Woordvoerder bedoel je. Wat probeer je toch steeds te insinueren ?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Door een PR dame in te huren doe je dat wel
Nee ik bedoel PR damequote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:59 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Woordvoerder bedoel je. Wat probeer je toch steeds te insinueren ?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:59 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Woordvoerder bedoel je. Wat probeer je toch steeds te insinueren ?
http://www.mariekefischer.nl/quote:Graag breng ik uw persbericht verder in het medialandschap. Ik denk mee met
communicatieplannen, schrijf teksten voor online en printmedia en wil het liefst
uw sparringpartner zijn op communicatiegebied.
Ja, zou best kunnen. Als je jonger bent denk je denk ik minder 'zwaar' na en vertel je zulke dingen eerder. Sommige dingen zijn wel moeilijk om te vertellen en ik denk dat zodra je een beetje volwassen bent, zoiets alleen maar moeilijker wordt. En je hebt natuurlijk mensen die alles willen verbloemen en gesloten zijn en juist het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar.
Ik heb zelf gepeste kinderen en ik geloof dat ik mijn handjes mag dichtknijpen, zeker als ik dan zie wat Copycat denkt, dat ze het me verteld hebben. Of ze waren te jong (bij beiden startte het toen ze in groep 3 zaten) om het te verbergen, dat kan ook.
Door steeds die term te gebruiken suggereer je dat de ouders belang hadden bij het uitmelken van de dood van hun zoon. En doordat je dat steeds bewust doet ben je best een schoft. Ik weet dat je graag journalistje speelt maar laat dat maar over aan degenen die nog wel enig fatsoen hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee ik bedoel PR dame
http://www.mariekefischer.nl/
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:04 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Door steeds die term te gebruiken suggereer je dat de ouders belang hadden bij het uitmelken van de dood van hun zoon. En doordat je dat steeds bewust doet ben je best een schoft. Ik weet dat je graag journalistje speelt maar laat dat maar over aan degenen die nog wel enig fatsoen hebben.
vijfde tabblaadjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie nergens het woord PR staan. Alleen maar communicatie.
Bij mijn zoon kwam het voort uit gedrag dat wij thuis ook wel zagen (snel boos worden), dus was het een logisch gevolg. En bij mijn dochter, inderdaad een stuk geslotener, maakte ik het ook mee. Het betreffende meisje, 7 jaar toen, echt ongelofelijk, hield zich met rotopmerkingen bepaald niet in als ik erbij was.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, zou best kunnen. Als je jonger bent denk je denk ik minder 'zwaar' na en vertel je zulke dingen eerder. Sommige dingen zijn wel moeilijk om te vertellen en ik denk dat zodra je een beetje volwassen bent, zoiets alleen maar moeilijker wordt. En je hebt natuurlijk mensen die alles willen verbloemen en gesloten zijn en juist het tegenovergestelde.
Ja, jeetje. Apart hoor. Als je iemand zoekt om de pers te woord te staan dat je dan bij iemand uitkomt die dat als beroep heeft.quote:
Wat denk je dan dat public relations inhoudt? Professioneel communiceren met de buitenwereld. Zelf zegt ze het zo:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie nergens het woord PR staan. Alleen maar communicatie.
Mij persoonlijk maakt het niet uit of je het pr noemt of haar een woordvoerder; feit blijft dat ze de regie over de communicatie in handen kreeg.quote:Graag breng ik uw persbericht verder in het medialandschap.
Tada.quote:Desgewenst kan ik de woordvoering, presentaties en mediabegeleiding van u overnemen.
Pfff je hebt geen idee wat je overkomt denk ik zo. Ik zou zelf niet eens kunnen bedenken dat je daar iemand voor in de arm kunt nemen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:14 schreef Copycat het volgende:
Dat mensen het echt raar vinden dat die ouders een professional in de arm nemen om die storm aan publiciteit te coördineren. Bizar.
Een schopje BNW is bijna op zijn plek.
Het punt is dat ze pesten de schuld geven in de media terwijl Tim waarschijnlijk zelfmoord pleegde om andere isssues.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:10 schreef Copycat het volgende:
Voortaan moeten ouders van kinderen die zelfmoord plegen maar geen overlijdensberichten meer in de krant laten zetten. Een beetje een hype creëren. Om vervolgens de hulp in te roepen van een professionele woordvoerder om met die hype om te gaan. Stelletje publiciteitsgeile rouwenden dat het zijn.
Voor je het weet krijg je zo'n malloot met een roze microfoon op je stoep en wordt je weggezet als klootzak die de dood van z'n zoon op z'n geweten heeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:14 schreef Copycat het volgende:
Dat mensen het echt raar vinden dat die ouders een professional in de arm nemen om die storm aan publiciteit te coördineren. Bizar.
Dat is een aanname. En depressiviteit en pesten kunnen daarnaast imo heel goed hand in hand gaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:16 schreef Stefan het volgende:
Het punt is dat ze pesten de schuld geven in de media terwijl Tim waarschijnlijk zelfmoord pleegde om andere isssues.
Precies wat ik dacht toen ik het topic las.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:14 schreef Copycat het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_echt.html#commentsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:16 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Voor je het weet krijg je zo'n malloot met een roze microfoon op je stoep en wordt je weggezet als klootzak die de dood van z'n zoon op z'n geweten heeft.
Ik wist het ook wel.
Wat denk je dat GS had gedaan als de brief wel nep was ?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:21 schreef Homofront het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_echt.html#comments
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:14 schreef Copycat het volgende:
Als mij kind dit zou overkomen zou ík er iig geen circus van maken maar dit in stilte doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:10 schreef Copycat het volgende:
Voortaan moeten ouders van kinderen die zelfmoord plegen maar geen overlijdensberichten meer in de krant laten zetten. Een beetje een hype creëren. Om vervolgens de hulp in te roepen van een professionele woordvoerder om met die hype om te gaan. Stelletje publiciteitsgeile rouwenden dat het zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |