Dat zou je met een beetje slim regie-werk in het nieuwe deel dus kunnen veranderen. In de eerste plaats door een totaal nieuwe cast erin te zetten. Hierdoor heb je dus geen banden meer met de ouwe karakters en dus ook geen referenties meer. Ruimte zat voor een geheel nieuw verhaal. Mijn vraag is nu, welke acteurs zouden deze film tot een succes moeten maken?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:28 schreef Aldo-MC het volgende:
Heb deel 1 in de bios gezien maar de rest was matig. Allemaal beetje zelfde shit en geen vernieuwende verhaallijn.
Je bedoelt dat e.a. wordt afgekeken van de tv serie Lost?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:24 schreef Netsplitter het volgende:
Ik denk dat ze bij Antartica een stuk ongerept oerbos vinden waar nog dino's rond huppelen.
Dat land noemen ze dan Savage Land.
Marvel universum.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je bedoelt dat e.a. wordt afgekeken van de tv serie Lost?
Dat hoop ik dus niet. Gekke mensen op dino's. Nee, daar draai je de franchise ook de nek mee om. Ik pleit ervoor om terug te keren naar Isla Nublar. Puur om het feit dat Isla Sorna de laatste twee films heeft gedomineerd. Dat brengt natuurlijk wel een gevaar met zich mee, want daarmee sluit je pertinent uit dat 'oude' castmembers terug komen in de film. Je maakt me namelijk niet wijs dat Dr. Alan Grant en/of Dr. Ian Malcolm teruggaan naar een van de twee eilanden.quote:
Uncanny X-Menquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:26 schreef Prospos het volgende:
Dat typische Jurassic park deuntje mag er dan ook wel uit.
Dat is toch prachtig?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:26 schreef Prospos het volgende:
Geloof dat bijna elk comicfiguur er is geweest ondertussen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uncanny X-Men(oh en Transformers uiteraard
)
Volgens mij ook wel ja, was ooit een lijst van ergensquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geloof dat bijna elk comicfiguur er is geweest ondertussen.
Het derde deel was overduidelijk beter dan het tweede deel. Mede doordat het einde van deel twee gewoon Godzilla was, inclusief stereotype schreeuwende Japanners. Erg jammer. Ook het gemis van Sam Neill in deel twee telde natuurlijk mee. Je moet deel drie nog eens kijken voor de leukquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:56 schreef LompeHork het volgende:
Maargoed, ik vermoed zomaar dat er geen nieuwe JP meer komt, duurt allemaal veel te lang. Zou wel leuk zijn trouwens, mits net zo boeiend als het eerste deel, die andere delen deden me niets.
quote:'Jurassic Park IV' to arrive June 13, 2014
Spielberg will produce 3D adventure pic for Universal Pictures
By JUSTIN KROLL
Universal Pictures and Steven Spielberg have set a June 13, 2014, release date for "Jurassic Park IV," with plans to shoot the film in 3D.
Spielberg is currently set as a producer with Frank Marshall, and plot details are being kept under wraps as Rick Jaffa and Amanda Silver pen the script.
Spielberg recently announced that he would delay production on the sci-fi epic "Robopocalypse," feeling that the film needed to be rethought. He has not committed to another film, but given that "Jurassic Park IV" is now on the fast track, it's possible he could step back into the director's chair.
Spielberg was an exec producer on "Jurassic Park III," which Joe Johnston directed. The third film was thought to mark the end of the franchise, but at the 2011 Comic-Con, where he was tubthumping "The Adventures of Tintin," Spielberg sparked interest by saying that a fourth "Jurassic Park" was in the works.
The "Jurassic Park" trilogy has grossed more than $1.9 billion worldwide, with "Jurassic Park III" grossing $363 million worldwide. Universal is planning to re-release "Jurassic Park" in 3D on April 5
twitter:UniversalPics twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 23:59:22Breaking News! Jurassic Park 4 is coming June 13, 2014! What do you hope to see in the new sequel? Follow @JurassicPark3D! #JP4 #JP3D reageer retweet
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:00 schreef donroyco het volgende:
[..]twitter:UniversalPics twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 23:59:22Breaking News! Jurassic Park 4 is coming June 13, 2014! What do you hope to see in the new sequel? Follow @JurassicPark3D! #JP4 #JP3D reageer retweet
Ja, zie mijn vorige post.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:49 schreef wolfrolf het volgende:
Is het hier bekend dat de 1e Jurassic Park film deze zomer vanwege zijn 20 jarige verjaardag een 3D re-release krijgt in de bios?
Okay mooi! Op zich wel nieuwsgierig naar. Als het goed gedaan wordt.quote:
volgens mij heeft Spielberg wel al diverse malen aangegeven dat hij enkel zal produceren en niet regisseren. Hoe dan ook, kijk er ook wel naar uit. Hopelijk duurt ie wel wat langer dan deel 3, die was wel leuk maar erg kortquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:00 schreef donroyco het volgende:
[..]twitter:UniversalPics twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 23:59:22Breaking News! Jurassic Park 4 is coming June 13, 2014! What do you hope to see in the new sequel? Follow @JurassicPark3D! #JP4 #JP3D reageer retweet
Staat er toch ook?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij heeft Spielberg wel al diverse malen aangegeven dat hij enkel zal produceren en niet regisseren. Hoe dan ook, kijk er ook wel naar uit. Hopelijk duurt ie wel wat langer dan deel 3, die was wel leuk maar erg kort
quote:Spielberg is currently set as a producer with Frank Marshall, and plot details are being kept under wraps as Rick Jaffa and Amanda Silver pen the script.
Wie zou jij graag zien?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:03 schreef Funzel het volgende:
Met de juiste mensen zou dit best wat kunnen worden. Hopelijk komen ze met een origineel verhaal op de proppen.
Ga je schamen. de Jurassic Park muziek van John Williams is geniaal. Ken weinig films met betere muziek.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:26 schreef Prospos het volgende:
Inderdaad...echt te geniaal gewoonquote:Op maandag 28 januari 2013 11:07 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ga je schamen. de Jurassic Park muziek van John Williams is geniaal. Ken weinig films met betere muziek.
Ja dat is lastig. Ik zou niet teveel bekende koppen willen, denk niet dat dat zou werken. Ik denk dat bijv. Josh Stewart (weet niet of je die kent) wel een geschikte is, liet zich in The Collector ook zo leuk opjagen. :quote:
JA!!quote:Op maandag 28 januari 2013 12:25 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja dat is lastig. Ik zou niet teveel bekende koppen willen, denk niet dat dat zou werken. Ik denk dat bijv. Josh Stewart (weet niet of je die kent) wel een geschikte is, liet zich in The Collector ook zo leuk opjagen. :![]()
Vind het verder lastig iemand te bedenken, wellicht Christoph Waltz als gestoorde Duitse Dino-professor.
quote:Releasedatum Jurassic Park 4 bekend
Geplaatst op 31 januari 2013 door Marco Stoelhorst
De release van Jurassic Park 4 in de Nederlandse bioscopen is bekend. De film wordt op 12 juni 2014 in de Nederlandse bioscopen verwacht.
Verdere details over het plot zijn nog niet naar buiten gebracht. Michael Crichton geeft het nieuwe avontuur momenteel invulling. Steven Spielberg is één van de producers.
Detail inderdaad...quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:47 schreef Hankster het volgende:
Klein detail is dat Crichton al enkele jaren dood is, maar goed
Christoph Waltzquote:Op maandag 28 januari 2013 12:25 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja dat is lastig. Ik zou niet teveel bekende koppen willen, denk niet dat dat zou werken. Ik denk dat bijv. Josh Stewart (weet niet of je die kent) wel een geschikte is, liet zich in The Collector ook zo leuk opjagen. :![]()
Vind het verder lastig iemand te bedenken, wellicht Christoph Waltz als gestoorde Duitse Dino-professor.
Ik hoop het niet, dan krijg je meer het idee dat je naar struisvogels en kasuarissen zit te kijken ipv reptielenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:08 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Velociraptors mét veren deze keer?
http://news.nationalgeogr(...)raptor-feathers.html
Als ze er qua model ongeveer zo uitzien als in Primeval vind ik het prima..daar zie je wel wat veer, maar ook niet te veel..Niet echt te vergelijken verder met zo'n mega film tov een tv serie met veeeeeel kleiner budget, maar het gaat om het idee:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:08 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
ik hoop het! zou zo stoer zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:08 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Trevorrow hasn't gone into further details — if the post is legitimate, with only 186 tweets, 2,334 followers, and an unverified account, the director doesn't seem to be the most prolific of Twitter users. Presumably he is worried about preserving the legacy and continuity of Jurassic Park; the original movie wasn't a paragon of scientific accuracy itself, with its six-foot-tall doorknob-turning velociraptors and venom-spitting dilophosaurs. Jurassic Park III, meanwhile, featured velociraptors that had something approaching feathers on their heads and necks, though this was more of a token nod to science rather than strict faithfulness to paleontology.twitter:
Paleontologist Mark Witton agrees, saying on his blog that Jurassic Park 4 will miss a "terrific chance to affirm modern concepts of dinosaur palaeobiology with a wide audience" if it leaves out feathers entirely, and questions if Trevorrow's tweet was either a marketing stunt or an attempt to test the waters with the fanbase. After all, there's very little information on the movie as of yet; the Safety Not Guaranteed director's involvement was first reported by Deadline under two weeks ago.quote:"Velociraptor was definitely a feathery dinosaur, and Tyrannosaurus probably was, as well. In fact, other dinosaurs more distantly-related to birds - such as Triceratops - at least sometimes sported swaths of bristles, quills, or similar body coverings in addition to the pebbly tubercles of their skin. Dinosaurs were far stranger and flashier than anyone expected... if Velociraptor and Tyrannosaurus are reprising their roles, these dinosaurs should certainly have some kind of plumage. That comes right from fossil evidence and evolutionary logic."
Lijkt mij ook een prima idee ja !quote:Op maandag 28 januari 2013 13:06 schreef King_Merc het volgende:
zou mooi zijn dat er een ztuk op water wordt gefilmt ( liopleurodon)
Edit : bek van 3-4 meter langen tanden van 50 cm
Qua wetmatigheid in de films zou ineens veren introduceren nogal raar zijn. Dat wetenschap/modellen/vondsten hier een stokje voor steken kan gebeuren. Kans bestaat dat er slechts delen veren kende, kans bestaat dat slechts soorten/lokale soorten veren hadden, kans bestaat dat ze naakt waren. We hebben domweg geen dino om ernaast te houden en de modellen die ons bekend zijn zijn overtuigend genoeg. De kammen in JP3 waren al redelijk frisquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:48 schreef Daskaar het volgende:
geen veren? laat dan maar.
je zou de eerste film maken met dinosaurii met veren..
Tof om nu sfx mensen erop terug te zien kijken ook, bizar hoe effectief de inmiddels relatief simpele CGI was en hoe goed de poppen zijn van ome Stan.quote:
The Rock.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat zou je met een beetje slim regie-werk in het nieuwe deel dus kunnen veranderen. In de eerste plaats door een totaal nieuwe cast erin te zetten. Hierdoor heb je dus geen banden meer met de ouwe karakters en dus ook geen referenties meer. Ruimte zat voor een geheel nieuw verhaal. Mijn vraag is nu, welke acteurs zouden deze film tot een succes moeten maken?
Houden zo, het is de naam Jurassic Park niet waardig!quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:10 schreef Stefan het volgende:
Heb drie niet eens gezien, op wat fragmenten na
Mwoah niet echt mee eens. Viel toen wel echt flink tegen, maar het is nog steeds best een toffe film en als je JP tof vindt dan kan je dit echt wel waarderen hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:15 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Houden zo, het is de naam Jurassic Park niet waardig!
Het leek wel een zondagmiddag tv kinderfilm, met wat goede special effects dan...
Dat had ik meer bij deel 2, met dat irritante kind, en dan dat stuk erbij geplakt dat de T-rex in de boot zat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:15 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Het leek wel een zondagmiddag tv kinderfilm, met wat goede special effects dan...
Kwam qua sfeer wel verdomd dicht bij hoe ik het park zag toen ik als negenjarige het boek las.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:15 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Trailer?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:16 schreef Harvest89 het volgende:
Heb de trailer van 4 gezien, hij lijkt me echt goed!
Nevermind, ben er net achter gekomen dat die trailer nep wasquote:
Dat stuk met "Cooper can handle himself" en zo vond ik dan weer wel tof gedaan, dat hij – een stoere huurling – bijna huilend de landingsbaan oprent en hoopt dat het vliegtuig stopt om hem op te pikken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:14 schreef Xan21 het volgende:
Ik vond William H. Macy en Tea Leoni enorm irritant de hele film door (daar kan geen kind tegenop), het had een enorm slap anticlimax einde en eindelijk een gevecht tussen twee grote carnivoren en dan duurt deze 1 minuut... en de meest onlogische plotwendingen; Velociraptors die hun nesten onbeheerd achterlaten om 2 eieren terug te halen? De Pteranodons die uiteindelijk het eiland verlaten, en hun jongen dan? en nog veel meer) de haat voor deze film gaat diep bij me haha...deel 2 vind ik een tikkeltje saai en het eind met de rex wordt meer verpest door de overacterende extras dan de Rex zelf die door de stad dendert, maar hij is naar mijn mening veel beter dan deel III.
vorige was niet geremasterd?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:46 schreef wolfrolf het volgende:
Die geremasterde bluray van JP ziet er echt belachelijk goed uit!
De 1e brrip die ik had heeft heel veel grain.quote:
Even een impressiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:55 schreef Xan21 het volgende:
De bluray had idd enorm veel grain, deze nieuwe remastered versie ziet er veel beter uit en klinkt ook mooier en je hoort ook meer geluiden dan in de eerdere versie. Echt top!
Is alleen maar slechter geworden dus.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Even een impressie
Screencap oude master:
[ afbeelding ]
Screencap nieuwe master:
[ afbeelding ]
Nee ik vind het persoonlijk realistischer.quote:
Het is te gladquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee ik vind het persoonlijk realistischer.
En het zijn gecompresste JPG's he, dat helpt niet mee
Ok dat is echt belachelijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is te glad
Ik weet niet of het net zo erg is als bij Predator
[ afbeelding ]
Ik zie het probleem niet zo met grain, beter dan details verliezen lijkt mij.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ok dat is echt belachelijk![]()
Zo erg is het niet, volgens mij
Dit IDD, predator oogde retestrak maar op het plastic af. Compleet andere kleur lampjes linksboven in die screencaps hierboven en enorm veel weggevallen detail doen het ergste vermoeden. Die oude is gewoon scherper en realistischer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is te glad
Ik weet niet of het net zo erg is als bij Predator
[ afbeelding ]
Nah, die afbeelding met de rode lichtjes is gewoon een paar seconden eerder in de film.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit IDD, predator oogde retestrak maar op het plastic af. Compleet andere kleur lampjes linksboven in die screencaps hierboven en enorm veel weggevallen detail doen het ergste vermoeden. Die oude is gewoon scherper en realistischer.
Lol. Dat is een ander lampjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit IDD, predator oogde retestrak maar op het plastic af. Compleet andere kleur lampjes linksboven in die screencaps hierboven en enorm veel weggevallen detail doen het ergste vermoeden. Die oude is gewoon scherper en realistischer.
En twee mensen lezen over linksboven heenquote:
Maar nu ziet het er niet meer uit zoals Spielberg het wilde hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:02 schreef Xan21 het volgende:
Jurassic Park oogt nog steeds scherp op bluray, nergens heeft het van die wax effecten als in Predator, en de kleuren zijn veel dieper en mooier.
[ afbeelding ]
niet waar, de originele vhs en eerste dvd leek meer op deze versie volgens de kennersquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar nu ziet het er niet meer uit zoals Spielberg het wilde hebben.
En waarom zouden de VHS en de DVD versie wel goed zijn geweest?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:20 schreef Xan21 het volgende:
[..]
niet waar, de originele vhs en eerste dvd leek meer op deze versie volgens de kenners
Het lijkt wel Dragonball Z. De bad guy van de vorige keer helpt nu tegen een nóg sterkere baddie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:55 schreef Tim86 het volgende:
Klinkt erg tof, op het deel van tamme dinosaurs die ze komen helpen na..mag hopen dat ze daar niet teveel mee doen
Mens-dino'squote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:32 schreef Tim86 het volgende:
Dit verhaal doet me wel weer hieraan denken
http://filmdrunk.uproxx.c(...)brids-that-shot-guns
ja hoe vet was dat geweest!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:32 schreef Tim86 het volgende:
Dit verhaal doet me wel weer hieraan denken
http://filmdrunk.uproxx.c(...)brids-that-shot-guns
Ik ben een echte Jurassic Park fanboy, maar dan had zelfs ik hem geskiptquote:
waarom niet?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:29 schreef Xan21 het volgende:
Misschien noemen ze het wel The New World: Jurassic Park.
Ik wil echt geen gevederde Rex zien ofzo, maar een kleiner soort heus wel...
quote:'Jurassic Park 4' becomes 'Jurassic World,' coming summer 2015
Following months of speculation, Deadline Hollywood reports that the movie formerly known as Jurassic Park 4 is moving ahead, it's just coming to theaters a year later than previously announced. The newly renamed Jurassic World is now set for a June 12, 2015 release, with director and co-writer Colin Trevorrow (Safety Not Guaranteed) and executive producer Steven Spielberg bringing the project to life. It’s too bad that the film’s dinosaurs won’t be sporting scientifically accurate plumage, but we’re sure they’ll still look great in 3D.
jezus, wat kut.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:47 schreef Xan21 het volgende:
[ afbeelding ]
En de pitch voor Jurassic World
ja zeg dat tegen God 65 miljoen jaar geledenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:05 schreef Xan21 het volgende:
Ik wil echt niet hetzelfde, maar een T Rex met veren is not done in mijn boek...
jij bent best dom of niet?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:11 schreef Xan21 het volgende:
In ieder geval beter dan JP IV, JP of extinction of...ow whatever, it's gotta be good, geen jp III bagger aub
god can suck it
Mwoah, met het oog op het hele 'theme park', vind ik hem best logisch.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:00 schreef wolfrolf het volgende:
Jurassic World .
Ik vind het een baggernaam
Lees je wel eens comments? Kortzichtigquote:
Dat filmpje gaat helemaal niet over Jurassic World.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:47 schreef Xan21 het volgende:
[ afbeelding ]
En de pitch voor Jurassic World
oh je hebt gelijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lees je wel eens comments? Kortzichtig
Het is een soort concept idee voor de film..bewegend concept art, dus het heeft weldegelijk met de film te maken...quote:Op woensdag 11 september 2013 19:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat filmpje gaat helemaal niet over Jurassic World.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Kinderen in dit soort films
Straks krijgt het ook een +6 rating ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |