Godverdommequote:Op donderdag 24 januari 2013 00:14 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wacht maar, het Geheugen-stuk komt nog
Ja er zijn er genoeg hoor. Maar meestal als ik een meisje leuk vindt blowt ze niet. En dan hebben we het nog niet eens over het deel dat uitgesproken anti-drugs is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou nu stoer roepen dat ik veel blowende meisjes ken maar valt opzich ook wel weer mee. Hoewel bijna al mijn vrienden wel smoken ja
Misschien was ik daarom zo forever alone. Ik ken wel veel mannen die blowen maar ja allemaal bezet, niet mijn type, te goeie vrienden etc. Maar ik wil dat hele gezeik niet in een relatie.. Ik blow nou eenmaal veel en als je er problemen mee hebt dat ik dat doe (oké minderen als de ander het niet doet is niet erg maar eisen dat ik kap?) dan houdt het toch wel opquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja er zijn er genoeg hoor. Maar meestal als ik een meisje leuk vindt blowt ze niet. En dan hebben we het nog niet eens over het deel dat uitgesproken anti-drugs is.
Zo aan de OP te lezen moet het een troll zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:15 schreef tarantism het volgende:
o god, lees dit topic. Gewoon bovenaan beginnen, en danw at er ontdekt wordt over de Ts. Oh man wat goed dit:
ONZ / Mijn vriendin snurkt
Haha geniaal die filmpjes en die plaatjes.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:15 schreef tarantism het volgende:
o god, lees dit topic. Gewoon bovenaan beginnen, en danw at er ontdekt wordt over de Ts. Oh man wat goed dit:
ONZ / Mijn vriendin snurkt
Ik vind het best wel eng om eerlijk te zijn..quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Haha geniaal die filmpjes en die plaatjes.
Het zal je maar gebeuren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het best wel eng om eerlijk te zijn..
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hoe ver kan je gaan voordat diegene wakker wordt dan?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:31 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Best ver, met wat Rohypnol.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:08 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Kun jij onopgemerkt aan dat spul komen dan?
Ik zou hem zo hard op zijn bek meppen als ik het door zou krijgen (wakker worden ofzo)quote:
Ik ga dood hier.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:59 schreef Rodawa het volgende:
Ik weet niet wie erger is, degene die die filmpjes op Youtube zet, of de fapper die onder elke video zulke reacties plaatst:
MrHeatseeker86 8 maanden geleden
Great video. Love her heavy even breathing. Her mouth is very wet with drool. Love it!
MrHeatseeker86 4 maanden geleden
Out cold like always. I love watching her sleep. Awesome eye checks & mouth play!
Ik wordt serieus verdrietig van die reactie's. Dat zulke mensen bestaan.. Verdrietigquote:
Ik was laatst een vet grappige topic aan het lezen hier op fok en tegelijke tijd aan het roken. Ik heb serieus mijn longen eruit gehoest door de combinatiequote:Op donderdag 24 januari 2013 00:30 schreef Piye het volgende:
Ik kan dit niet aan, lachen doet me pijn.
Maar buiten de grappigheid om is die shit wel ziek.
Wat betreft mijn posts kan ik je gerust stellen. Wil je een drankje misschien?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Het zal je maar gebeuren..
Potentiele sleepfucker gesignaleerd:
[..]
[..]
[..]
Echt een klassiek FOK!topic inderdaad. Maar de TS heeft die filmpjes niet gemaakt denk ik. Past totaal niet bij z'n verhaal namelijk.quote:
Herkenbare struggles, ben je net lekker aan het hijsen, maakt iemand je aan het lachen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was laatst een vet grappige topic aan het lezen hier op fok en tegelijke tijd aan het roken. Ik heb serieus mijn longen eruit gehoest door de combinatie
Ik bedoelde die andere juist, maar had jouw reactie erbij gezet voor de context.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:32 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Wat betreft mijn posts kan ik je gerust stellen. Wil je een drankje misschien?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:32 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Wat betreft mijn posts kan ik je gerust stellen. Wil je een drankje misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |