SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja!!quote:
Want jouw kids zijn
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Er zijn mensen die iets onder een badjas dragen?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Die zullen er vast zijn jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:00 schreef Fera het volgende:
Er zijn mensen die iets onder een badjas dragen?![]()
![]()
Da's wel een raar concept; je aankleden en dan een badjas aan....quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:00 schreef Fera het volgende:
Er zijn mensen die iets onder een badjas dragen?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mijn moeder gelukkig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:00 schreef Fera het volgende:
Als ik me aan het klaarmaken ben lingerie, anders niks.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:00 schreef Fera het volgende:
Er zijn mensen die iets onder een badjas dragen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:00 schreef Fera het volgende:
Er zijn mensen die iets onder een badjas dragen?
ik heb nu ook gewoon een pyjama aan hoor
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Behalve als het heel koud is, dan heb ik ook nog wel eens een pyjamabroek en top aan onder m'n witte badjas.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mijn neefje van 2 heeft net de telefoon ontdekt. Nu word ik elke dag gebeld voor lange gesprekken over cars en bouwen.![]()
Ja, dan wel inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik me aan het klaarmaken ben lingerie, anders niks.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ja die zijn er.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:00 schreef Fera het volgende:
Jij blijquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef MeneerLogica het volgende:
Mijn neefje van 2 heeft net de telefoon ontdekt. Nu word ik elke dag gebeld voor lange gesprekken over cars en bouwen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Lief.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef MeneerLogica het volgende:
Mijn neefje van 2 heeft net de telefoon ontdekt. Nu word ik elke dag gebeld voor lange gesprekken over cars en bouwen.![]()
Maar op den duur ook vervelend.
quote:Dat inderdaad. Eerste keer was leuk, maar elke dag en soms tijdens eten word vervelend. Toch als ik hem eenmaal mijn naam blij hoor roepen en daarna brabbelt wat hij doet is het hem natuurlijk alweer vergeven. Maar zijn mama moet ook af en toe zeggen dat ik geen tijd hebquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Lief.![]()
Maar op den duur ook vervelend.![]()
![]()
Lucy?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil Lucy wel onder mijn badjas![]()
![]()
wie wat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil Lucy wel onder mijn badjas![]()
quote:
Hubba hubbaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Met pluspunten voor rood haar.quote:
BRBquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
safe search uit en lucy vixen googlen
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
[b]AirwiN schreef [/b]
Halloquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Godver vergat even dat 2 collegas kunnen meekijken op mijn scherm. Zat mooi Lucy Vixen afbeeldingen te kijken. Rot LoLa!![]()
![]()
Die tieten. Damn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
safe search uit en lucy vixen googlen
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
quote:Ik zet 20 euro in op Rivalquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Don't bequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
icm het rode haar en haar snuitje
Ik ben normaal gesproken niet van de vrouwen, maar met recht kan ik zeggen dat dit een heel lekker exemplaar is.
Veilige keuze lijkt me.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik zet 20 euro in op Rival![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken niet van de vrouwen, maar met recht kan ik zeggen dat dit een heel lekker exemplaar is.
Daaromquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Deal!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen ja
Maar eerst moet ik ff zelf even hoor
Daarna![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen ja
Maar eerst moet ik ff zelf even hoor
Daarna
NIEUW: Foto's!![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vechten om vrouwenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik was zo van slag dat ik het woordje ''ben'' vergeten was.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Denken dat jij kans maakt als het tussen jou en Rival gaatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
helemaal verliefdquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was zo van slag dat ik het woordje ''ben'' vergeten was.
Ik vecht niet, dus dat denk ik nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat jij kans maakt als het tussen jou en Rival gaat![]()
![]()
Weet ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry hoor maar volgens mij was ik eerst
get in line ffs![]()
![]()
Chick!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry hoor maar volgens mij was ik eerst
get in line ffs
Ik doe mee aan de hype!!
Ik lees 50 tinten
[b]AirwiN schreef [/b]
Bijna wel ja.quote:In mijn ogen wel het ideale vrouwenlichaam. Ook niet zo heel dun, want daar hou ik niet van.
Jammer dat ik op mijn werk zit, anders kon ik even googelen op "tumblr" en "chubby". Gaan jullie maar aan de Vixxen, vermaak ik mij daar wel mee
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Is het wat? Me vriendin wil het dus ga het kado doen denk ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chick!!
Ik doe mee aan de hype!!
Ik lees 50 tinten![]()
![]()
Enjoy... geen literair hoogstandje.. maar soms wel eens lekker om verstand op nul en lezenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chick!!
Ik doe mee aan de hype!!
Ik lees 50 tinten![]()
![]()
Is best te pruimen toch? Qua verhaal?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chick!!
Ik doe mee aan de hype!!
Ik lees 50 tintenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen idee, ben pas bij hoofdstuk 3quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:12 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is het wat? Me vriendin wil het dus ga het kado doen denk ik.
[b]AirwiN schreef [/b]
Gisteren op Den Haag centraal gekocht om in de trein wat te lezen te hebben, ik voelde me wel heel erg hipsterquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enjoy... geen literair hoogstandje.. maar soms wel eens lekker om verstand op nul en lezen
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteren op Den Haag centraal gekocht om in de trein wat te lezen te hebben, ik voelde me wel heel erg hipster!
![]()
Leuk om kado te doen? Ze vindt goede boeken altijd wel prettig met een goed verhaal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enjoy... geen literair hoogstandje.. maar soms wel eens lekker om verstand op nul en lezen![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
![]()
Echt hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja hoor... goed verhaal.. hmm op de 1 of andere manier wordt je wel getriggered om verder te lezen, ik zou gewoon eerst deel 1 kopen.. kan je daarna nog altijd de andere 2 kopenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Leuk om kado te doen? Ze vindt goede boeken altijd wel prettig met een goed verhaal.![]()
![]()
Ja is wel een goed idee inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor... goed verhaal.. hmm op de 1 of andere manier wordt je wel getriggered om verder te lezen, ik zou gewoon eerst deel 1 kopen.. kan je daarna nog altijd de andere 2 kopenMiss dat ik wacht tot haar verjaardag en haar een mooie ring + dit als kleinigheidje erbij geef.
![]()
Ik zou niet durvenquote:Wat schattigquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja is wel een goed idee inderdaadMiss dat ik wacht tot haar verjaardag en haar een mooie ring + dit als kleinigheidje erbij geef.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou niet durven
[..]
Wat schattig![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet eens mensen gaan meetenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal zeker over jou![]()
![]()
Dudequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
op welk vlak?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal zeker over jou![]()
![]()
Weet wel wat voor ring ze mooi vindt hequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja is wel een goed idee inderdaadMiss dat ik wacht tot haar verjaardag en haar een mooie ring + dit als kleinigheidje erbij geef.
![]()
![]()
Is het al einde-werkdag?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ben mensenschuwquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet eens mensen gaan meeten![]()
![]()
Ik moet geen ringquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet wel wat voor ring ze mooi vindt he
Ben altijd bang dat er iets achter zit![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet wel wat voor ring ze mooi vindt he![]()
![]()
Achter die ring?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet geen ring
Ben altijd bang dat er iets achter zitProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet geen ring
Ben altijd bang dat er iets achter zit
Ik koop het ook liever zelf, weet ik in ieder geval wel zeker dat het iets moois is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |