SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat moet dat moet hequote:Op donderdag 24 januari 2013 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet even een sweater kopen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Kapen is zo 2010Niet spotten met mijn uurloon jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Was een grapje dat je 4 euro per uur verdiende maar hij was mislukt![]()
![]()
Kinderachtig vooralquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Tot zaterdagquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef AldoTheApache het volgende:
leren schiet zo niet op
ff weg van de foks
[b]AirwiN schreef [/b]
Is Cry ze uurloon. Jij verdiend 20-30 per uur?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
Kapen is zo 2010
[..]
Niet spotten met mijn uurloon ja![]()
Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja... ik krijg het alleen nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is Cry ze uurloon. Jij verdiend 20-30 per uur?![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef fietsie het volgende:
Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.![]()
![]()
Deze man weet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
De dag dat je het kind in jezelf verliest is de dag dat je leven niet meer leuk is![]()
ook al ontbeten?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag nagenoeg topfit. Ik snap er niets meer van.![]()
Ah, ik zat niet eens te rekenen johquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Was een grapje dat je 4 euro per uur verdiende maar hij was mislukt
16 euro, valt eigenlijk toch best tegen
NIEUW: Foto's!![]()
Wel waarheid jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
De dag dat je het kind in jezelf verliest is de dag dat je leven niet meer leuk is
[b]AirwiN schreef [/b]
Mooi zoquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag nagenoeg topfit. Ik snap er niets meer van.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |