abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121980456
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef Voorschrift het volgende:
Maar goed, conclusie: oogkleppen op en doorlopen.

Liever een kapotte fiets dan het ziekenhuis in.
Als we dat soort gedoe gaan toestaan krijgen we natuurlijk alleen maar een verder afglijdende schaal..
Dat slaat -helemaal nergens- op.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_121980457
quote:
3s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:34 schreef Re het volgende:

[..]

dat zegt die vader niet die heeft alleen gezegd wat de mogelijke aanleiding is...

[

aannames

Bord, kop.

quote:
en dus maar gestraft moeten worden daarvoor
In dit geval? Ja, keihard. Zulk tuig voortbrengen kan gebeuren. Hetzelfde tuig in bescherming nemen is een doodzonde.
pi_121980477
deel 2

quote:
TURNHOUT, donderdag

De vader van Stefano B.: „We wisten aanvankelijk niet dat het zo ernstig was. Toen wij vervolgens maandagavond dat filmpje zagen, zijn we de volgende morgen meteen met hem naar de politie gestapt.”

„Hij was zelf verrast door het geweld dat zich plotseling voor zijn neus afspeelde, zo heeft hij ons en de politie verteld. Hij heeft zich er zelfs vanaf gekeerd en niet alles gezien. Hij had ook geen idee dat het zo ernstig was en zegt niet gezien te hebben dat er tegen het hoofd van de man is geschopt. Dat blijkt ook uit de beelden die de politie heeft maar die niet zijn uitgezonden. Maar de politie verwijt hem wel dat hij niet heeft ingegrepen en het slachtoffer ook achteraf niet heeft geholpen. Daarom zit hij ook nog vast”, aldus Stefano’s vader.

Ook in België hebben de schokkende beelden tot grote ophef geleid. „Het is vreselijk dat niemand van de acht het nodig vond die jongen te helpen”, klinkt het bij de ouders. De grootste vechtersbaas blijkt Brent L. (17). Op de beelden is te zien hoe hij meerdere keren op het hoofd van het slachtoffer stampt, zelfs nog als de man al onbeweeglijk op de grond ligt. Vergezeld van zijn ouders meldde hij zich dinsdagavond bij de lokale politie, maar hij wacht in vrijheid op uitlevering naar Nederland.

Hij en zijn familie, wonende in een eenvoudig rijtjeshuis in Turnhout, waren gisteren op de vlucht geslagen voor de massaal aanwezige pers.

Vader Danny van verdachte Jordy M. zegt dat zijn zoon onschuldig is. „Mijn zoon was bij de vier jongeren die niets heeft gedaan. Hij heeft geen slag of trap uitgedeeld.

Het was voor Jordy de eerste keer dat hij in Eindhoven op stap was.” De schermutseling gebeurde toen ze op weg waren naar huis. Een van hen was in een stuk glas getrapt en bloedde aan de voet. Dat zorgde voor frustratie bij enkele anderen. Ze hadden graag langer gebleven, maar het klopt niet dat ze op zoek waren naar een prooi. Onderweg sloeg iemand met een ketting tegen een fiets.

Het slachtoffer maakte daar een opmerking over en daarop gingen twee ’kameraden’ door het lint. Ik wil niet dat mijn zoon in een slecht daglicht wordt geplaatst. Hij is niet te zien op de beelden van de vechtpartij.”

Siggi Segers, de uitbater van een fitnesszaak in Turnhout, zegt drie van de jongens te kennen. „Ze zijn lid van deze sportschool, Brent, Brett en Stef. Brent kwam wel vier keer per week trainen. Ze komen hier niet meer binnen. Het is ronduit schandalig wat er is gebeurd. Met zulke gasten wil ik niets meer te maken hebben.”

Brett S. is de zoon van een lesbisch koppel. Zijn stiefmoeder is verbijsterd. „Nadat ik dinsdagavond het nieuws had gezien, heb ik hem gebeld. ’Ja, ik was er bij’, stamelde hij. ’Maar ik heb die jongen niet tegen het hoofd getrapt’. Maar hij zal de gevolgen moeten dragen.”

Het openbaar ministerie in Den Bosch heeft naar aanleiding van alle commotie opgeroepen tot kalmte. „Op internet worden mensen zonder meer schuldig verklaard. Er zijn al mensen lastig gevallen met dezelfde naam of mensen die op de verdachten leken. De rechter bepaalt wie schuldig is”, aldus de woordvoerster van het OM.
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:38:03 #204
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121980494
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:36 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Bord, kop.

[..]

In dit geval? Ja, keihard. Zulk tuig voortbrengen kan gebeuren. Hetzelfde tuig in bescherming nemen is een doodzonde.
het blijven nog steeds aannames en je rechtvaardigd dus straffen voordat je de feiten kent... lijkt me geen leuke maatschappij om in te leven
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_121980501
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:22 schreef gnaeus het volgende:

[..]

hoe dan ook, het slachtoffer is niet "zomaar" inelkaar geschopt. Je mag toch wel feiten benoemen hier of is dat ook al links ?
Je mag het feide benoemen dat het tuig andermans goed aan het vernoelen was en dat ze daarop aangesproken zijn
De aanleiding werd gegeven door de daders niet het slachtoffer
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_121980507
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:36 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Omdat die jongen werd aangevallen omdat hij de groep iets toeriep over hun gedrag.
Dus het begint met slecht gedrag: schoppen tegen fietsen. En degene die ze daar op aanspreekt wordt vervolgens bijna doodgetrapt. Ja, klinkt logisch. Maar niet heus.
pi_121980510
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:34 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar goed verandert niks aan de zaak dat het natuurlijk geen aanleiding behoort te zijn.
Zeg je dat ook als je vanwege je geaardheid half doodgetrapt wordt?
  † In Memoriam † donderdag 24 januari 2013 @ 12:39:00 #208
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_121980529
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:37 schreef Mylene het volgende:
deel 2

[..]

Allemaal zijn ze drukker met de onschuld in de marge te zoeken. Damage control.
Slachtoffer kan de tering krijgen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_121980536
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:38 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ah, we maken het weer persoonlijk. Sterk.
pi_121980543
quote:
Siggi Segers, de uitbater van een fitnesszaak in Turnhout, zegt drie van de jongens te kennen. „Ze zijn lid van deze sportschool, Brent, Brett en Stef. Brent kwam wel vier keer per week trainen. Ze komen hier niet meer binnen. Het is ronduit schandalig wat er is gebeurd. Met zulke gasten wil ik niets meer te maken hebben.”
_O_ _O_ _O_
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:39:26 #211
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121980547
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus het begint met slecht gedrag: schoppen tegen fietsen. En degene die ze daar op aanspreekt wordt vervolgens bijna doodgetrapt. Ja, klinkt logisch. Maar niet heus.
de crux is om er geen waarde aan te geven... het is een aanleiding, hoe rechtvaardig het ook was er iets van te zeggen en hoe onrechtvaardig de reactie daarop is...
pi_121980581
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:38 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Eh, ja?

Want dat vind ik ook geen aanleiding.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_121980603
quote:

[..]

Ja want zo is het gegaan.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:41:18 #214
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121980610
quote:
De Brabander zou voorafgaand aan de kloppartij zelf iets geroepen hebben richting de stappers, zo zegt de vader van de 15-jarige Stefano. „Het rechtvaardigt het geweld niet, maar het is feitelijk wel zo dat die man als eerste iets riep en daarmee een reactie wilde uitlokken.”
Godverdomme, wat een droevige vader ;( je psychopaatje in de dop verdedigen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_121980631
quote:
3s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:38 schreef Re het volgende:

[..]

het blijven nog steeds aannames en je rechtvaardigd dus straffen voordat je de feiten kent... lijkt me geen leuke maatschappij om in te leven
Hou toch op met die 'holier than thou' houding. Het geouwehoer van types als jij heeft er juist voor gezorgd dat dit soort hetzes steeds vaker zullen gaan voorkomen. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Viezer, etterender en smeriger, naarmate je blijft pappen en nathouden. Dit krijg je ervan.
pi_121980637
Mijn ouders zouden me gewoon aan mn haren naar het politiebureau hebben getrokken..
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:43:31 #217
241662 Jian
Well, well, well
pi_121980679
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Precies. Je zoekt gewoon een rechtvaardiging voor de hetze. In hoeverre die uit de lucht gegrepen is maakt verder niet uit.
Wat lul je nou? omdat ik bereid ben de schande richting die familie te accepteren, ALS dat potentiële, toekomstige slachtoffers botbreuken, gescheurde organen, invaliditeit en zelfs de dood zou besparen, zoek ik simpel en alleen een uit de lucht gegrepen rechtvaardiging voor de gevoerde hetze! Idioot 8)7

quote:
Ik betwijfel dat, ja. Lijkt me zoals eerder gezegd ook een tikkeltje naiëf om te veronderstellen dat dit soort geweld in de toekomst niet meer of in ieder geval minder voorkomt door de hetze.
Omdat ik gezegd heb dat je recht hebt op die mening, hoef je 'm nog niet enthousiast te blijven herhalen hoor, ik heb je gelezen.
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:43:34 #218
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_121980682
quote:

[..]

Hoe is het dan gegaan ?
pi_121980683
quote:
De vader van Stefano B.: „We wisten aanvankelijk niet dat het zo ernstig was. Toen wij vervolgens maandagavond dat filmpje zagen, zijn we de volgende morgen meteen met hem naar de politie gestapt.”
Nee, papa van Stef B.
Dat had gemoeten toen je zoon het vertelde,.
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:44:48 #220
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121980718
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:41 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Hou toch op met die 'holier than thou' houding. Het geouwehoer van types als jij heeft er juist voor gezorgd dat dit soort hetzes steeds vaker zullen gaan voorkomen. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Viezer, etterender en smeriger, naarmate je blijft pappen en nathouden. Dit krijg je ervan.
flikkerstraal (sorry VS) toch een eind op met je aannames, van mij mogen ze hard gestraft worden, alle schade vergoeden en werken voor de maatschappij, maar tering zeg.... ineens zit half nederland weer in de middeleeuwen :')
pi_121980724
quote:
13s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:41 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Godverdomme, wat een droevige vader ;( je psychopaatje in de dop verdedigen.
Ja idd. Ik kan me als ouder heel goed indenken dat je ongeacht wat er gebeurt, toch op een bepaalde manier je kind blijft steunen, maar dat heeft grenzen en het moet redelijk blijven.

Het is niet eens een feit dat het slachtoffer uit was op een reactie op het moment, hij wou er misschien gewoon mee bereiken dat de dader zou nadenken over het feit dat hij zomaar tegen een fiets heeft aangetrapt, een heel ander soort reactie dus.
“Three words guaranteed to humiliate men everywhere: ‘Hold my purse.’”
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:45:20 #222
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121980732
quote:
19s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:43 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Nee, papa van Stef B.
Dat had gemoeten toen je zoon het vertelde,.
Dan vraag ik me dus af waarom er nog maar 3 van de 8 vastzitten. de andere ouders steken hun kop in 't zand? Als ze hierbij waren en hun mond houden, is dat net zo erg.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_121980766
quote:
3s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:44 schreef Re het volgende:

[..]

flikkerstraal (sorry VS) toch een eind op met je aannames, van mij mogen ze hard gestraft worden, alle schade vergoeden en werken voor de maatschappij, maar tering zeg.... ineens zit half nederland weer in de middeleeuwen :')
Maar dat is toch niet zo verwonderlijk, het is ook een middeleeuwse daad.
pi_121980825
quote:
3s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:44 schreef Re het volgende:

[..]

Ach, snaartje geraakt? :+

Maarreh, het is niet opeens. Het broeit al jaren. het vergoelijken, wegkijken en slachtoffers de schuld geven valt al heel lang verkeerd bij heel veel mensen. En nee, niet alleen bij tokkietuig.

Natuurlijk is een volksgericht ongewenst. Maar nogmaals, dit krijg je ervan. En als het brandje niet snel geblust wordt, zul je het steeds vaker gaan zien.
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:48:42 #225
382130 gnaeus
pi_121980834
quote:
5s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dan vraag ik me dus af waarom er nog maar 3 van de 8 vastzitten. de andere ouders steken hun kop in 't zand? Als ze hierbij waren en hun mond houden, is dat net zo erg.
Natuurlijk is dat niet net zo erg. Ik ben niet verantwoordelijk voor wat mijn vrienden uitvreten.
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:48:43 #226
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121980835
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:46 schreef GravitySucks het volgende:

[..]

Maar dat is toch niet zo verwonderlijk, het is ook een middeleeuwse daad.
helemaal niet, het is een onbeschofte daad, maar goed, blijf lekker in de middeleeuwen zou ik zeggen...
pi_121980842
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:43 schreef Jian het volgende:

[..]

Wat lul je nou? omdat ik bereid ben de schande richting die familie te accepteren, ALS dat potentiële, toekomstige slachtoffers botbreuken, gescheurde organen, invaliditeit en zelfs de dood zou besparen,
Nee. Je bent bereid die damage te accepteren, ongeacht of dat nut heeft of niet. Want die aanname - dat het leidt tot minder geweld - kan simpelweg niet hard worden gemaakt.

quote:
zoek ik simpel en alleen een uit de lucht gegrepen rechtvaardiging voor de gevoerde hetze!
Precies.
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:50:01 #228
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121980878
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:48 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ach, snaartje geraakt? :+

Maarreh, het is niet opeens. Het broeit al jaren. het vergoelijken, wegkijken en slachtoffers de schuld geven valt al heel lang verkeerd bij heel veel mensen. En nee, niet alleen bij tokkietuig.

Natuurlijk is een volksgericht ongewenst. Maar nogmaals, dit krijg je ervan. En als het brandje niet snel geblust wordt, zul je het steeds vaker gaan zien.
ok :)... dan vind ik het wel apart dat de vlam in de pan schiet bij eigenlijk gewoon kaaskoppen... :)
pi_121980947
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:48 schreef Re het volgende:

[..]

helemaal niet, het is een onbeschofte daad, maar goed, blijf lekker in de middeleeuwen zou ik zeggen...
Natuurlijk is het een onbeschofte daad, en daarom is het niet zo verwonderlijk dat je zulke heftige reacties krijgt, velen op emoties gebaseerd.
Dat probeer ik je uit te leggen, maar dat heb je niet helemaal door zo te merken.
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:52:17 #230
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121980963
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:48 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat niet net zo erg. Ik ben niet verantwoordelijk voor wat mijn vrienden uitvreten.
Wel als je vrienden iemand bewusteloos trappen en jij verder loopt zonder het slachtoffer te helpen.
pi_121980993
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef gnaeus het volgende:
We kunnen iig stellen dat VVD' ers niet in staat zijn hun kinderen normaal op te voeden.
Juist wel, want een goede opvoeding is immers vaak de oorzaak van dit soort gedrag toch? B-)
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_121981002
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:22 schreef gnaeus het volgende:

[..]

hoe dan ook, het slachtoffer is niet "zomaar" inelkaar geschopt. Je mag toch wel feiten benoemen hier of is dat ook al links ?
Dat IS toch zomaar joh mafketel!
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:53:53 #233
382130 gnaeus
pi_121981007
quote:
13s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:52 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Wel als je vrienden iemand bewusteloos trappen en jij verder loopt zonder het slachtoffer te helpen.
Ook als ik daar niets van meekrijg ?
pi_121981012
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:48 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Nee, maar je hebt wel een verplichting tegen een ieder die op de grond ligt en nodeloos trappen tegen zijn hoofd ontvangt, om die te helpen.
En je hebt ook de plicht om je vrienden erop aan te spreken.
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:54:26 #235
241662 Jian
Well, well, well
pi_121981020
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee. Je bent bereid die damage te accepteren, ongeacht of dat nut heeft of niet. Want die aanname - dat het leidt tot minder geweld - kan simpelweg niet hard worden gemaakt.

[..]

Precies.

Ja hoor Gelly Xa1pt ^O^
pi_121981021
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:53 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Ook als ik daar niet van meekrijg ?
Als je er bij bent en niets doet ben je medeplichtig. Simpel. Als je thuis zit en nergens van weet niet, duh.
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:55:01 #237
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121981037
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:53 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Ook als ik daar niets van meekrijg ?
De vraag is hoe geloofwaardig dat is als gefilmd wordt dat je dat wel kreeg :)
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:55:49 #238
382130 gnaeus
pi_121981060
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

De vraag is hoe geloofwaardig dat is als gefilmd wordt dat je dat wel kreeg :)
Dat is in dat filmje niet te zien, je neemt dat aan.
pi_121981085
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef Voorschrift het volgende:
Maar goed, conclusie: oogkleppen op en doorlopen.

Liever een kapotte fiets dan het ziekenhuis in.
En wat is daar je mening over?
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:56:34 #240
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121981092
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:51 schreef GravitySucks het volgende:

[..]

Natuurlijk is het een onbeschofte daad, en daarom is het niet zo verwonderlijk dat je zulke heftige reacties krijgt, velen op emoties gebaseerd.
Dat probeer ik je uit te leggen, maar dat heb je niet helemaal door zo te merken.
ik verbaas me alleen over het bloed willen zien, de heksenjacht en schandpaalgevoelens ... en dan de daad veroordelen...
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:56:53 #241
382130 gnaeus
pi_121981105
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:54 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Als je er bij bent en niets doet ben je medeplichtig. Simpel. Als je thuis zit en nergens van weet niet, duh.
Stel dat jij met je vrienden op stap bent en 1 is wat vervelend, slaat iemand op z'n muil, kerel valt op de grond en dood. Ben jij dan medeverantwoordelijk ?
pi_121981123
quote:
3s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:50 schreef Re het volgende:

[..]

ok :)... dan vind ik het wel apart dat de vlam in de pan schiet bij eigenlijk gewoon kaaskoppen... :)
Ik niet echt. En eerlijk gezegd ben ik er blij om. Aangezien niemand - lijkt mij - op volkswoede, gericht op Marokkanen (om maar een bekende groep te noemen ) zit te wachten.

De woede richt zich volgens mij op de onmacht van de overheid om dit soort dingen goed op te pakken. Dit geval is de bekende druppel. Wees maar blij dat het geen acht marokkanen waren. Dan had je nu echt de poppen aan het dansen gehad.

Het is nu aan de overheid om deze gastjes stevig aan te pakken. Haal ze alle acht - al was het maar om ze te beschermen - van de straat en gebied de ouders hun mond te houden in de pers om uitglijders a la de vader van Stefano te voorkomen.

Het enige dat deze brand kan blussen is kordaat optreden van de overheid. Ik vrees dan ook met grote vreze...
pi_121981127
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:56 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Stel dat jij met je vrienden op stap bent en 1 is wat vervelend, slaat iemand op z'n muil, kerel valt op de grond en dood. Ben jij dan medeverantwoordelijk ?
Ik heb hem niet tegengehouden, dat is punt één. Als ik vervolgens ook nog doodleuk meewerk aan zijn poging onschuldig te lijken (dus niets vertellen) dan ben ik zéker medeverantwoordelijk ja. Verantwoordelijk zijn betekent niet altijd dat het met je handjes moet...
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:59:24 #244
382130 gnaeus
pi_121981190
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:57 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik heb hem niet tegengehouden, dat is punt één. Als ik vervolgens ook nog doodleuk meewerk aan zijn poging onschuldig te lijken (dus niets vertellen) dan ben ik zéker medeverantwoordelijk ja. Verantwoordelijk zijn betekent niet altijd dat het met je handjes moet...
Moet je ook 10 jaar de cel in ?
pi_121981198
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:56 schreef gnaeus het volgende:
and op z'n muil, kerel valt op de grond en dood. Ben jij dan medeverantwoordelijk ?
Ja het is niet 'k zag twee beren.
Als je geen hulp verleent/probeert te verlenen dan wel
pi_121981206
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:59 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Moet je ook 10 jaar de cel in ?
Neuh, dat beweer ik ook nergens. :P
Maar een bepaalde straf (ik weet niets van rechten af dus ik noem geen straf op verder) vind ik wel passend, ja.
  donderdag 24 januari 2013 @ 13:00:04 #247
382130 gnaeus
pi_121981210
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:57 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

I

Het is nu aan de overheid om deze gastjes stevig aan te pakken.
Het probleem zit niet bij de overheid maar de jeugd zelf.
  † In Memoriam † donderdag 24 januari 2013 @ 13:00:43 #248
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_121981226
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 13:00 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Softijs is koud als het een hele lage temperatuur heeft.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  donderdag 24 januari 2013 @ 13:01:37 #249
382130 gnaeus
pi_121981249
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 13:00 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Softijs is koud als het een hele lage temperatuur heeft.
Keihard aanpakken !
pi_121981258
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 13:00 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Ontstaan door het softe gezeik van de laatste dertig jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')