zou ik ook wel doen, als t niet meer dan een halve gram isquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:51 schreef Piye het volgende:
Trouwens, over weddenschappen over joints gesproken. Jullie kennen deze dingen wel toch:
[ afbeelding ]
Als je dat eet komen er altijd fucking veel chocoladekruimels vanaf. Ik heb een keer iemand dat laten opsnuiven in ruil voor een joint.Jammer dat ik de telefoon waarmee ik dat had gefilmd ben verloren anders zou ik het wel met jullie delen.
Die zijn zo goddelijk!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:51 schreef Piye het volgende:
Trouwens, over weddenschappen over joints gesproken. Jullie kennen deze dingen wel toch:
[ afbeelding ]
Als je dat eet komen er altijd fucking veel chocoladekruimels vanaf. Ik heb een keer iemand dat laten opsnuiven in ruil voor een joint.Jammer dat ik de telefoon waarmee ik dat had gefilmd ben verloren anders zou ik het wel met jullie delen.
Nou ik heb het niet gewogen, maar het was wel echt veel. Gewoon alles van de tafel bij elkaar geveegd en een dikke lijn van gelegd. Maar hij snoof het weg als een baas.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
zou ik ook wel doen, als t niet meer dan een halve gram is
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:58 schreef Studeur het volgende:
Ik weet nog die tijd dat ik jointjes verkocht aan minderjarigen. Een keer een goede deal gemaakt: 3 joints voor 8 euro per stuk. Ik dus draaien, in totaal een halve gram erin (de 3 bij elkaar)
Hoor ik later van een vriend die het via via aan hun had verkocht dat ze niet meer bij me willen kopen, omdat ze alle3 bad waren gegaan![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:58 schreef Studeur het volgende:
Ik weet nog die tijd dat ik jointjes verkocht aan minderjarigen. Een keer een goede deal gemaakt: 3 joints voor 8 euro per stuk. Ik dus draaien, in totaal een halve gram erin (de 3 bij elkaar)
Hoor ik later van een vriend die het via via aan hun had verkocht dat ze niet meer bij me willen kopen, omdat ze alle3 bad waren gegaan![]()
Ja ik ook nog steeds hahaquote:
Ik gebruik vaakquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:01 schreef Piye het volgende:
Ik gebruik altijd smileys, stoned of niet. Vooral "" en "
" komen hier vaak langs "
" en "
" ook wel.
[..]
Ik gooide altijd fucking veel zware shag erin. Kan me wel voorstellen dat je als je niet veel rookt, daar misselijk van wordt.Had jij dat misschien ook gedaan?
Awh.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga nu los op This Is Love en daarna Scream & Shout. Juist omdat ik normaal dit echt niet luister maar ik ben verliefd enz dan doe je gekke dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:06 schreef Mano_ het volgende:
Heb de test net gedaan, dat duurt stiekem best lang (inclusief draaien tussendoor, dat wel)
Gezien het resultaat zal ik hem nuchter over moeten doen om m'n zelfbeeld weer wat op te krikken
Zou ik wel doen ja, want je moet er altijd 20 punten aftrekken om je echte IQ te bepalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is het mooiste, want dan waardeer je het meer. Is het ook een stoner?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:07 schreef Amarantha het volgende:
Jup, heb ook een relatie nu met hem haha! Maar ik ben dat niet gewend joh.. Ben zo'n forever alone type en nu heb ik ineens iemand die me het liefst de hele dag kusjes geeft
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Dat kan ik niet, daar ben ik te stom voorquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou ik wel doen ja, want je moet er altijd 20 punten aftrekken om je echte IQ te bepalen.
[..]
Dat is het mooiste, want dan waardeer je het meer. Is het ook een stoner?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, daar ben ik te stom voor![]()
Hihi lekker puhquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:12 schreef Piye het volgende:
Eigenlijk is dat best oneerlijk. Ik kan heel moeilijk een meisje vinden dat blowt (ja ik heb wel vrouwelijke blowmaatjes, maar niet die ik op die manier leuk vindt), terwijl stonermeisjes de stonerjongens voor het uitkiezen hebben.
[..]
Wacht maar, het Geheugen-stuk komt nogquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hihi lekker puh
Ik faal echt in rekenen, jongen
Ik wou nu stoer roepen dat ik veel blowende meisjes ken maar valt opzich ook wel weer mee. Hoewel bijna al mijn vrienden wel smoken jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:12 schreef Piye het volgende:
Eigenlijk is dat best oneerlijk. Ik kan heel moeilijk een meisje vinden dat blowt (ja ik heb wel vrouwelijke blowmaatjes, maar niet die ik op die manier leuk vindt), terwijl stonermeisjes de stonerjongens voor het uitkiezen hebben.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |