Hier een vraag en antwoordquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:23 schreef Kreator het volgende:
Ik snap er geen kont van. Kan iemand dit even op avi-3 niveau uitleggen?
Ik weet het, maar die akte en zo heb ik zelf niet gezien. Was trouwens maar een soort van gekkigheid.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onmogelijk, er moet een akte van overlijden geschreven worden door bevoegde instanties. Bij zelfmoord komt er ook justitie aan van pas.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:23 schreef Kreator het volgende:
Ik snap er geen kont van. Kan iemand dit even op avi-3 niveau uitleggen?
Dan is de PR goed geluktquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:25 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Maar even serieus, ik heb echt gehuild toen ik het briefje las![]()
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:26 schreef Impect het volgende:
Pfff, wat een gedoe! Collega van mij komt uit Tilligte en die weet niet wat haar overkomt.
Wat moet een hoax zijn?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:17 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Is het nou een hoax of niet?
Wat weet je collega ervan dan?quote:
Er is daar nooit twijfel geweest dat hij is "doodgepest" iedereen dacht dat het ook zo was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Wat weet je collega ervan dan?
Is Tim wel of niet 'doodgepest' en heeft ie wel of niet een brief achtergelaten?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:29 schreef HyperViper het volgende:
Holy shit. This is gonna be góóóóód.
Idd, voor de ouders is het gewoon triest dat het weer aan het daglicht gebracht wordt,quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:45 schreef AnimeFan het volgende:
Toch vind ik het moeilijk om de ouders hiermee lastig te vallen.
Of ie nou wel of niet doodgepest is, ze hebben hun zoon verloren en het is verder niet erg dat er aandacht is voor het probleem pesten.
Omdat het leugens zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:48 schreef Impect het volgende:
[..]
Idd, voor de ouders is het gewoon triest dat het weer aan het daglicht gebracht wordt,
en het werd ook tijd dat er aandacht aan het pesten werd geschonken, dus waarom deze nasleep nodig is??
Heb je het interview gehoord? Ik wel. Ja, het is verzonnenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:51 schreef Impect het volgende:
[..]
Oké, dus jij neemt direct aan dat het leugens zijn?
welk interview?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je het interview gehoord? Ik wel. Ja, het is verzonnen
Zelfs dat is niet zeker van een niet verstuurd smsjequote:Op donderdag 24 januari 2013 14:50 schreef Copycat het volgende:
Wat is nu precies het issue?
De afscheidsbrief bleek geen brief maar een niet-verstuurd sms'je dat vervolgens naar papier is gezet?
Op radio een, het onderzoek, interviews met de uitvaardverzorger en die PR mevrouwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |