SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RTL7 zal live verslag doen van de PDC World Cup of Darts. De uitzendingen rondom deze World Cup zien er als volgt uit:
Vrijdagmiddag 1 februari: live via de live stream van RTL7darts.nl
Vrijdagavond 1 februari vanaf 22.00 uur op RTL7
Zaterdagmiddag 2 februari van 14.30 tot 18.30 uur op RTL7
Zaterdagavond 2 februari van 20.00 tot 24.00 uur op RTL7
Zondagmiddag 3 februari van 15.00 tot 18.30 uur op RTL7
Zondagavond 3 februari van 20.00 tot 23.30 uur op RTL7
De landen en haar vertegenwoordigers
1. England (Phil Taylor & Adrian Lewis)
2. Netherlands (Michael van Gerwen & Raymond van Barneveld)
3. Australia (Simon Whitlock & Paul Nicholson)
4. Scotland (Gary Anderson & Robert Thornton)
5. Wales (Mark Webster & Richie Burnett)
6. Northern Ireland (Brendan Dolan & Michael Mansell)
7. Germany (Jyhan Artut & Andree Welge)
8. Republic of Ireland (William O'Connor & Connie Finnan)
Spain (Antonio Alcinas & Carlos Rodriguez)
Belgium (Kim Huybrechts & Ronny Huybrechts)
Canada (John Part & Jeff Smith)
Finland (Jani Haavisto & Jarkko Komula)
Austria (Mensur Suljovic & Maik Langendorf)
Croatia (Robert Marijanovic & Tonci Restovic)
Gibraltar (Dyson Parody & Dylan Duo)
Denmark (Per Laursen & Jann Hoffmann)
Sweden (Magnus Caris & Par Riihonen)
Japan (Haruki Muramatsu & Sho Katsumi)
USA (Darin Young & Larry Butler)
South Africa (Charl Pietersen & Shawn Hogan)
New Zealand (Phil Hazel & Craig Caldwell)
Hungary (Nandor Bezzeg & Meszaros Zsolt)
Poland (Krzysztof Kciuk & Krzysztof Ratajski)
Italy (Daniele Petri & Matteo Dal Monte)
Poll: Wie zal de World Cup dit jaar winnen?
• Engeland
• Nederland
• Schotland
• Australië
• Wales
• Een ander land
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Rafael van der Vaart en Raymond van Barneveld vormen een duo dat goed kan mikken en scoren, voor de gelegenheid niet op een voetbalveld maar op een dartbord. Ze wonnen vandaag in het stadion van HSV een showtoernooi. Dat was om de aandacht te vestigen op het WK voor teams dat dit weekeinde in Hamburg wordt gehouden.
'Raffi' en 'Barney' versloegen het koppel Dennis Aogo/Adrian Lewis in de finale. In de halve eindstrijd waren ze te sterk voor HSV-doelman René Adler, die met Michael van Gerwen speelde. 'Ik volg darts al heel lang. Het is in Nederland erg populair', zei Van der Vaart.
Van Barneveld liet via twitter weten het zeer naar zijn zin te hebben gehad. 'Fantastisch bij HSV. Topdag gehad. Rafael van der Vaart echt een super aardige kerel. En we wonnen ook nog, haha.'
blessurequote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:02 schreef Nappie-Oleon het volgende:
hee waar is devon "spartacus" peterson gebleven?
Demonstratietoernooi in Dubai, niet echt een relevante overwinning.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:07 schreef Szura het volgende:
Las dat Cootje een toernooitje had gewonnen
Idd. Dit is heel matig van de meeste en het is niet eens een koppel tournooi. Vanaf de knock out ronde komt er ook enkel spel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:24 schreef glaciest het volgende:
Het darts en zeker de PDC is gewoon niet internationaal genoeg om een landentoernooi met een breed deelnemersveld te houden. Ik zou liever een koppeltoernooi zien waar alle PDC-toppers aanwezig zijn in zelfgekozen teams, onafhankelijk van nationaliteit.
Lekker gemiddelde van de Schotten ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Canada gaat er met 5-0 van af als het zo doorgaat.
Is het ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze doen net alsof het moeilijke wetenschap is
Het moet zeker wel klikken in mijn ogen.... Barney en van Gerwen zijn 2 totaal verschillende mensen en 2 verschillende 'gooiers'.. Barney denkt bij alles na (teveel, jaja) en van Gerwen smijt er op losquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Het moet klikken...wat een lulkoek.
Ze moeten beiden zo goed mogelijk in die vakjes gooien.
Ik keek via stream, ik heb het idee dat RTL weer eens achterloopt?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik keek via stream, ik heb het idee dat RTL weer eens achterloopt?
Tja, de RTL stream loopt ook behoorlijk achterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van andere sites voor de duidelijkheid, niet die van RTLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
donderdagquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:16 schreef tompsv18 het volgende:
Premier League begint toch ook binnenkort? Dit is allemaal niet om aan te gluren zeg.
eerste avondquote:
Als je wat verder bent, dan is dit ook wel leuk denk ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:16 schreef tompsv18 het volgende:
Premier League begint toch ook binnenkort? Dit is allemaal niet om aan te gluren zeg.
Dat denk ik ook, de hele opzet van zo'n toernooi vind ik zeker leukquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je wat verder bent, dan is dit ook wel leuk denk ik.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:37 schreef Quyxz_ het volgende:
WTF doen al die onbekende darters uit random landen op mijn tv?
Commentator had het over "vd Vaart, Sylvie vd Vaart"quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:57 schreef Slobeend het volgende:
Zingen ze nou 'jalalalalalalala vd Voort, Vincent vd Voort' tijdens Kroatie-Australie?
Oke, dat is logischer inderdaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Commentator had het over "vd Vaart, Sylvie vd Vaart"
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:37 schreef Quyxz_ het volgende:
WTF doen al die onbekende darters uit random landen op mijn tv?
Daarr blijf je niet voor thuis moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
2pm-6pm Local Time (1pm-5pm UK Time)
Northern Ireland v Hungary
Republic of Ireland v South Africa
Wales v Italy
Australia v New Zealand
Scotland v Sweden
England v Austria
Netherlands v Gibraltar
Germany v USA
Vanavond tweede rondes
Naar alle waarschijnlijkheid wordt dat Nederland - Amerika
twitter:Raybar180 twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 10:56:49Voor alle mensen die er verkeerde gedachten op nahouden over gister op podium laat ik het netjes houden de Polen konden wel een Deogebruiken reageer retweet
Inderdaad, als een otter. Vadsig mannetje dat het is.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:10 schreef Fargo het volgende:
Gelukkig zweet 'ie zelf nooit 'on stage'...
wie?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:34 schreef icloud het volgende:
Doet dat james bond figuur eigenlijk niet mee? is wel een redelijke speler toch?
Ik had scott nog wat in mijn hoofd(het visueele gedeelte had iets anders dan hersenen gedeelte) maar die is behoorlijk slecht.quote:
bij australiequote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:37 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik had scott nog wat in mijn hoofd(het visueele gedeelte had iets anders dan hersenen gedeelte) maar die is behoorlijk slecht.
Nee ik wilde natuurlijk vragen of nicholson niet mee doet?
Nou ja, zo'n enorme stunt was het nou ook weer nietquote:
Die vent doet mij aan Bill Clinton denkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:07 schreef Nappie-Oleon het volgende:
ghe ghe Magnus "pokerface" Caris heeft niet echt iets aan zn teamgenoot
Gibraltarezen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland whitewasht de Gibraltanen (correcte spelling?). Zo Duitsland - Amerika.
Maar die Ieren waren niet heel verrassend ofzo. Die konden er ook niet veel van.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
België - Kroatie nu
3 geplaatste landen eruit.
als er geen beslissing uitkomt bij singles, dan nog een sudden-death met koppelsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:57 schreef hafcfan het volgende:
Nog 4 wedstrijdjes genieten en dan gaan we over op singles.
Mwah, Die kroaat Marijanovic kan het top, maar die Restovic bloedden me ogen van.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar die Ieren waren niet heel verrassend ofzo. Die konden er ook niet veel van.
Dat snap ik echt niet, doe gewoon tot het eind dit systeem.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:57 schreef hafcfan het volgende:
Nog 4 wedstrijdjes genieten en dan gaan we over op singles.
Tot vlak na de wedstrijd hier:quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:02 schreef Nappie-Oleon het volgende:
weet iemand waar je gemiddelden kunt vinden?
http://live.dartsdata.com/quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:02 schreef Nappie-Oleon het volgende:
weet iemand waar je gemiddelden kunt vinden?
Idd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet, doe gewoon tot het eind dit systeem.
Ja maar dat is maar 1 leg.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als er geen beslissing uitkomt bij singles, dan nog een sudden-death met koppels
Neuh, Engeland - Nederland en dan iedereen op zijn best zou toch wel de mooiste finale zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:30 schreef hafcfan het volgende:
Alcinas wat een eindbaas. Check die Spanjaarden blij zijn![]()
Geweldig nu Engeland er nog uit!
Jeb dan is de lol er ook wel een beetje af todat je echt top wedstrijden hebt al worden er dat nu ook steeds minder. Ze moeten er gewoon 100% koppel van maken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:33 schreef Slobeend het volgende:
Zonder dat koppelen zijn verrassingen veel minder waarschijnlijk.
Komt nog wel Zuid Afrika is ook niet veel. Hogan kan er niet veel van. Volgend jaar graag 2 Petersons.quote:
De man heeft 1 oog...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:58 schreef hafcfan het volgende:
Hogan kan er niet veel van. Volgend jaar graag 2 Petersons.
Dat blijkt niet uit z'n scoresquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zegt zelf dat ie er allang aan gewend is.
Of hij is gewoon niet zo goed. Zuid-Afrika heeft wel een heel goed team als ze de 2 Petersons sturen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit z'n scores
Denk jij dat het makkelijk is om met rechts te mikken en je blind bent aan je rechteroog?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Of hij is gewoon niet zo goed. Zuid-Afrika heeft wel een heel goed team als ze de 2 Petersons sturen.
nou nou nou, hij is gewoon goed.quote:
Dat is juist het irritante er aan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
nou nou nou, hij is gewoon goed.
lullig voor die zuid afrikaan, deze opmerkingquote:
Grapje over een oog zijn nu niet grappig.quote:
Zeg ik toch niet joh pipo.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:04 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Denk jij dat het makkelijk is om met rechts te mikken en je blind bent aan je rechteroog?
Goed. Een van de beste die je kon treffen in de 2de ronde. Alleen Canada en Belgie waren moeilijker geweest[quote}quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:13 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Nu Nederland, iemand enig idee hoe goed Finland is?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |