Naam?quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Fresku sowieso een baas. Maargoed, ik zou gaan. Later
Ze rijden gewoon doorquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
filefuik creeeren niets mis mee.
IceCube vorig jaar gezien in de Melkwegquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Method Man & Redman allebei live gezien![]()
Wat een kankerbazenmuziek
Ga nou maar slapenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meerdere fuiken creëren is een optie.
Zo'n Charlie Sheen vrouwtje hoort daar toch ook bij? Die zag er niet zo lelijk uit.quote:
Gruwelijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Method Man & Redman allebei live gezien![]()
Wat een kankerbazenmuziek
Mwoah.quote:
Ja oprotten nou weer voordat ik je ouders weer bel dat je nog wakker bentquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga ik doen, zeker nu Davy binnenkomt.
Tot morgen maar weer
Ik heb Xzibit ook gezienquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
IceCube vorig jaar gezien in de Melkweg
frustratie doe je maar in het psv-topic.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja oprotten nou weer voordat ik je ouders wel bel dat je nog wakker bent
Fransesca Le.quote:
elk jaar heb je popgasten die zichzelf hiphoppers noemen, ik neem aan dat je niet terug verlangt naar baas b, brace, yes-r en the oppositesquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je moeder heeft een korte kut
Bree Olson? Dat is wel een schatje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo'n Charlie Sheen vrouwtje hoort daar toch ook bij? Die zag er niet zo lelijk uit.
Deden ze bij de cannabiscup ook leukquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb Xzibit ook gezien
Die baas kwam gewoon met een vuilniszak vol volgedraaide jonko's het podium op en begon alles in het rond te flikkeren.
Aan het einde was hij te stoned om nog iets te kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |