Die onderlipquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga nog ff chillen bij een mattie van me. Later boelers.![]()
Ohja...Happel nog een cadeautje van mij voor jou.
[ afbeelding ]
Heeft ook een leuk portfolio.
Gaat alleen maar over yolo,yoso en swag tegenwoordig manquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is allemaal niet echt mijn ding. Sowieso is Nederlandse hiphop hard naar de kanker aan het gaan.
Ik zal eens kijken of ik nog nieuwe berichten hebquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
Steven ik zweer het als je nog een keer mijn dochter lastig valt kom ik je halen met mijn SCF vrienden.
Beter.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga nog ff chillen bij een mattie van me. Later boelers.![]()
Ohja...Happel nog een cadeautje van mij voor jou.
[ afbeelding ]
Heeft ook een leuk portfolio.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
Steven ik zweer het als je nog een keer mijn dochter lastig valt kom ik je halen met mijn SCF vrienden.
Nee man, boven de randstad wat tussen h&m en bk zitquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij zit daar boven de boom chicago?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Twijfel
Wat een kankernummer wordt dat als je 'm 100 keer gehoord hebt.. Ik zou die vent ook klappen willen geven met de riem. LOPEN NIGGER, LOPEN.
Hebben we naast Oliver een tweede vi hooligan die een kindje heeft? je bent er wel vroeg bij of niet soms?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
KANKERHOMOquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Twijfel
Wat een kankernummer wordt dat als je 'm 100 keer gehoord hebt.. Ik zou die vent ook klappen willen geven met de riem. LOPEN NIGGER, LOPEN.
Jaquote:
Geef het op Rens, niet grappig en erg 22/01/2013quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
oh is het pas sinds kort kut?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gaat alleen maar over yolo,yoso en swag tegenwoordig man
Kraantje Pappie met ze clubhitsquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mwah mwah het gaat wel achteruit ja
Komt door die kut ali b met zijn op volle toeren show
Op Leidse? Ik vind die zeer relaxed trouwens.quote:
Je leest niet goed lul. Fresku is een kankerbaas, zie "Twijfelquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
KANKERHOMO
Fresku is juist de enige baas op dit moment.
Jammer dat je in 2001 nog niet geboren was toen Nederland het WK heeft gemist en dankzij wiequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze voetballend bagger zijn.
Ahja ik weetquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man, boven de randstad wat tussen h&m en bk zit
Jupquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Op Leidse? Ik vind die zeer relaxed trouwens.
Kloptquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja ik weet
Lekkere plek wel voor na 't werk
Bij mij niet. Ik ben niet zo scherp meer manquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je leest niet goed lul. Fresku is een kankerbaas, zie "Twijfel". Alleen na 100 keer komt hij je wel de keel uit
.
Ze verdienen zo wel hun geld. In Nederland verdienen serieuze rappers toch niets.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kraantje Pappie met ze clubhits
Mister fucking Polska____!
Die polska moet echt kanker krijgen
Wilde nog wat leven in de brouwerij. Sorry.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geef het op Rens, niet grappig en erg 22/01/2013
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ik ben niet zo scherp meer man
In 2001 was ik met auto's aan het spelen, vetzak.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jammer dat je in 2001 nog niet geboren was toen Nederland het WK heeft gemist en dankzij wie
Polskaquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kraantje Pappie met ze clubhits
Mister fucking Polska____!
Die polska moet echt kanker krijgen
Eens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze verdienen zo wel hun geld. In Nederland verdienen serieuze rappers toch niets.
Blijf nou effe man. Lekker even ouwehoeren. SC op niveau dit dat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Fresku sowieso een baas. Maargoed, ik zou gaan. Later
Doe dat nu maar even op de snelweg kutkleuterquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 2001 was ik met auto's aan het spelen, vetzak.
je moeder heeft een korte kutquote:
filefuik creeeren niets mis mee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe dat nu maar even op de snelweg kutkleuter
Mijn dochter is het niet met je eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |