Is het ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze doen net alsof het moeilijke wetenschap is
Het moet zeker wel klikken in mijn ogen.... Barney en van Gerwen zijn 2 totaal verschillende mensen en 2 verschillende 'gooiers'.. Barney denkt bij alles na (teveel, jaja) en van Gerwen smijt er op losquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Het moet klikken...wat een lulkoek.
Ze moeten beiden zo goed mogelijk in die vakjes gooien.
Ik keek via stream, ik heb het idee dat RTL weer eens achterloopt?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik keek via stream, ik heb het idee dat RTL weer eens achterloopt?
Tja, de RTL stream loopt ook behoorlijk achterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van andere sites voor de duidelijkheid, niet die van RTLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
donderdagquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:16 schreef tompsv18 het volgende:
Premier League begint toch ook binnenkort? Dit is allemaal niet om aan te gluren zeg.
eerste avondquote:
Als je wat verder bent, dan is dit ook wel leuk denk ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:16 schreef tompsv18 het volgende:
Premier League begint toch ook binnenkort? Dit is allemaal niet om aan te gluren zeg.
Dat denk ik ook, de hele opzet van zo'n toernooi vind ik zeker leukquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je wat verder bent, dan is dit ook wel leuk denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |