.
Serieus gaan we echt vechten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |