quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:37 schreef Quyxz_ het volgende:
WTF doen al die onbekende darters uit random landen op mijn tv?
Commentator had het over "vd Vaart, Sylvie vd Vaart"quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:57 schreef Slobeend het volgende:
Zingen ze nou 'jalalalalalalala vd Voort, Vincent vd Voort' tijdens Kroatie-Australie?
Oke, dat is logischer inderdaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Commentator had het over "vd Vaart, Sylvie vd Vaart"
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:37 schreef Quyxz_ het volgende:
WTF doen al die onbekende darters uit random landen op mijn tv?
Daarr blijf je niet voor thuis moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
2pm-6pm Local Time (1pm-5pm UK Time)
Northern Ireland v Hungary
Republic of Ireland v South Africa
Wales v Italy
Australia v New Zealand
Scotland v Sweden
England v Austria
Netherlands v Gibraltar
Germany v USA
Vanavond tweede rondes
Naar alle waarschijnlijkheid wordt dat Nederland - Amerika
twitter:Raybar180 twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 10:56:49Voor alle mensen die er verkeerde gedachten op nahouden over gister op podium laat ik het netjes houden de Polen konden wel een Deogebruiken reageer retweet
Inderdaad, als een otter. Vadsig mannetje dat het is.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:10 schreef Fargo het volgende:
Gelukkig zweet 'ie zelf nooit 'on stage'...
wie?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:34 schreef icloud het volgende:
Doet dat james bond figuur eigenlijk niet mee? is wel een redelijke speler toch?
Ik had scott nog wat in mijn hoofd(het visueele gedeelte had iets anders dan hersenen gedeelte) maar die is behoorlijk slecht.quote:
bij australiequote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:37 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik had scott nog wat in mijn hoofd(het visueele gedeelte had iets anders dan hersenen gedeelte) maar die is behoorlijk slecht.
Nee ik wilde natuurlijk vragen of nicholson niet mee doet?
Nou ja, zo'n enorme stunt was het nou ook weer nietquote:
Die vent doet mij aan Bill Clinton denkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:07 schreef Nappie-Oleon het volgende:
ghe ghe Magnus "pokerface" Caris heeft niet echt iets aan zn teamgenoot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |