Nee, ik onderscheid feiten van aannames. Dat Tim de tekst zelf heeft getypt, is een aanname. De kans is erg groot, maar andere scenario's zijn niet geheel uit te sluiten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:10 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Omdat het screenshot door de technische recherche is gemaakt. Waarom zou je eraan twijfelen, welk maatschappelijk belang is gediend met het verdacht maken van de ouders en het slachtoffer ? Dan ben je er enkel op uit om jezelf op de borst te kunnen kloppen, kijk mij eens een doortastend journalsit zijn. Niemand wil praten dus verzin ik wel een verhaal.
Als je je twijfels m.b.t. het hele verhaal baseert op onder andere de redenering dat je het vreemd vindt dat iemand die gepest wordt stage loopt, ben je gewoon spijkers op laag water aan het zoeken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:45 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Misschien moet je het hele verhaal nog eens rustig lezen. Gewoon kijken wat deskundigen zoal zeggen, wie er allemaal aan het woord komen, wat de journalist waarneemt, welke stappen hij allemaal heeft gekozen... http://www.hetzwijgenvantilligte.nl/?page_id=30
Je kunt werkelijk niet anders concluderen dan dat het een zorgvuldig, breed onderzoek is geweest. Hij gaat eigenlijk maar één keer de mist in, namelijk hier:
[..]
Hij doet hier op basis van zijn eigen ervaring een aanname die niet juist is. Hoewel "iets niet uitsluiten" nog weer wat anders is dan expliciet zeggen: "Een communicatieman, of iemand uit de familie, heeft die brief gemaakt."
En ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:17 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
De kans is erg groot, maar andere scenario's zijn niet geheel uit te sluiten.
Even twee woorden vet gemaakt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je je twijfels m.b.t. het hele verhaal baseert op onder andere de redenering dat je het vreemd vindt dat iemand die gepest wordt stage loopt, ben je gewoon spijkers op laag water aan het zoeken.
Niks en. Er is geen en.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |