Zit je nou alle videos op dat kanaal te kijken?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:13 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wtf man, die gast spoort echt niet
Nee jij? En al deed ik t, wat boeit dat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zit je nou alle videos op dat kanaal te kijken?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zit je nou alle videos op dat kanaal te kijken?
Nee ik ook niet. Ik had het bewonderenswaardig gevonden als je dat wel aan het doen was.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee jij? En al deed ik t, wat boeit dat?
quote:
Nah wel vage gast man.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:26 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ik had het bewonderenswaardig gevonden als je dat wel aan het doen was.
[..]
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:03 schreef Shawk het volgende:
Dat YouTube-account![]()
Die Flickr-pagina![]()
Best wel ziek TS![]()
Weet je vriendin hiervan?
Dit ga je niet menen! omfg!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:59 schreef Rodawa het volgende:
Ik weet niet wie erger is, degene die die filmpjes op Youtube zet, of de fapper die onder elke video zulke reacties plaatst:
MrHeatseeker86 8 maanden geleden
Great video. Love her heavy even breathing. Her mouth is very wet with drool. Love it!
MrHeatseeker86 4 maanden geleden
Out cold like always. I love watching her sleep. Awesome eye checks & mouth play!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen! omfg!
[ afbeelding ]
Hier zakt mn broek vanafquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:05 schreef Drabit het volgende:
BIGNOSEFETISH 8 maanden geleden
plz play with her nose more
Zieke mensen, soieso, die naam
Trek maar weer op want ik kan me niet voorstellen dat je hierop kan fappenquote:
Je gaat toch niet een filmpje van je slapende vriendin op You Tube zetten Gek !quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:53 schreef rtw23 het volgende:
Hallo iedereen!
Ik heb een vriendin, al 1,5 jaar, hartstikke leuke meid, en ontzettend lief enzo. Niks mis met onze relatie dus!
Alleen 1 dingetje, ze snurkt.
Ik wil haar niet kwetsen natuurlijk hiermee. Want ik knap niet op haar af hierdoor ofzo.
Zie dat dit een lange inleiding geworden is, maar dan snappen jullie een beetje waarom ik ermee zit.
Hoop op hulp!
Rtw23
Nee, inderdaad. Je kunt haar beter stiekem filmen en het delen met het wereldwijde web, dat is veel minder kwetsend dan dat je het tegen haar zegt natuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:53 schreef rtw23 het volgende:
Ik wil haar niet kwetsen natuurlijk hiermee.
Jongen, wil je mijn Youtube-account hier niet postenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:59 schreef Rodawa het volgende:
Ik weet niet wie erger is, degene die die filmpjes op Youtube zet, of de fapper die onder elke video zulke reacties plaatst:
MrHeatseeker86 8 maanden geleden
Great video. Love her heavy even breathing. Her mouth is very wet with drool. Love it!
MrHeatseeker86 4 maanden geleden
Out cold like always. I love watching her sleep. Awesome eye checks & mouth play!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |