SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat moet dat moet hequote:Op donderdag 24 januari 2013 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet even een sweater kopen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Kapen is zo 2010Niet spotten met mijn uurloon jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Was een grapje dat je 4 euro per uur verdiende maar hij was mislukt![]()
![]()
Kinderachtig vooralquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Tot zaterdagquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef AldoTheApache het volgende:
leren schiet zo niet op
ff weg van de foks
[b]AirwiN schreef [/b]
Is Cry ze uurloon. Jij verdiend 20-30 per uur?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
Kapen is zo 2010
[..]
Niet spotten met mijn uurloon ja![]()
Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja... ik krijg het alleen nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is Cry ze uurloon. Jij verdiend 20-30 per uur?![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef fietsie het volgende:
Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.![]()
![]()
Deze man weet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
De dag dat je het kind in jezelf verliest is de dag dat je leven niet meer leuk is![]()
ook al ontbeten?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag nagenoeg topfit. Ik snap er niets meer van.![]()
Ah, ik zat niet eens te rekenen johquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Was een grapje dat je 4 euro per uur verdiende maar hij was mislukt
16 euro, valt eigenlijk toch best tegen
NIEUW: Foto's!![]()
Wel waarheid jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
De dag dat je het kind in jezelf verliest is de dag dat je leven niet meer leuk is
[b]AirwiN schreef [/b]
Mooi zoquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag nagenoeg topfit. Ik snap er niets meer van.![]()
![]()
quote:
Is best netjes toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, ik zat niet eens te rekenen joh
16 euro, valt eigenlijk toch best tegen![]()
![]()
Redelijk normaal toch ?quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
netto brutto?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, ik zat niet eens te rekenen joh
16 euro, valt eigenlijk toch best tegen![]()
![]()
Ik heb inmiddels geen idee meer wat er op mijn loonstrookjes staat; de baas is overgestapt op digitale loonstrookjes in een portal, ondanks wet- en regelgeving kun je geen papieren meer krijgen.
En je wachtwoord verloopt iedere 3 maanden....
Echt niet dat ik steeds ga lopen inloggen....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik haal het trouwens niet, denk dat ik er met ploegentoeslag nog net wat onder zit
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Zeker niet..quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar daar hoef je je toch niet voor te schamen ofzo.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Wij hebben dat systeem met vrij vragen. Elke keer als ik een dag vrij wil moet ik een nieuw wachtwoord aanvragen -.-quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:36 schreef fietsie het volgende:
Ik heb inmiddels geen idee meer wat er op mijn loonstrookjes staat; de baas is overgestapt op digitale loonstrookjes in een portal, ondanks wet- en regelgeving kun je geen papieren meer krijgen.
Echt niet dat ik steeds ga lopen inloggen....![]()
herkenbaar, ik zie mijn bankafschriftquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:36 schreef fietsie het volgende:
Echt niet dat ik steeds ga lopen inloggen....![]()
![]()
Werd tijd ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vet tof dat je nu aan het opknappen bent![]()
![]()
Geen idee. Ik wil meerquote:Ik gok bruto? Die waarde boven aan het loonstrookje.quote:Hebben we hier ook OmnyAcc.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:36 schreef fietsie het volgende:
Echt niet dat ik steeds ga lopen inloggen....
Gelukkig verloopt t wachtwoord niet, maar hij is wel IP gebonden. Dus ander IP, moet je weer activeren via een emailtje.NIEUW: Foto's!![]()
Dan zou ik veel wachtwoorden verslijten per jaarquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wij hebben dat systeem met vrij vragen. Elke keer als ik een dag vrij wil moet ik een nieuw wachtwoord aanvragen -.-.
Hmz ik zou niet in een bedrijf willen werken waar ik vrij moet -vragen-....quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wij hebben dat systeem met vrij vragen. Elke keer als ik een dag vrij wil moet ik een nieuw wachtwoord aanvragen -.-
Ik kijk gewoon naar wat ik aan werk heb liggen en doe dan kattebelletje aan directeur dat ik die en die dag niet in huis ben....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hmja ik had de factuur al binnen.....quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja einde vd maand... even uren invullenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Valt hier wel mee hoor. Ik kan als ik wil nu vrij vragen voor de rest van de dag. Moet het alleen even invullen. Word standaard goedgekeurd. Is meer voor de administratie.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmz ik zou niet in een bedrijf willen werken waar ik vrij moet -vragen-....
Ik kijk gewoon naar wat ik aan werk heb liggen en doe dan kattebelletje aan directeur dat ik die en die dag niet in huis ben....![]()
Ooooh bruto HAHAHA jeeeezus. Logisch dat je weggaat!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen idee. Ik wil meer
[..]
Ik gok bruto? Die waarde boven aan het loonstrookje.
[..]
Hebben we hier ook OmnyAcc.
Gelukkig verloopt t wachtwoord niet, maar hij is wel IP gebonden. Dus ander IP, moet je weer activeren via een emailtje.![]()
Ik ben nog gestart -voor- de euroquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:39 schreef Vinniiee het volgende:
Als starter verdiende ik net geen 10 per uur.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
bruto is waar ze je lekker mee maken, netto is wat je uit kan gevenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:39 schreef Cryothic het volgende:
Ik gok bruto? Die waarde boven aan het loonstrookje.![]()
![]()
moet dat zo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ooooh bruto HAHAHA jeeeezus. Logisch dat je weggaat!![]()
![]()
Ik heb aan het begin van mijn nachtdienst vrij gevraagd voor de komende nachtdienst, hij kan niet meteen ja zeggen aangezien er een uitzendkracht geregeld moet worden, maar de kans is erg groot dat ik komende nacht vrij benquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:40 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Valt hier wel mee hoor. Ik kan als ik wil nu vrij vragen voor de rest van de dag. Moet het alleen even invullen. Word standaard goedgekeurd. Is meer voor de administratie..
Ik moet voor de 5e alles geaccordeerd hebben ...quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmja ik had de factuur al binnen.....![]()
10 gulden "netto" per uur op 16 jarige leeftijd, dat was vorstelijk betaaldquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben nog gestart -voor- de euro.
Jij wel jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben nog gestart -voor- de euro![]()
![]()
Zolang ik die pas door de pin automaat kan rossen is het toch primaquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
bruto is waar ze je lekker mee maken, netto is wat je uit kan geven
Boeiend
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2013 09:43:39 ]![]()
Deurklink van de kattenkamer omhoog gezet![]()
Misschien dat dat beest vannacht wel mijn tenen met rust laat!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En nu is 5 euro per uur als 16 jarige 'kutloon'quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
10 gulden "netto" per uur op 16 jarige leeftijd, dat was vorstelijk betaald.
![]()
Haha juistquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolang ik die pas door de pin automaat kan rossen is het toch prima
Boeiend![]()
![]()
Heeft je zoonlief niet toevallig de deur open gelaten?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Misschien dat dat beest vannacht wel mijn tenen met rust laat!![]()
Inderdaad. Te absurdquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
En nu is 5 euro per uur als 16 jarige 'kutloon'![]()
![]()
Die rabobank app maakt je wel bewust hoe snel je geld soms op kan gaan. En je kijkt er veel vaker op dan dat je het via je pc moet doen.![]()
Nope, ook die vind het wel prettig om wakker te worden zonder bebloede tenenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft je zoonlief niet toevallig de deur open gelaten?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft je zoonlief niet toevallig de deur open gelaten gezet?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nou dat is nog altijd meer dan mij hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
En nu is 5 euro per uur als 16 jarige 'kutloon'
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2013 09:45:28 ]![]()
Hele makkelijke appquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:44 schreef MeneerLogica het volgende:
Die rabobank app maakt je wel bewust hoe snel je geld soms op kan gaan. En je kijkt er veel vaker op dan dat je het via je pc moet doen.. Log nooit meer in via pc, weet niet eens waar die reader is
![]()
![]()
Die van mij zijn zooooo lief als ik jou zo hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Misschien dat dat beest vannacht wel mijn tenen met rust laat!.
Huhquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat is nog altijd meer dan mij hoor![]()
![]()
ABN App
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij bedoelt dat jongeren dat vindenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat is nog altijd meer dan mij hoor. Maar het is wel krom
![]()
![]()
Mjah van de ene kant wel, maar van de andere kant eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
En nu is 5 euro per uur als 16 jarige 'kutloon'.
Die van mij zet mij voor lul!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die van mij zijn zooooo lief als ik jou zo hoor.
Volgens iedereen die hier was afgelopen weekend heb ik een hele lieve kitten
[b]AirwiN schreef [/b]
Bruto salaris is bij de nieuwe werkgever hetzelfdequote:Op donderdag 24 januari 2013 09:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ooooh bruto HAHAHA jeeeezus. Logisch dat je weggaat!![]()
Maar goed... leukere werksfeer hoop ik dan maar.
En wel kans om te groeien.
+ 13maand bij een vast contract
+ wat verzekerings-voordelenNIEUW: Foto's!![]()
Niet verkeerdquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
12+ euro om wat te zwetsen met oudjes..
Heb ik ook gedaan en ik kreeg echt geen 12+ euroquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet alleen dat ik elke maand wel een keer in de min kom, hoeveel let ik niet eens meer opquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:44 schreef MeneerLogica het volgende:
Die rabobank app maakt je wel bewust hoe snel je geld soms op kan gaan. En je kijkt er veel vaker op dan dat je het via je pc moet doen.. Vakantiegeld en eindejaarsuitkering trekken het recht
. Wel jammer dat ik op deze manier nooit op vakantie kan
.
Altijd lekker, gunstige voordelen!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bruto salaris is bij de nieuwe werkgever hetzelfde![]()
+ wat verzekerings-voordelen
En straks lekker je laatste maand, vakantiegeld van 8 maanden + 76 uur bovenop je laatste loon. Lekker begin!![]()
Ik ben wel goed met sparen. Probeer elke maand 1/3e van me loon apart te zetten. 1/3e is voor me vaste lasten zoals benzine, verzekeringen kostgeld etc. En 1/3e is voor mezelfquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik elke maand wel een keer in de min kom, hoeveel let ik niet eens meer op. Vakantiegeld en eindejaarsuitkering trekken het recht
. Wel jammer dat ik op deze manier nooit op vakantie kan
.
![]()
![]()
Whehe, ik kom het snel beoordelenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mij zet mij voor lul!
Volgens iedereen die hier was afgelopen weekend heb ik een hele lieve kitten.
Je hebt wel die reader nodig met elke vorm van overmaken helaasquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hele makkelijke app. Log nooit meer in via pc, weet niet eens waar die reader is
![]()
Jij verdien minder dan 5 euro per uur?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat is nog altijd meer dan mij hoor![]()
![]()
Ik heb ook een nieuwe poets nodigquote:![]()
.
Wanneer?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan en ik kreeg echt geen 12+ euro![]()
![]()
Uhm 4 jaar terugquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Behalve als je meerdere malen naar hetzelfde rekeningnummer over maakt, dacht ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:49 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je hebt wel die reader nodig met elke vorm van overmaken helaas![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:49 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jij verdien minder dan 5 euro per uur?![]()
![]()
Ranzig is dat altijdquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:50 schreef MeneerLogica het volgende:
Beet net in een 'crunchy' koekje die zacht was
[b]AirwiN schreef [/b]
De helft gaat sowieso al op aan vaste lasten als hypotheek en gas en stroom en tv enzo, meer zelfs denk ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:49 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik ben wel goed met sparen. Probeer elke maand 1/3e van me loon apart te zetten. 1/3e is voor me vaste lasten zoals benzine, verzekeringen kostgeld etc. En 1/3e is voor mezelfThe only easy day, was yesterday. (USMC)
Mag dat?quote:Ja gatverdammequote:
Zou idd nog wel kunnen, maar jij shopt nooit online?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Behalve als je meerdere malen naar hetzelfde rekeningnummer over maakt, dacht ik.![]()
Ja ik woon nog thuis dus heb makkelijk pratenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
De helft gaat sowieso al op aan vaste lasten als hypotheek en gas en stroom en tv enzo, meer zelfs denk ik.![]()
![]()
Ik had krap 8 euro en reiskosten werden niet vergoed.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Toen kreeg ik ook 10+ euro. Verkeerde instantie gepakt denk ik
Ik reed per week zo'n 150 km om bij al die oudjes te komen
[b]AirwiN schreef [/b]
Per kind... moet je er wel bij vertellen natuurlijk.quote:
Dus als er 1 aanwezig is gaat t niet hard.
Maar zodra je er 3 hebt...NIEUW: Foto's!![]()
JA dat magquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mag dat?
[..]
Ja gatverdamme
[..]
Zou idd nog wel kunnen, maar jij shopt nooit online?Wordt druk straksquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Per kind... moet je er wel bij vertellen natuurlijk.
Maar zodra je er 3 hebt...![]()
![]()
Sowieso 800 euro hypotheek, krijg daar dan weer 200 hypotheekrenteaftrek op terug, maar dan komen de 120 euro vve, 125 euro gas licht, 30 euro water, vele gemeentebelastingen en weet ik het wat nog meer..quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja ik woon nog thuis dus heb makkelijk praten..
Ooh, ja oke dan begrijp ik het.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar zodra je er 3 hebt...![]()
Jawel, maar heel vaak kan je ook met PayPal betalen. Dus dan doe ik dat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mag dat?
[..]
Ja gatverdamme
[..]
Zou idd nog wel kunnen, maar jij shopt nooit online?![]()
Hoeveel staan er op de agenda?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA dat mag
[..]
Wordt druk straks![]()
Fietsgeld krijgenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had krap 8 euro en reiskosten werden niet vergoed.
Ik reed per week zo'n 150 km om bij al die oudjes te komen![]()
![]()
Vind het sowieso onzin dat je op een hypotheek in totaal 100% rente betaalt. Kut banken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sowieso 800 euro hypotheek, krijg daar dan weer 200 hypotheekrenteaftrek op terug, maar dan komen de 120 euro vve, 125 euro gas licht, 30 euro water, vele gemeentebelastingen en weet ik het wat nog meer....
![]()
Ja dat kan natuurlijk ook. Heb slechte ervaringen met paypal dus hou het liever bij ideal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar heel vaak kan je ook met PayPal betalen. Dus dan doe ik dat.![]()
Wat voor slechte ervaring heb jij er mee dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:54 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook. Heb slechte ervaringen met paypal dus hou het liever bij ideal.![]()
Omdat ik een auto had gaven ze mij 's ochtends een huisje aan de ene kant van het dorp en dan 's middags door naar de andere kant van het dorp en een paar buiten het dorp.quote:
Blijkbaar waren er weinig poetsers met auto
[b]AirwiN schreef [/b]
Betalingen aan mij die later zijn teruggehaald. Is lang terug maar daarna nooit meer gedaan. En was een keer gehackt waardoor mensen de credit card van mijn pa konden gebruiken. (niet lang was maar iets van 120 euro af)quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor slechte ervaring heb jij er mee dan?![]()
Niet waar, ik los 80 euro per maand afquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:54 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Vind het sowieso onzin dat je op een hypotheek in totaal 100% rente betaalt. Kut banken.. Maar heb idd verder een aflossingsvrije hypotheek, kon toen nog, anders had ik nooit hier gewoond.
Ah zo, ja ik heb eigenlijk alleen maar betaald ermee. En de beveiliging is nu stukken beter dan in het begin.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Betalingen aan mij die later zijn teruggehaald. Is lang terug maar daarna nooit meer gedaan. En was een keer gehackt waardoor mensen de credit card van mijn pa konden gebruiken. (niet lang was maar iets van 120 euro af)![]()
Was wel een matige werkgever danquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik een auto had gaven ze mij 's ochtends een huisje aan de ene kant van het dorp en dan 's middags door naar de andere kant van het dorp en een paar buiten het dorp.
Blijkbaar waren er weinig poetsers met auto![]()
![]()
Ja maar elk jaar heb je toch nieuwe rente, dat loopt uiteindelijk op tot bijna een verdubbeling.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet waar, ik los 80 euro per maand af. Maar heb idd verder een aflossingsvrije hypotheek, kon toen nog, anders had ik nooit hier gewoond.
![]()
Uhuh.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Was wel een matige werkgever dan
Ik weet nog dat ik mijn hand brak, zat ik in het gips. Moest ik gewoon gaan werken.
Hallo hand in gips, mag niet nat worden!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik vond het al zo gemeenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Was niet serieus, verdien zelf minder![]()
![]()
Vaste rente voor 15 jaarquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:59 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar elk jaar heb je toch nieuwe rente, dat loopt uiteindelijk op tot bijna een verdubbeling.. Oftewel, ik betaal me nog wel een tijdje blauw
. Hoop dat de vastgoed prijzen de komende jaren weer gaan stijgen zodat ik iig kan krijgen wat ik betaald heb
.
Over werk gesproken, vanmiddag contract tekenen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:01 schreef Fera het volgende:
Over werk gesproken, vanmiddag contract tekenen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, gewoon een kutwerkgever dus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Ik weet nog dat ik mijn hand brak, zat ik in het gips. Moest ik gewoon gaan werken.
Hallo hand in gips, mag niet nat worden!!![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:01 schreef Fera het volgende:
Over werk gesproken, vanmiddag contract tekenen.![]()
![]()
Dat sowiesoquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, gewoon een kutwerkgever dus.
[b]AirwiN schreef [/b]
ik zit 10 jaar vast met mijn rente.. en ik los elke maand wel 120 euro afquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:59 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar elk jaar heb je toch nieuwe rente, dat loopt uiteindelijk op tot bijna een verdubbeling.![]()
![]()
Ik heb huur
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zou bij mijn baas betekenen vervangend werkquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Hallo hand in gips, mag niet nat worden!!. Al is het maar op een stoel zitten en niets doen, je komt werken
.
Vind ik een prima regeling. Er is altijd wel iets dat je kan doen. Als het maar niet belastend is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zou bij mijn baas betekenen vervangend werk. Al is het maar op een stoel zitten en niets doen, je komt werken
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Alleen je moet ze er niet -zelf- bij gaan lopen kleienquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar zodra je er 3 hebt...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Prima!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zou bij mijn baas betekenen vervangend werk. Al is het maar op een stoel zitten en niets doen, je komt werken
.
Maar dat hadden ze dus niet.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mee eens, al had een colega dus echt dat ie met de taxi opgehaald werd, niets deed 4 uur lang en daarna weer naar huis werd gebrachtquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik een prima regeling. Er is altijd wel iets dat je kan doen. Als het maar niet belastend is., laat hem dan thuis zitten niksen, scheelt taxi kosten
.
Mijn werk was schoonmaken, no way dat wij op kantoor iets mochten doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mee eens, al had een colega dus echt dat ie met de taxi opgehaald werd, niets deed 4 uur lang en daarna weer naar huis werd gebracht, laat hem dan thuis zitten niksen, scheelt taxi kosten
.
Leidinggevende ging er gewoon vanuit dat als je schoonmaakwerk deed je niet op een kantoor kon functioneren.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Fout bedrijf dusquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn werk was schoonmaken, no way dat wij op kantoor iets mochten doen.
Leidinggevende ging er gewoon vanuit dat als je schoonmaakwerk deed je niet op een kantoor kon functioneren..
Nogal.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jeej ik roep iets in een topic en wordt meteen aangevallen, lekker hoor
.
Oohw ik heb gewoon zo'n geen zin in vandaag qua werken....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
te provorcerend?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:22 schreef DaMook het volgende:
.
NIEUW: Foto's!![]()
Leuk is dat hequote:Op donderdag 24 januari 2013 10:22 schreef DaMook het volgende:
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Iets met een kikker geloofikquote:
Voor wat ik doe zou ik 16 Euro Bruto hard in hun gezicht uitlachen. Minimaal de helft erbij voor mij en misschien nog wel meer voordat ik het echt in overweging neem.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bruto salaris is bij de nieuwe werkgever hetzelfde![]()
+ wat verzekerings-voordelen![]()
Ik kom in nog 2 andere, maar daarbuiten moet ik idd opletten wat ik zeg zo te zienquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
Daarom kom ik nooit buiten deze SC.
Stel je aan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kom in nog 2 andere, maar daarbuiten moet ik idd opletten wat ik zeg zo te zien.
![]()
![]()
Je hebt altijd baas boven baas he?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:25 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Voor wat ik doe zou ik 16 Euro Bruto hard in hun gezicht uitlachen. Minimaal de helft erbij voor mij en misschien nog wel meer voordat ik het echt in overweging neem.![]()
![]()
Jij mag tegen mij zeggen wat je wiltquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kom in nog 2 andere, maar daarbuiten moet ik idd opletten wat ik zeg zo te zien.
![]()
![]()
Ga jij zaterdag naar de meet ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij mag tegen mij zeggen wat je wilt.
Nog steeds kiplekker?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij mag tegen mij zeggen wat je wiltProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |