Je kent m'n gsm toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij trekt je toch ook af op die foto van sjaaks' ex' der tieten?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
Ajacied, krijg ff snel de blaftyfus.
Daar zit ik al lang op te wachten zegquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is druk bezig man ermee
Ze gaan sowieso meer LSD shit doen
Is al eerder fout gegaan met die BLM shitquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nino krijgt nu wel landelijke aandacht. Moet uitkijken dat hij niet te commercieel word
Deel met je mede-VBL SC-users. Moet eigenlijk in de OP komen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die ex van Sjaak. Zulke mooie tieten heb ik nog nooit gezien.
Ach het is beter dan wat ie de afgelopen 2 jaar hadquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Daar zit ik al lang op te wachten zeg
Nou soms wel, maar ze horen zeker in de top-5 die ik ooit gezien heb man.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die ex van Sjaak. Zulke mooie tieten heb ik nog nooit gezien.
aivdquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
steven wat voor werk doe je dan dat je je bijna 2 maanden niet op FOK! vertoonde
Ik kweek plantenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
steven wat voor werk doe je dan dat je je bijna 2 maanden niet op FOK! vertoonde
18+ niets voor jouw orenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Barman bij de Bulldog.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is allemaal niet echt mijn ding. Sowieso is Nederlandse hiphop hard naar de kanker aan het gaan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach het is beter dan wat ie de afgelopen 2 jaar had
Zit wel tegenover mijquote:
Hiphop is sowieso kanker.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is allemaal niet echt mijn ding. Sowieso is Nederlandse hiphop hard naar de kanker aan het gaan.
Twijfelquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is allemaal niet echt mijn ding. Sowieso is Nederlandse hiphop hard naar de kanker aan het gaan.
mwah mwah het gaat wel achteruit jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Aparte huid.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga nog ff chillen bij een mattie van me. Later boelers.![]()
Ohja...Happel nog een cadeautje van mij voor jou.
[ afbeelding ]
Heeft ook een leuk portfolio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |